45 ίπποι και 3,8 κιλά ροπής

Διπλοί LED προβολείς

Εμφάνιση που παραπέμπει στα μεγαλύτερα Ninja.

Εμπρός δίσκος 310 χιλιοστών.

Kawasaki Ninja 400

Η Kawasaki αποκάλυψε στο Tokyo Motor Show το ολοκαίνουργιο Ninja 400 και υπόσχεται βελτιωμένες επιδόσεις, σε σχέση με το 300 που αντικαθιστά.

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 399 κυβικών του καινούργιου Ninja αποδίδει 45 ίππους και 3,8 κιλά ροπής. Η Kawasaki υπόσχεται καλύτερη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών με αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές και ομαλή απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού με στόχο τον φιλικό χαρακτήρα.

Διαθέτει νέο ατσάλινο δικτυωτό πλαίσιο  που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του και βοηθάει στη μείωση του βάρους κατά 6 κιλά σε σχέση με το Ninja 300, με τη ζυγαριά να σταματάει στην ένδειξη των 168 κιλών γεμάτη. Ο νέος συμπλέκτης είναι κατά 20% πιο μαλακός στη λειτουργία του και η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας δανείζεται στοιχεία από το Η2, όπως τα «φτερά» κάτω από τους διπλούς LED προβολείς.

Ο δίσκος του εμπρός φρένου είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία, στα 310 χιλιοστά και φυσικά το ABS είναι στάνταρ. Σύμφωνα με την Kawasaki η θέση οδήγησης είναι άνετη και σπορ ταυτόχρονα , ενώ το μεγάλο φαίρινγκ προσφέρει καλή κάλυψη από τον αέρα και έχει ενσωματωμένα τα φλας.

Η Kawasaki αποκάλυψε μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κυβισμός: 399 κ.εκ.
Διάμετρος χ διαδρομή: 70.0 × 51.8
Ισχύς: 45hp στις 10,000 σ.α.λ.
Ροπή: 3,8 κιλά στις 8,000 σ.α.λ.
Διαστάσεις: 1,990 χιλ. × 710 χιλ. × 1,120 χιλ.
Ύψος σέλας: 785 χιλ.
Βάρος: 168 κιλά γεμάτη
Ρεζερβουάρ: 14 λίτρα