LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hero Hastur concept: 600άρι, 2κύλινδρο, 80 ίπποι
Διαβάστηκε από 10998 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 5/2/2014
Την ισχυρότερη και μέχρι στιγμής πιο εντυπωσιακή μοτοσικλέτα της παρουσίασε η Hero στην ινδικό σαλόνι μοτοσικλέτας και αυτοκινήτου Auto Expo, με βλέψεις και για εξαγωγές.
Επίθεση σε όλα τα μέτωπα εξαπολύει σταδιακά ο ινδικός κολοσσός όσον αφορά την παρουσίαση νέων μοντέλων, έστω και concept. Μετά το πετρελαιοκίνητο concept RNT το μοντέλο που καταφέρνει να ξεχωρίσει σχεδιαστικά αλλά τεχνολογικά (για τα μέχρι τώρα δεδομένα της Hero Motors) είναι το πρωτότυπο Hastur που παρουσιάστηκε στην ινδική έκθεση Auto Expo. μια μοτοσικλέτα στην οποία έχει βάλει σίγουρα το χεράκι του και ο Erik Buell . Αναφορικά με τη σχεδίαση του πλαισίου αλλά και των υπόλοιπων πλαστικών και μεταλλικών επιφανειών οι επιρροές από τη Δύση (ΚΤΜ) αλλά και από την Ανατολή (Kawasaki) είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς και δίνουν στο Hastur την απαιτούμενη δυναμικότητα τοποθετώντας το, σχεδιαστικά, στην κατηγορία των streetfighter.

Μεγάλο ενδιαφέρον έχει και ο κινητήρας του Hastur, αν και βρίσκεται ακόμη στα πρώτα στάδια της εξέλιξή τους. Είναι εν σειρά δικύλινδρος με χωρητικότητα 620 κ.εκ. και όταν θα είναι έτοιμος θα αποδίδει σύμφωνα με την Hero 80 ίππους στις 9.600, μια πάρα πολύ καλή επίδοση για δικύλινδρο μοτέρ σε αυτά τα κυβικά, ειδικά αν ληφθεί υπόψη ότι η Hero θέλει παράλληλα να κρατήσει χαμηλά τόσο την κατανάλωση όσο και τους ρύπους. Μην ξεχνάμε επίσης ότι, όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της, έτσι και το Hastur αναμένεται να είναι ιδιαίτερα προσιτό. Το εν λόγω μοτέρ, η εξάτμιση του οποίου βγαίνει κάτω από τα κάρτερ, αποτελεί φέρον τμήμα για το πλαίσιο χωροδικτύωμα το οποίο είναι κατασκευασμένο από ατσάλι, όπως άλλωστε και το ψαλίδι του Hastur.

Αλλα χαρακτηριστικά που δείχνουν ότι ο ινδικός κολοσσός έχει αρχίσει να παίρνει πολύ σοβαρά τον ρόλο του και ως κατασκευαστής μεγαλύτερων σε κυβισμό δικύκλων είναι το ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι και οι μεγάλες διαστάσεις των δίσκων που συνδυάζονται με 4πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Αν η Hero έχει βλέψεις και για τη διεθνή αγορά (που έχει) τότε το Hastur, αλλά και όσα μοντέλα προκύψουν τελικά με αυτή τη βάση, αναμένονται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στα επεκτατικά της πλάνα.

Μένει να δούμε πόσο γρήγορα θα ετοιμάσει το Hastur η Hero και κατά πόσο οι υποσχέσεις που δίνει όσον αφορά την απόδοση του μοτέρ θα γίνουν πραγματικότητα και στο μοντέλο παραγωγής.

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: EICMA 2018 | EICMA 2018 Hustar | EICMA 2018 Hustar concept | CONCEPT

περισσότερα νέα & άρθρα »
HERO MOTORS - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
'Ανοιγμα Hero στην Δύση | ΔΙΕΘΝΗ
Ηρωική απόβαση στην Τουρκία | ΔΙΕΘΝΗ
Hero Hastur concept: Το βίντεο | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
Επίσημο βίντεο: Hero RNT concept | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
Hero RNT 150 Diesel Concept! | CONCEPT
Κοινοπραξία Magneti Marelli-Hero MotoCorp | ΔΙΕΘΝΗ
CONCEPT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Yamaha Y/AI: Από το Netflix στις εκθέσεις | CONCEPT
Kawasaki J1000 H2: έρχεται 4κύλινδρο 1000άρι σκούτερ με κομπρέσσορα; | CONCEPT
CB1000F: Το CB-F concept της Honda που φήμες λένε ότι θα πάρει σάρκα και οστά. | CONCEPT
Θα δούμε ένα 4κύλινδρο 400άρι CBR από την Honda; | CONCEPT

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ