Σκληρή η σέλα, θα κουράσει τον αναβάτη μετά από πολύωρη χρήση.

Πλήρης ο πίνακας οργάνων με ευανάγνωστες ενδείξεις. Το σηματάκι ECO εμφανίζεται όταν οδηγείς οικονομικά.

Aνεση – Εργονομία: Ικανοποιεί τις προσδοκίες

Η εργονομία είναι προσανατολισμένη στην σπορ και άνετη συμβίωση, καθώς το μικρό Versys φιλοδοξεί να προσφέρει ξεκούραστες ώρες οδήγησης στον αναβάτη. Μοναδικό τροχοπέδη αποτελεί η σέλα με την αρκετά σκληρή επιφάνεια, που θα αναγκάσει τον αναβάτη σε στάσεις για ξεμούδιασμα. Η κατάσταση δεν βελτιώνεται ούτε στο κομμάτι που αναλογεί στον συνεπιβάτη και παρόλο που έχει στη διάθεση του μεγάλες πρακτικές χειρολαβές, θα αισθανθεί την ανάγκη για ξεκούραση μετά από συνεχόμενη οδήγηση. 

Οι διακόπτες είναι σωστά τοποθετημένοι και εύκολα προσπελάσιμοι, ενώ οι καθρέπτες παρόλο που προσφέρουν άριστη ορατότητα προεξέχουν περισσότερο από όσο θα θέλαμε. Η ζελατίνα, αν και δεν ρυθμίζεται, προσφέρει ικανοποιητική προστασία από τα στοιχεία της φύσης. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από ένα μεγάλο και αναλογικό στροφόμετρο, στην άκρη του οποίου έχει ενσωματωθεί μια μικρή LCD οθόνη, που αναγράφει την επιλεγμένη σχέση στο σασμάν καθώς και την ώρα. Το στροφόμετρο πλαισιώνεται από μια ξεχωριστή ευανάγνωστη ψηφιακή οθόνη υγρών κρυστάλλων, που παρέχει πολλές χρήσιμες πληροφορίες στον οδηγό και πιο συγκεκριμένα φέρει ενδείξεις για την στάθμη καυσίμου, τη θερμοκρασία του κινητήρα, μερικό και ολικό χιλιομετρητή, ένδειξη ECO, όταν οδηγείς οικονομικά, καθώς και μια ξεχωριστή λυχνία shift light, που σε προειδοποιεί για τις αλλαγές ταχυτήτων. 

Η σχάρα στο πίσω μέρος, διαθέτει υποδοχή για γάντζους, στην περίπτωση που θέλετε να μεταφέρετε πράγματα, ενώ μπορεί να δεχτεί και top case. Στα επίσημα αξεσουάρ θα βρείτε και πρίζα για φόρτιση συσκευών, η οποία μπορεί να στελεχώσει την υποδοχή που βρίσκεται στο εσωτερικό μέρος της μάσκας.  


  • Petros

    Νεκτάριε, επειδή γράφεις οτι η σέλα μπορεί να γίνει λιγότερο σκληρή, σε παρακαλώ δώσε περισσότερες πληροφορίες.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1
  • Γιαννης

    Φίλε Νεκταριε,το περιοδικό που αναφέρεσαι δεν το αγοράζω,αλλά αν έβγαλε καλύτερο το kawa στο χώμα από το crf τότε πράγματι είναι για γέλια.....

      1
  • NEKTARIOS

    Καιρος ηταν να γινει αναβαθμιση στο honda ωστε να γινει διπλου χαρακτηρα γιατι δεν ηταν! Τωρα αυτο που λες για μικρη διαδρομη...δες ποια ειναι η διαφορα σε mm και μετα θα καταλαβεις. Επισης λες για χωματινες διαδρομες...εδω γελανεκαθως αμφιβαλλω να ξερεις πιο καλα απο συγκριτικο τεστ που εγινε αναμεσα σε versys--v strom--crf rallye-- bmw gs 310....φυσικα το cb ΔΕΝ ηταν μεσα γιατι δεν υπηρχε με τετοια δομη να μπορει να υποστηριξει τετοιες δυνατοτητες ! Πλεον εγινε πιο ανταγωνιστικο εβαλε και συμπλεκτη περιορισμενης ολισθησης που ειχε απο την αρχη το versys και πλεον κοιταζει το versys στα ματια στο θεμα ''διπλος χαρακτηρας''. Απλα σε ρεπριζ μην πετυχεις versys γιατι θα χασεις μεχρι τα 130. Αλλωστε απο 'κει και πανω μιλανε και τα κυβικα.

      4
  • Γιαννης

    Για μένα απογοήτευση..,καμία σχέση με το cb .....Σε επαρχιακό δρόμο πρέπει να παίζεις συνέχεια με το κιβώτιο αφού είναι πολύ κοντά γραναζωμενο,χαμηλά δεν έχει ροπή καθόλου και ειδικά στο χώμα είναι πολύ κουραστικό.Σε ανοιχτό δρόμο έχει αρκετή δύναμη αλλά είναι πολύ ψηλά και σε αναγκάζει να πίνεις το αίμα του μοτέρ.Μικρες διαδρομές αναρτήσεων κάνουν απαγορευτικές γρήγορες χωμάτινες διαδρομές αλλά στρίβει καλά στην άσφαλτο.Δεν υπάρχει καμία σύγκριση με το cb το οποίο έχει πολύ ποιο αξιοποίηση δύναμη και οδηγείται χωρίς να κουράζει σε οποιοδήποτε έδαφος με μόνο ανασταλτικό παράγοντα το βάρος του.

      12
  • νεκτάριος

    Κοντεύει τα 10.000 χλμ πλέον.Αριστο...οικονομικο.....ειμαι πολύ πολύ ευχαριστημένος! Αξίζει όλα τα χρήματα που δίνεις.πλεον έχει ανοίξει....και στις ρεπριζ... είναι πιο γρήγορο από το 500 CBX ...επίσης αριστο σεχωμαρινες διαδρομές....όπου δεν άφησα παραλία χωρίς να πάω....ΠΑΡΤΕ ΤΟ

      28
  • makis

    Είμαι 1 95 ύψος και 110 κιλά έχω ένα χτ 600 .Ψήνομαι με αυτό το x 300 έχεις άποψη αν ξενερωσο αν το πάρω γιατί έριξα πολλά για ανακατασκευή στο xt Ευχαριστώ

      2
  • νεκταριος

    εγινε το πρωτο σερβις...βγηκα και εθνικη! 2 ατομα μεχρι 130 το πηγα και πηγαμε καλα.... ειναι σταθερο εχει καλη προστασια απο τον αερα (σημαντικο για μενα)...καλο στις πληροφοριες που περνει ο αναβατης! κιβωτιο...οχι βουτυρο...οχι σκληρο...ειναι σαφες κουμπωνει με αγωνιστικο στυλ θα ελεγα( για οποιον εχει οδηγησει) και αυτο σε μενα αρεσει τουλαχιστον τωρα απο γκαζι..δεν εχει ξεσπασμα οπως μπορει καποιος να περιμενει..τακυβικα πιο λιγα..και η ευρωπαικη ενωση με το φιμωμα κανουν ομαλο το ανοιγμα της μοτο. τωρα θα πω για το 500 της HONDA..ΜΙΚΡΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ σε χρηματα ναι ειναι πιο μικρη η σελα για το δευτερο ατομο...δεν εχει σχαρα μαμα πισω....δεν εχει φτερο πισω και πανω απο το λαστιχο οπως εχει το 300...και πρεπει να το παρεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.. γιατι πεταει παντου νερο και τελος σε πτωση το μοτερ ειναι εκτεθειμενο στα πλαινα με ολεθριες συνεπειες αν ειναι λιγο πιο πολλα τα χλμ σε αντιθεση με το 300 που εχει τα πλαστικα καλυματα και θα πρεπει και αυτα να τα αγορασεις. μαζι με μενα φιλος πηρε το 500...και οτι σου λεω το ξερω απο πρωτο χερι....οσο για την τιμηαπο 7150 που εχει ξερω οτι μπορειεις να το παρεις πιο λιγα..αν θες πες μου

      11
  • panos

    Καλορίζικο Νεκτάριε! Είναι και αυτό μέσα στις επιλογές μου (με το CB500X βέβαια να με ταλανίζει - 1.000€ διαφορά μόνο έχουν). Γράψε τίποτα για κιβώτιο και συμπεριφορά σε μεγάλους δρόμους.

      3
  • νεκταριος

    Το αγορασα...το οδηγω πλεον !! ΑΡΙΣΤΟ !!! Οτι πρεπει για ολους...και ολες τις ηλικιες...παει καλα...στριβει καλα..φρεναρει καλα...θα συμφωνησω για την σελα ειναι σκληρη.....με λιγα χρηματα ομως γινεται τελεια! Απιστευτα οικονομικο...πιο λιγο απο τα 4.5 που λεει το τεστ...αρκει μην το σπας...νορμαλ κυκλοφορια..και δικαβαλο την βολτα σου τα ψωνια σου...τον χωματοδρομο σου...πραγματικο εργαλειο..πραγματικη εκλπληξη παιδια !!

      42