Κοντεύει να βγει στην παραγωγή το νέο Honda Hornet 1000
Κοντεύει να βγει στην παραγωγή το νέο Honda Hornet 1000
Κοντεύει να βγει στην παραγωγή το νέο Honda Hornet 1000
Κοντεύει να βγει στην παραγωγή το νέο Honda Hornet 1000
  • Κοντεύει να βγει στην παραγωγή το νέο Honda Hornet 1000
  • Κοντεύει να βγει στην παραγωγή το νέο Honda Hornet 1000
  • Κοντεύει να βγει στην παραγωγή το νέο Honda Hornet 1000
  • Κοντεύει να βγει στην παραγωγή το νέο Honda Hornet 1000

Κοντεύει να βγει στην παραγωγή το νέο Honda Hornet 1000

Σε νέα πατέντα εμφανίζεται ένα έξυπνο σύστημα εισαγωγής
Με παρόμοιο τρόπο με το νέο MT-09 δυναμώνει ο ήχος εισαγωγής
Απόδοση μεγαλύτερη από 148 άλογα δηλώνει η Honda
Θα συνοδευτεί από ένα CB1000S Hornet με μισό fairing;

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Σε νέα πατέντα εμφανίζεται ένα έξυπνο σύστημα εισαγωγής

Η Honda παρουσίασε το νέο της CB1000 Hornet στην EICMA στο Μιλάνο, τον Νοέμβριο του προηγούμενου έτους και από τότε η εταιρεία έχει κρατήσει κρυφά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, ενώ η παραγωγή θα ξεκινήσει σίγουρα μετά το πρώτο μισό του 2024 (εάν όχι αργότερα). Τώρα με την ημερομηνία αυτή να πλησιάζει εμφανίζονται περισσότερες λεπτομέρειες του επερχόμενου μοντέλου, αφού σε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που ήρθε στην επιφάνεια, απεικονίζεται ένα σύστημα εισαγωγής κρύου αέρα της Honda που δεν απαιτεί έναν κεντρικά τοποθετημένο αεραγωγό όπως αυτόν που συναντάμε σε πολλά από τα supersport μοντέλα της εταιρείας. Με την χρήση της κίνησης της μοτοσυκλέτας προς τα εμπρός, το φιλτροκούτι τροφοδοτείται με πιο πυκνό, κρύο αέρα με αποτέλεσμα να βελτιώνονται οι επιδόσεις του κινητήρα, με την Honda να τοποθετεί στην Hornet 1000 τις εισαγωγές πιο πίσω, πλευρικά της τιμονόπλακας και ανάμεσα στο πλαίσιο.


Εδώ μπορείτε να δείτε κυκλωμένη την μεγάλη οπή που κατευθύνει αέρα στην εισαγωγή αέρος της CBR1000RR-R Fireblade

Με παρόμοιο τρόπο με το νέο MT-09 δυναμώνει ο ήχος εισαγωγής

Η πατέντα εξηγεί πως ο αέρας καταλήγει το σημείο όπου βρίσκονται οι αεραγωγοί, μέσω των πλαστικών που εξέχουν προς τα εμπρός εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ σε συνδυασμό με κάποια χαμηλά τοποθετημένα καλύμματα που ανακατευθύνουν αέρα προς το ψυγείο ώστε να βελτιώνεται και η ψύξη του κινητήρα. Παράλληλα με την βελτίωση των επιδόσεων, η πατέντα της Honda αναφέρει, πως δυναμώνει και ο ήχος της εισαγωγής που καταλήγει στον αναβάτη με έναν τρόπο παρόμοιο με τα ακουστικά ηχεία που έχει τοποθετήσει η Yamaha στο ρεζερβουάρ του νέου MT-09. Το κλειδί σε αυτή την πατέντα της Honda είναι τα κυρτά καλύμματα επάνω από τις εισαγωγές. Με την τοποθέτηση των εισαγωγών σε αυτό το σημείο παρέχεται εύκολη πρόσβαση στο φιλτροκούτι (και ο αέρας κατευθύνεται σε αυτές χάρη στα πλαστικά), ενώ σε αυτό το σημείο το πλαίσιο είναι πλαγιαστό έχοντας την ίδια γωνία με την κάστερ του πιρουνιού. Χωρίς τα κυρτά καλύμματα, οι εισαγωγές θα ήταν εκτεθειμένες και σε περίπτωση βροχής, το νερό θα έπεφτε σε αυτές. Από εκεί θα κατέληγαν στο φίλτρο αέρος κάτι που αποτρέπει η Honda με το έξυπνο σχέδιό της. Κάνοντας μία ανασκόπηση στο πρωτότυπο CB1000 Hornet που παρουσιάστηκε στην EICMA, οι εισαγωγές και τα κυρτά καλύμματα είναι ορατά.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Απόδοση μεγαλύτερη από 148 άλογα δηλώνει η Honda

Παρόλο που η Honda δεν έχει ανακοινώσει επίσημα πολλές λεπτομέρειες για το νέο CB1000 Hornet, δηλώνει πως η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί μία μετεξέλιξη του κινητήρα του CBR1000RR του 2017 και ότι έχει απόδοση υψηλότερη από 148 άλογα και ροπή περισσότερη από 100 Nm. Αυτά τα νούμερα σημαίνουν ότι οι επιδόσεις του θα είναι λίγο υψηλότερες από αυτές του CB1000R, το μοντέλο που ουσιαστικά θα αντικαταστήσει, όταν το Hornet βγει στην παραγωγή. Παρόλα αυτά, όπως το όνομά της υποδεικνύει (CB1000), θα είναι ένα πιο προσιτό μοντέλο από το CB1000R, αντικαθιστώντας και το μονόμπρατσο ψαλίδι του R, με ένα που αποτελείται από δύο βραχίονες και εγκαταλείποντας τα "Neo Sports Café" στοιχεία στον σχεδιασμό του, αποκτώντας μία πιο συμβατική και μοντέρνα εμφάνιση που έρχεται πιο κοντά σε αυτή του μικρού του αδερφού του, CB750 Hornet.
 

Θα συνοδευτεί από ένα CB1000S Hornet με μισό fairing;

Στα άλλα επιβεβαιωμένα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, συναντάμε ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι SFF-BP 41 χλστ της Showa, με ρυθμιζόμενη συμπίεση και επαναφορά και ένα Pro-Link μοχλικό πίσω, που συνδέεται με ένα monoshock αμορτισέρ επίσης της Showa. Η Honda αναφέρει πως θα διαθέτει επίσης 3 Riding Modes και ότι η TFT οθόνη 5 ιντσών θα έχει δυνατότητα συνδεσιμότητας με Android και iOS συσκευές. Αυτό που δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα, ενώ φήμες στην Ιαπωνία θέλουν να ισχύει, είναι ότι την κυκλοφορία του γυμνού CB1000 Hornet, θα ακολουθήσει μία έκδοση πιθανότατα με το όνομα CB1000S Hornet και μισό fairing, αργότερα μέσα στον χρόνο.