• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Kramer GP2

Η Kramer GP2

Η Kramer GP2

Kramer GP2: Με το μοτέρ του 790 Duke

 

«Σπαρτιατικό» και στημένο όπως ακριβώς πρέπει για τις πίστες, το GP2 της Kramer εξοπλίζεται με το κορυφαίο δικύλινδρο του 790 Duke και προκαλεί σιελόρροια…

Το νέο KTM Duke 790 εντυπωσίασε όχι μόνο με το στήσιμό του, αλλά και με τον δικύλινδρο κινητήρα του, ο οποίος είναι πολύ μικρός και ελαφρύς, αλλά μπορεί να αποδώσει 105 ολόκληρους ίππους… Σίγουρα, αν το μυαλό σας «βράζει» και  φαντασιώνεστε ιδανικές αγωνιστικές κατασκευές, έχετε σκεφτεί μια μοτοσυκλέτα με τον LC8c και όσο ελαφρύτερη γίνεται… Και αυτή ακριβώς την φαντασίωση, πραγματοποίησαν οι Γερμανοί της Kramer Motorcycles.

Πρόκειται για έναν οίκο που έχει τεράστια εμπειρία στην κατασκευή αγωνιστικών μοτοσυκλετών, ενώ ήδη έχει παράξει την HKR EVO2 η οποία χρησιμοποιούσε τον μονοκύλινδρο LC4 της ΚΤΜ. Στην νέα πλατφόρμα της GP2, η Kramer τοποθέτησε τον δικύλινδρο LC8c της KTM σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, ενώ χρησιμοποιεί ένα ειδικά σχεδιασμένο ψαλίδι και αναρτήσεις από την WP.

H Kramer σκοπεύει να έχει το μοντέλο οριστικά έτοιμο, το 2020, όταν και θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα GP2 της Αγγλίας, ενώ όπως δηλώνουν οι άνθρωποι του οίκου, δύο εκδόσεις θα διατεθούν σε αγοραστές: Μία προσανατολισμένη στα track days, με βάρος μόλις 140 κιλά και «ιδιαίτερα προσιτό κόστος», αλλά και μια καθαρά αγωνιστική, 5 κιλά ελαφρύτερη, για την οποία δεν αποκαλύπτονται περαιτέρω στοιχεία.

Η μοτοσυκλέτα θα κάνει προς το παρόν, την πρώτη της δημόσια εμφάνιση, στο Barber Motorsports Park Vintage Festival στην Αλαμπάμα των ΗΠΑ, αυτή την εβδομάδα.
 

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

08
Pursang E-Street
Pursang E-Street
Η μόδα των ρετρό αγγίζει σιγά σιγά και της ηλεκτρικές μοτοσυ...
KYMCO X-Town 125
KYMCO X-Town 125
125 κυβικά και GT Scooters πάνε μαζί; Ρισκάροντας κάτι που ο...
ΝΖΙ Vital Diez
ΝΖΙ Vital Diez
Ένα σπορ Full Face κράνος κατασκευασμένο από Nugema® θε...

περισσότερα »