Το εν λόγω ΚΤΜ 990 Superduke που πήρε...προαγωγή σε Archduke!

Το εν λόγω ΚΤΜ 990 Superduke που πήρε...προαγωγή σε Archduke!

Το εν λόγω ΚΤΜ 990 Superduke που πήρε...προαγωγή σε Archduke!

Το εν λόγω ΚΤΜ 990 Superduke που πήρε...προαγωγή σε Archduke!

Το εν λόγω ΚΤΜ 990 Superduke που πήρε...προαγωγή σε Archduke!

Το εν λόγω ΚΤΜ 990 Superduke που πήρε...προαγωγή σε Archduke!

ΚΤΜ 990 «Archduke»

Μια πνευματική δημιουργία ενός επί σειρά ετών αναβάτη KTM, με το μέταλλο και τα μηχανικά μέρη σε πρώτο πλάνο και αισθητική που συγκινεί.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Τα πάντα ξεκίνησαν στο μυαλό του Tony Prust, του «πατέρα» της μοτοσυκλέτας που βλέπετε, όταν απέκτησε το πρώτο του ΚΤΜ 990. Από τότε, ο ίδιος δηλώνει ότι πάντα ήθελε να δημιουργήσει μια custom KTM. Αλλά, ας κάνουμε και κάποιες συστάσεις: Ο Tony Prust εργάζεται στην Analog Motorcycles, μια εταιρεία customizing και δημιουργίας μοναδικών μοντέλων κατά παραγγελία. Ιδιοκτήτης ΚΤΜ επί σειρά ετών, ο Prust έψαχνε αφορμή να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα.

Η αφορμή αυτή δόθηκε, όταν η εταιρεία Rebel Yell Bourbon, τακτικός πελάτης της Analog, ζήτησε μια custom μοτοσυκλέτα για τον γιό του ιδιοκτήτη, Andrew. Ο Andrew, οδηγώντας ένα Monster 796, επιθυμούσε κάτι πιο ισχυρό και με αισθητική café racer. Αυτό ήταν και το έναυσμα έμπνευσης, στο μυαλό του Prust.


Με μοτοσυκλέτα-δότη ένα KTM Superduke 990 του 2007, ο Prust αποσυναρμολόγησε πλήρως την μοτοσυκλέτα και ξεκίνησε. Πρώτα, έφτιαξε μόνος του, στο χέρι, την ουρά και το τεπόζιτο καυσίμου, το υποπλαίσιο, την μικρή καρίνα και το εμπρός φτερό αλλά και το μασκάκι, χρησιμοποιώντας αλουμίνιο. Η εξάτμιση φέρει νέο τελικό από την Cone Engineering ενώ, για να βοηθήσουν την αναπνοή του δικύλινδρου LC8, ο Tony και η ομάδα του τοποθέτησαν μια εισαγωγή αέρα από την Moto Hooligan. 


To τιμόνι αντικαταστάθηκε από κλιπόν της Vortex, το οργανάκι άλλαξε θέση, ενώ τα φωτιστικά εμπρός και πίσω είναι LED. Σε περίπτωση που δεν βρίσκετε το πίσω φωτιστικό, είναι τα μικρά LED που διακρίνονται εκατέρωθεν της εξάτμισης… Νέοι είναι και οι εκπληκτικοί διακόπτες της Renard Speed Shop, οι τρόμπες φρένου και συμπλέκτη της Magura, ενώ η βαφή έχει γίνει όλη στο χέρι.



Πρόκειται για  μια μοτοσυκλέτα, την οποία ο Tony Prust χαρακτηρίζει ως «προσωπικό επίτευγμα», αφού συμπεριέλαβε πολλή χειρωνακτική εργασία από τον ίδιο. Για τους υπόλοιπους εμάς, αποτελεί ένα δίτροχο αριστούργημα.