Ιταλική Τιτανομαχία

Αγριεμένα ένστικτα κ δυναμισμός σε ένα εκρηκτικό πακέτο. Οι σούζες είναι κομμάτι της καθημερινότητας και των δύο.

Αγριεμένα ένστικτα κ δυναμισμός σε ένα εκρηκτικό πακέτο. Οι σούζες είναι κομμάτι της καθημερινότητας και των δύο.

Κινητήρες που καταφέρνουν να τρομοκρατούν. Εντυπωσιάζει με την ροπή του το μοτέρ του Monster. Πιο δυνατό και με εθιστικό ήχο αυτό του Tuono.

Κινητήρες που καταφέρνουν να τρομοκρατούν. Εντυπωσιάζει με την ροπή του το μοτέρ του Monster. Πιο δυνατό και με εθιστικό ήχο αυτό του Tuono.

¶ρωμα αγώνων στο καντράν του Tuono, με ενδείξεις μέχρι και για μοίρες κλίσης. Πλούσια πληροφόρηση και στην περίπτωση του Monster, με την ένδειξη του δείκτη καυσίμου και της σχέση του σασμάν να απουσιάζουν.

¶ρωμα αγώνων στο καντράν του Tuono, με ενδείξεις μέχρι και για μοίρες κλίσης. Πλούσια πληροφόρηση και στην περίπτωση του Monster, με την ένδειξη του δείκτη καυσίμου και της σχέση του σασμάν να απουσιάζουν.

Ιταλική τιτανομαχία: Πίτσα ή ζυμαρικά;

Η ώρα της κρίσης έφτασε και οι δύο μονομάχοι ρίχνονται στην αρένα. Γεμάτοι μούσκουλα, με άγρια brutal εμφάνιση που σε ψαρώνει και άρτιο τεχνολογικά οπλοστάσια, αναμετρούνται σε μια τιτανομαχία χωρίς έλεος.

Το Monster και το Tuono δραστηριοποιούνται στον τομέα της παραγωγής ανόθευτης απόλαυσης. Πρόκειται για δύο τεχνολογικά άρτιες κατασκευές με ακριβά περιφερειακά και ένα σκασμό ηλεκτρονικά βοηθήματα,  που καταφέρνουν και φτάνουν την αδρεναλίνη και την χαρά του αναβάτη που θα βρεθεί στη σέλα τους, στα ύψη. Απαιτούν ιδιαίτερη μεταχείριση, καθώς σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού θα σου θυμίσουν την αγωνιστική καταβολή τους. Στον κόσμο των Streetfighter είναι γνωστοί σεσημασμένοι, με τη φήμη τους να έχει εξαπλωθεί λόγω των ικανοτήτων τους και ανεξάρτητα από την εταιρία που υποστηρίζεις, είναι σχεδόν αδύνατον να μην σε ξεσηκώνουν και να μην σε κάνουν να τα ορέγεσαι. Ο λύκος πέταξε την προβιά του προβάτου και χωρίς περιττά, δείχνει ότι δεν μασάει από προκλήσεις. 

Εμφάνιση – Κράμερ εναντίον Κράμερ


Σίγουρα βλέποντας κανείς και τα δύο μοντέλα, καταλαβαίνει αμέσως ότι έχει να κάνει με τσαμπουκάδες που επιδίδονται σε οπτικό bulling, στα φανάρια και όχι μόνο. Από τη μία το ΅ΆΆτέραςΆΆ με το μονόμπρατσο ψαλίδι, το στρογγυλό προβολέα και  το πλαίσιο χωροδικτύωμα που αποκαλύπτει τις κρυφές χάρες του, να βγάζουν μάτι. Στο κλασικό κόκκινο της Ducati φωνάζει επίθεση κατά ριπάς. Στην αντίπερα όχθη, το ελκυστικό Tuono που φοράει τα αγωνιστικά ρούχα του RSV4, με το βουρτσισμένο πλαίσιο και την αντικειμενικά μια από τις ομορφότερες ουρές μοτοσυκλέτας. Ο κραυγαλέος χρωματισμός με τα ταιριαστά γραφικά είναι σκέτη πρόκληση. Το Monster είναι ο μπρατσαράς muscle τύπος της παρέας που τραβάει τα βλέμματα, την ώρα που το Tuono καταφέρνει να χωρέσει φινέτσα και δυναμισμό, στο ίδιο κουστούμι.

Ανεση –Εργονομία – Ξεχωριστά με τον τρόπο τους

Φυσικά σε μια τέτοια κατηγορία η άνεση δεν είναι το πρωταρχικό μέλημα, όμως οι δύο καλλονές παραμένουν τηρουμένων των αναλογιών άνετες παρά το εκρηκτικό ταπεραμέντο τους. Η θέση οδήγησης του Tuono κερδίζει τις εντυπώσεις, καθώς παραμένει φιλική παρότι παραπέμπει σε superbike χωρίς κλιπόν. Στο Monster τα πράγματα είναι εξίσου θετικά. Περισσότερο Streetfighter χαρακτήρας με ψηλό φαρδύ τιμόνι και όρθια σπορ θέση, με τη γενικότερη φιλοσοφία της σπορ κατασκευής να αναδύεται, σε κάθε χιλιόμετρο που σε συνοδεύει. Οι συνεπιβάτες καλύτερα να πάρουν το ΚΤΕΛ. Εργονομικά αγγίζουν το τέλειο με το Tuono να χτυπάει κορυφή με των αγωνιστικών προδιαγραφών πίνακα οργάνων, που έχει μέχρι και μέτρηση για μοίρες αλά MotoGP. Το εταίρο Ιταλικό δεν υπολείπεται σε εξοπλισμό πληροφόρηση, αλλά η έλλειψη δείκτη ταχυτήτων και κατανάλωσης καυσίμου είναι μικρά ατοπήματα.

Κινητήρας – Θα ξεχάσεις το όνομα σου

Πανομοιότυπος κυβισμός με διαφορετική φιλοσοφία. Πανίσχυροι και εναρμονισμένοι με τους κανονισμούς Euro 4 κινητήρες, που σε στέλνουν αδιάβαστο αν τους υποτιμήσεις. Ο δικύλινδρος V2 της Ducati αφήνει το δικό του στίγμα, ξερνώντας 145 αφιονισμένους ίππους και 12,6 κιλά ροπής. ¶μεση και απότομη κλωτσιά σε κάθε γύρισμα του δεξιού καρπού, που μετατρέπεται σε σούζα ή παντιλίκι σε κάθε ευκαιρία. Ο V4 των 65 μοιρών του Tuono, έφτασε αισίως το εντυπωσιακό νούμερο των 175 ίππων. Σε συνδυασμό με τα  12,3 κιλά ροπής, προσφέρουν εκρηκτικές ρεπρίζ και επιταχύνσεις, την ώρα που ο ήχος που παράγει, χαράσσει ανεξίτηλα σημάδια σε αναβάτη και περαστικούς. Ροπάτα και τα δύο μοτέρ, με αυτό του Tuono να είναι πιο δυνατό σε απόλυτα νούμερα αλλά και στο δρόμο. Από όποια σκοπιά και αν το δεις, κανένα δεν θα σε δυσαρεστήσει οπότε περί ορέξεως…

Ηλεκτρονικά - Δίδυμοι Fu Manchu

Η υπερβολική δύναμη χρειάζεται τα κατάλληλα εργαλεία για να περάσει στο δρόμο, με αποτέλεσμα τα δύο Streetfighter να είναι φορτωμένα με τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικά βοηθήματα.  Η γκάμα είναι πλήρης με χαρτογραφήσεις κινητήρα, Traction Control, Wheelie control, Quickshifter και ABS, όλα ρυθμιζόμενα σε διαφορετικά επίπεδα, ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη. Το Tuono προχωράει ένα βήμα παραπέρα με Pit Limiter, Cruise Control και σύνδεση με smartphone μέσω της πλατφόρμας V4-MP, για περαιτέρω πληροφόρηση. Η απενεργοποίησή τους γίνεται με δική σας ευθύνη και θα πρέπει να συνοδεύεται με εναλλακτικό εσώρουχο, αφού σπέρνουν τον τρόμο με τον τρόπο που αποδίδουν. Το πακέτο APRC κάνει την διαφορά καθώς έρχεται κατευθείαν από το RSV4, χωρίς να σημαίνει ότι το Monster δεν θα καλύψει και τον πιο απαιτητικό αναβάτη.

Πλαίσιο – Τα πάντα όλα

Θα μπορούσαμε άνετα να περιγράφουμε τον εξοπλισμό κάποιου κορυφαίου superbike, πράγμα που αποδεικνύει πόσο καλά περιφερειακά, έχουν χρησιμοποιηθεί στα συγκεκριμένα μοντέλα. Απόλυτη ταύτιση στον τομέα των αναρτήσεων, με την εξαιρετική Ohlins να κοσμεί και τις δύο μοτοσυκλέτες, τόσο στο μπροστινό πιρούνι όσο και στο πίσω αμορτισέρ. Φυσικά όλα με δυνατότητες ρυθμίσεων. Στην πέδηση η Brembo δεν θα μπορούσε να απουσιάζει, με δαγκάνες Μ50 να δαγκώνουν δίσκους 330 χιλιοστών. Μοναδική διαφοροποίηση το Cornering ABS του Tuono. Νικητής σε αυτό τον τομέα αναδεικνύεται ο καταναλωτής, αφού και στις δύο περιπτώσεις θα απολαύσει κορυφαίου επιπέδου τεχνολογία.

Στο δρόμο – Χούλιγκαν εν δράση

Κοινή πλεύση για τους δύο χουλιγκάνους της ασφάλτου. Σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, σου μακραίνουν τα χέρια και εσύ παλεύεις να κρατηθείς, σαν να κάθεσαι στη σέλα αγριεμένου ταύρου και να προσπαθείς να τον δαμάσεις. Από εκεί και πέρα το Monster σε καλό οδόστρωμα θα αφήσει κατά μέρος το άναρχο ταπεραμέντο του και θα δείξει τις πλούσιες αρετές του, συνθέτοντας ένα εξαιρετικό σύνολο. Το δε Tuono περνάει στον αναβάτη μια πιο ελαφριά αλλά συνάμα πιο κοφτερή αίσθηση.  Αποκομίζεις γνήσια αγωνιστική αίσθηση είτε βρίσκεσαι στο δρόμο, είτε ταλαιπωρείς τα ελαστικά σου σε κάποια πίστα. Σε δρόμους με στροφές το αγωνιστικό ρεπερτόριο συνεχίζεται…  Σημαδεύεις τη γραμμή που θες και αυτό την ακολουθεί χωρίς κουνήματα – ασάφειες κλπ. Τα περιθώρια πρόσφυσης μοιάζουν ανεξάντλητα, και στην έξοδο πραγματικά εκτοξεύεται χάρη στη ροπή του V4.
 
Η άποψη μας – Θα σε ξελογιάσουν

Είναι εκπρόσωποι της Ιταλικής σχολής και διαθέτουν ξεχωριστή φινέτσα και εμφάνιση που ξεχωρίζει από χιλιόμετρα. Κοιτάζοντας τον κατάλογο των διαθέσιμων επιλογών, τα γκουρμέ χαρακτηριστικά τους θα ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό, καθώς και οι δύο σπεσιαλιτέ του μενού είναι εξίσου γευστικές. Η σχεδόν ίδια τιμή σε βάζει σε σκέψεις καθώς και τα δύο αποτελούν κορυφαίες προτάσεις στην κατηγορία. Η τελική επιλογή θα είναι δύσκολη. Το Monster με τον ξεχωριστό έντονο χαρακτήρα του, αποτελεί μια γνήσια μοτοσυκλέτα που προσφέρει ενέσεις αδρεναλίνης. Η πολύ πρόσφατη ανανέωση με την αυτούσια μεταφορά σε ηλεκτρονικά και περιφερειακά από το RSV4 και ο εξαιρετικός σε λειτουργία κινητήρας, δίνουν στο Tuono ένα μικρό προβάδισμα.