Ένας από τους λόγους που τα Duke έγιναν τόσο δημοφιλή ήταν η ικανότητά τους να μετατρέπονται από ευέλικτα commuter σε σκληροπυρηνικά «όπλα» μαζικής καταβρόχθισης επαρχιακών δρόμων και ατελείωτου παιχνιδιού σε πίστες. Το 790 είναι για τους «ρομαντικούς» που δεν επιλέγουν μοτοσυκλέτα για την πρακτικότητα ή την οικονομία, αλλά γιατί θέλουν απλά να την οδηγούν και να ρουφάνε γενναίες δόσεις ευχαρίστησης. O δικύλινδρος κινητήρας έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να μιμείται τον ήχο και τη ροπάτη λειτουργία ενός V2, χωρίς όμως τους κραδασμούς που μπορεί να έχει μια τέτοια διάταξη, χάρη στους δυο αντικραδασμικούς άξονες. Οι 105 ίπποι μπορούν να κινήσουν ιδιαίτερα γρήγορα το ελαφρύ σύνολο με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική αγγίζει τα 230 χλμ./ ώρα, νούμερο υπεραρκετό για γυμνή μοτοσυκλέτα. Ταυτόχρονα η γλυκιά και προοδευτική απόκριση σου επιτρέπει να ελέγχεις με ακρίβεια το γκάζι ανεξαρτήτως συνθηκών, με το traction control που υπολογίζει την κλίση της μοτοσυκλέτας να επεμβαίνει διακριτικά όπου είναι απαραίτητο.
Μέσα στην πόλη, που είναι αναπόσπαστο κομμάτι μιας μεσαίου κυβισμού streetfighter, αποδείχθηκε ευκολοδήγητο με το σχετικά στενό και με μεγάλο κόψιμο τιμόνι να περνά με ευκολία ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Παρόλο που ο συμπλέκτης δεν είναι υδραυλικός έχει ελαφριά αίσθηση και δεν κουράζει στις συνεχόμενες αλλαγές ταχυτήτων. Ο σπορ προσανατολισμός στη ρύθμιση των αναρτήσεων δεν επηρεάζει αρνητικά την άνεση, καθώς καταφέρνουν να απορροφούν αποτελεσματικά τις περισσότερες κακοτεχνίες. Τις ζεστές ημέρες θα νιώσεις λίγο περισσότερη θερμότητα από την αριστερή μεριά του κινητήρα, αλλά αυτό είναι κάτι που συναντάμε συχνά σε γυμνές μοτοσυκλέτες. Με τον Δούκα όμως θα ψάχνεις για στριφτερές διαδρομές προκειμένου να ανακαλύψεις τις δυνατότητές του, οι οποίες όπως διαπιστώσαμε δεν περιορίζονται μόνο σε σούζες και κάθε είδους κανιβαλισμό, καθώς πρόκειται για μια προσεκτικά μελετημένη σπορ κατασκευή. Στις στροφές είναι απόλυτα σταθερό ακλουθώντας με ευλάβεια την τροχιά που έχεις επιλέξει με τη μοτοσυκλέτα να αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση και τα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ να επιτρέπουν μεγάλες κλίσεις. Στις εξόδους ο κινητήρας επιταχύνει ακατάπαυστα και ανεβάζοντας ταχύτητες με το quick shifter θα διαπιστώσεις ότι ακόμα και πολύ ισχυρότερες μοτοσυκλέτες θα δυσκολευτούν να ακολουθήσουν τον ρυθμό σου. Η απουσία ρυθμίσεων από τις αναρτήσεις περνά σε δεύτερη μοίρα, αφού συνεργάζονται άριστα με το πλαίσιο δίνοντας ξεκάθαρη πληροφόρηση για το τι κάνουν οι τροχοί και φροντίζοντας να μένουν πάντα σε επαφή με το οδόστρωμα. Τα φρένα μπορεί να υστερούν λίγο σε αρχικό δάγκωμα, αλλά χαρακτηρίζονται από προοδευτικότητα ενώ τα 42,84 μέτρα που χρειάζονται για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα είναι μια εξαιρετική επίδοση που κλείνει στόματα.