Πραγματικό πυροβόλο ο κινητήρας του GTi. Στο τέρμα άνοιγμα του γκαζιού από στάση κάνει πολλά στόματα να ανοίγουν και μάτια να γουρλώνουν.

    Κινητήρας: Πύραυλος!

    Ο G5 κινητήρας είναι από μόνος του ένας λόγος για να επιλέξετε το GTi. Έξι χρόνια μετά, το υγρόψυκτο μοτέρ με την τετραβάλβιδη κεφαλή παραμένει ένας από τους ισχυρότερους 300ρηδες στα χαρτιά, ενώ στην πράξη τα πράγματα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά. Πολύ δυνατό μοτέρ που παράγει ελάχιστους μη ενοχλητικούς κραδασμούς και μάλιστα όχι παντού αλλά σε συγκεκριμένες στροφές. Η συνεργασία του με τη μετάδοση είναι άψογη με τη δύναμη να κατεβαίνει άμεσα στο δρόμο, χωρίς να τρομάζει και την επιτάχυνση να είναι διαρκής και απολαυστική μέχρι και τα 150 χλμ./ώρα στο κοντέρ με την τελική να ξεπερνά τα 160! 

    Παράλληλα η μέση κατανάλωσή του είναι απόλυτα δικαιολογημένη για τις επιδόσεις που προσφέρει και περιορίζεται στα 4,2 λίτρα ανά 100 χλμ. Με πιο συντηρητική χρήση του γκαζιού την κατανάλωση θα την δείτε να πέφτει εύκολα στα 3,6 με 3,7 λίτρα, κάτι που συμβάλλει στην ακόμη πιο οικονομική μετακίνηση με το πυραυλάκι της KYMCO.

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400