Υπόσχεται να σε μεταφέρει με άνεση ακόμα πιο μακριά.

Η τρίχρωμη χρωματική επιλογή είναι εμπευσμένη απο το XRV650 του 1988.

Νέα εξάτμιση

Οι διαδρομές των αναρτήσεων έχουν αυξηθεί κατά 22 χιλιοστά.

Honda Africa Twin Adventure Sports (+ Τεχνικά Χαρακτηριστικά)

Ο ανταγωνισμός διαθέτει μοτοσυκλέτες με περισσότερους ίππους, μεγαλύτερη αυτονομία και ανέσεις για μεγάλα ταξίδια ακόμα κι εκτός δρόμου, οπότε η Africa Twin θα έπρεπε να είναι ικανή να ακολουθήσει και με την έκδοση Adventure Sports, μάλλον το κατάφερε.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Αρχικά οι άνθρωποι της Honda αύξησαν τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 24,2 λίτρα, 5,4 λίτρα περισσότερα απο τη βασική έκδοση και ισχυρίζονται ότι η αυτονομία πλέον μπορεί να ξεπεράσει τα 480 χιλιόμετρα και επειδή αυτό σημαίνει πολύ ώρα στη σέλα έπρεπε αυτή να γίνει πιο ίσια και άνετη, ενώ τοποθετεί το σώμα σε πιο όρθια θέση. Η ζελατίνα είναι ψηλότερη κατά 8 εκατοστά, για να προσφέρει ακόμα καλύτερη κάλυψη απο τον αέρα, ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει θερμαινόμενα γκρίπ και παροχή ρεύματος 12v για να κάνει πιο εύκολη τη συμβίωση του αναβάτη μαζί της. Πολύ σωστή η απόφαση της Honda να την εφοδιάσει με προστατευτικά κάγκελα, με στόχο την ελάχιστη δυνατή ζημιά σε περίπτωση πτώσης, αλλά και μεγάλη ποδιά για την προστασία του κινητήρα. Τα μαρσπιέ είναι πιο φαρδιά, για να μπορεί ο αναβάτης να έχει καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας όταν οδηγεί όρθιος, ενώ και η κλίση της οθόνης είναι ελαφρώς αλλαγμένη για να παραμένει ευανάγνωστη είτε κάθεται στη σέλα, είτε οδηγεί όρθιος.

Οι αναρτήσεις του αποτελούνται απο ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 45 χιλιοστών της Showa με διαδρομή 252 χιλιοστά, (22 περισσότερα απο τη βασική έκδοση), ενώ και το αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και δίνει διαδρομή 240 χιλιοστά, (20 περισσότερα απο τη βασική) με την απόσταση της μοτοσυκλέτας απο το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 2 εκατοστά, ώστε να είναι πιο δύσκολο να βρει κάτω στην εκτός δρόμου χρήση. Στον τομέα των φρένων δεν έχουν γίνει αλλαγές, που σημαίνει οτι οι δυο δίσκοι 310 χιλιοστών με τις τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά και ο δίσκος 256 χιλιοστών με τη μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, παραμένουν.

Με στόχο την αύξηση της δύναμης στις μεσαίες στροφές, έχουν γίνει μερικές αλλαγές στον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 998 κυβικών, ο οποίος έχει επανασχεδιασμένο φιλτροκούτι και νέα εξάτμιση για ακόμα καλύτερο ήχο, όμως η μέγιστη ισχύ παρέμεινε στα 95 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή στα 10 κιλά στις 6.000 σ.α.λ. Διαθέτει, όμως, ride by wire γκάζι και ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προκαθορισμένων riding modes (Tour, Urban, Gravel) ή να αποθηκεύσει τις δικές του ρυθμίσεις σε ένα τέταρτο mode. Είναι, επίσης, εξοπλισμένο με traction control ρυθμιζόμενο σε 7 επίπεδα και δίνει τη δυνατότητα απενεργοποίησης.

Ο υποψήφιος ιδιοκτήτης θα μπορεί φυσικά να επιλέξει την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, που δίνει τη δυνατότητα για χειροκίνητες αλλαγές απο δυο κουμπιά στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ενώ πλέον διαθέτει 3 προγράμματα λειτουργίας, αντί για 2. Τα D και S παραμένουν, με το τελευταίο να διαθέτει 3 προγράμματα που διαφοροποιούνται ως προς τις στροφές που πραγματοποιούνται οι αλλαγές ταχυτήτων, ενώ θα υπάρχει και το πρόγραμμα G που προορίζεται για οδήγηση εκτός δρόμου.

Θα είναι διαθέσιμο σε μια τρίχρωμη χρωματική επιλογή που είναι βασισμένη στο XRV650 του 1988, ενώ  στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει quickshifter, βαλίτσες, προβολείς ομίχλης, tank bag, χαμηλότερη σέλα και άλλα. Το βάρος του είναι 243 κιλά γεμάτο, ενώ η έκδοση με το DCT ζυγίζει 253 κιλά. Πολλές αλλαγές, όπως, το φιλτροκούτι, η εξάτμιση, το ride by wire και το traction control έχουν περάσει και στη βασική έκδοση, ενώ και οι δυο διαθέτουν μπαταρία λιθίου από την οποία εξοικονομούνται 2,3 κιλά.