Την έκδοση μεταφορών του ΜSX παρουσίασε η Honda στην έκθεση Auto Expo της Ινδίας (Δελχί). Το Navi είναι ένα scooter μικρού κυβισμού με μια ανορθόδοξη χωροταξική προσέγγιση του μεταφορικού του χώρου.
H Honda έχει μια μακρά παράδοση σε ότι αφορά στις μικρού κυβισμού πρακτικές / επαγγελματικές μοτοσικλέτες που ξεχωρίζουν από τον συρμό. Gyro X, Motra, Zoomer, είναι μερικά από τα μοντέλα του Big-H που παρότι ήταν σχεδιασμένα για σκληρή δουλειά και όχι για να κλέψουν τις εντυπώσεις, τελικά κατάφεραν και τα δύο, με τον ιδιόμορφο σχεδιασμό τους.
Σε αυτή την λίστα έρχεται να προστεθεί και το Navi, ένα προσιτό scooter με κινητήρα 110 κ.εκ. και απλή φιλοσοφία κατασκευής. Το εντυπωσιακό στο Navi, δεν είναι ούτε η απόδοση του, ούτε τα περιφερειακά του αλλά το γεγονός ότι ο αποθηκευτικός του χώρος βρίσκεται κάτω από το ρεζερβουάρ του, εκεί που σε μια μοτοσικλέτα θα συναντούσαμε τον κινητήρα.
Προορισμός του Navi, δεν είναι άλλος πέραν του μεταφορικού εργαλείου, με πεδίο δράσης τους δύσκολους δρόμους της Ινδίας αλλά και της Ασίας γενικότερα. Παρ΄όλα αυτά η Honda, αναγνωρίζοντας ότι το Navi είναι ικανό να δημιουργήσει ένα σχετικό trend, έχει φροντίσει να μας κεντρίσει το ενδιαφέρον με κάποιες παραλλαγές του Navi οι οποίες φέρουν πληθώρα αξεσουάρ.