• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δύο άξιοι εκπρόσωποι των μικρών supersport μοτοσυκλετών

ΚΤΜ RC390 vs YAMAHA R3

Δες τώρα πoια είναι η πιο κατάλληλη μοτοσυκλέτα, αν θες να συνδυάσεις την καθημερινή μετακίνηση με την εισαγωγή στη σπορ οδήγηση.

 
Kαι τα δύο μοντέλα έχουν σύγχρονη εμφάνιση με έντονες γωνίες, που παραπέμπει σε μοτοσυκλέτες μεγαλύτερης κατηγορίας και ενθουσιάζει του νέους αναβάτες.
 
Στην κατηγορία των σπορ μοτοσυκλετών, ανεξάρτητα τον κυβισμό, ένας από τους τομείς που πάντα κινεί το ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών είναι η εμφάνιση. Το RC390 δείχνει με την πρώτη ματιά ότι πρόκειται για αγωνιστική κατασκευή με τις έντονες γωνίες και το πορτοκαλί χρώμα να πρωταγωνιστούν, ενώ το R3 υιοθετεί στοιχεία από τα μεγαλύτερα μοντέλα τις εταιρίας τόσο στα χρώματα όσο και στο σχεδιασμό, θυμίζοντας έντονα τα R6-R1. Το σίγουρο είναι ότι και τα δύο τραβούν τα βλέμματα και θα κάνουν πολλά κεφάλια να γυρίσουν στο πέρασμα τους.
 
Το Yamaha έχει 1 κύλινδρο παραπάνω, αλλά το ΚΤΜ έχει 54 κ.εκ επιπλέον. Παρόμοιες επιδόσεις, διαφορετικός ήχος
 
Ο κινητήρας του RC 390 είναι μονοκύλινδρος 375κ.εκ, υγρόψυκτος, με σύστημα ψεκασμού και βάρος μόλις 36 κιλών, αποδίδοντας 44 Hp στις 9.500 σαλ. και 3,6 Kg ροπής στις  7.250 σαλ. με ελάχιστους κραδασμούς για την κατηγορία. Σε συνδυασμό με το μικρό βάρος, χαρίζει στο RC390 επιδόσεις που θα δυσκολέψουν ακόμα και μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού στα φανάρια... Στο R3 o υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 321 κ.εκ, χαρακτηρίζεται από την ελαστικότητα και τον ήχο του, αφού είναι ιδιαίτερα ψηλόστροφος. Με τη μέγιστη ισχύ των 42 ίππων να αποδίδεται στις 10.750 σ.α.λ., το πρώτο που θα προσέξει κανείς στο R3 είναι η ήχος του. Ενώ η ροπή κάνει την εμφάνισή της και στις χαμηλότερες στροφές, μετά τις 7.000 σ.α.λ γίνεται εντονότερη, χαρίζοντας αξιοπρεπείς επιταχύνσεις μέχρι την τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 180 χλμ/ωρα.
 
Tο πλαίσιο χωροδικτύωμα και το ανεστραμμένο πιρούνι δίνουν πιο στιβαρή αίσθηση στο KTM.

Το RC 390 ως γνήσιο KTM εξοπλίζεται με ένα άκαμπτο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, ανάποδο πιρούνι 43 χιλ. και πίσω μονό αμορτισέρ PDS χωρίς μοχλικό από την WP. Μπορεί οι αναρτήσεις να μη ρυθμίζονται, πέρα από την προφόρτιση πίσω, όμως η απόδοση τους προσφέρει ιδανική ισορροπία ανάμεσα σε άνετη καθημερινή μετακίνηση και σε sport συμπεριφορά. Τα φρένα προέρχονται από την Bybre (θυγατρική της Brembo), με  τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα και δίσκο 300χιλ εμπρός, που συνδυάζεται με δικάναλο ABS της Bosch, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί. Στο R3 οι λύσεις είναι πιο συμβατικές, με ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο και αναρτήσεις που αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι της Kayaba εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Την πέδηση αναλαμβάνει ένα δίσκος 298 χιλ μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και ένας 220 χιλ πίσω, με σύστημα ABS που δεν απενεργοποιείται.   

Παρά τη sport εμφάνιση μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν καθημερινές μοτοσυκλέτες. Το KTM έχει πιο σπορ προσανατολισμό, ενώ τo Yamaha είναι πιο άνετο στο αστικό περιβάλλον

Αν, λοιπόν, η προτεραιότητα σου είναι η σπορ οδήγηση και η πίστα, τότε το RC390 φαντάζει ιδανική επιλογή αφού το στιβαρό πλαίσιο, η θέση οδήγησης και τα δυνατά φρένα, είναι πολύτιμοι σύμμαχοι στη διασκέδαση και στο κυνήγι του γυρολογίου. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα δυσκολευτεί στην κίνηση της πόλης, αλλά δεν παρέχει την άνεση του R3 που ενώ δεν θα αρνηθεί την πίστα, έχει περισσότερες τουριστικές δυνατότητες και πιο φιλικό χαρακτήρα.

 

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ