KSR Moto: Και Euro4, και δίχρονα!

Δίχρονος κινητήρας και προδιαγραφές Euro4 γίνεται; Ναι, απαντούν οι Αυστριακοί της KSR παρουσιάζοντας τα νέα τους μοντέλα!

Πολλοί αναβάτες, ιδιαίτερα οι… παλιότεροι και πιο σκληροπυρηνικοί, «θρηνούν» ακόμα τους δίχρονους κινητήρες που έχουν πρακτικά εξαφανιστεί εδώ και χρόνια. Αιτία, φυσικά οι αυξημένοι ρύποι τους λόγω της καύσης λαδιού μίξης. Ωστόσο η Αυστριακή εταιρεία KSR φαίνεται πως κατάφερε να κάνει έναν δίχρονο, συμβατό με τις Euro4 προδιαγραφές παρουσιάζοντας 3 νέα μοντέλα.

Πρόκειται για την σειρά TR50, που έρχεται σε 3 εκδοχές: Enduro (TR 50X), Supermoto (TR 50 SM) και αγωνιστικό Supermoto (TR50 SM Competition). Και τα τρία εξοπλίζονται με έναν δίχρονο κινητήρα 50 κ.εκ., που τροφοδοτείται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενο καρμπυρατέρ της Dell Orto. Οι μοτοσυκλέτες είναι μάλιστα σχεδιασμένες από τον οίκο Kiska, που επιμελείται όλα τα μοντέλα της ΚΤΜ, εδώ και δεκαετίες.

Οι μοτοσυκλέτες, αν και δεν γίνεται γνωστές πότε και αν θα έρθουν στην Ελλάδα, θα ξεκινήσουν να διατίθενται στην Ευρώπη την άνοιξη του 2019. Μάλιστα, τα 3 νέα μοντέλα θα παρουσιαστούν και στην επερχόμενη EICMA, η οποία απέχει λιγότερο από έναν μήνα πλέον.