Στο αριστερό μέρος του τιμονιού βρίσκονται τα κουμπιά για το φωτισμό, τις θερμαινόμενες χειρολαβές, τα φλας και το πρακτικό χειρόφρενο. Στη δεξιά μεριά βρίσκονται τα κουμπιά πλοήγησης στο μενού επιλογών, καθώς και στο noodoe και η μίζα εκκίνησης που χρησιμεύει και ως alarm.

Aνετη και ευρύχωρη η σέλα με ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι για να διαμορφώσετε την κατάλληλη θέση οδήγησης.

Aνεση – Εργονομία: Πολυτελής κατασκευή

Η πολυτελής ναυαρχίδα της Kymco διαθέτει υπερπλήρη εξοπλισμό και προσφέρει πλήθος εργονομικών χαρακτηριστικών προς όφελος της ευχρηστίας και της άνεσης του αναβάτη. Ξεκινώντας από τη σέλα, είναι αναπαυτική με πλούσιο αφρώδες. Αρκετός είναι ο χώρος και για τον συνεπιβάτη, όπου σε συνδυασμό με τις μεγάλες πρακτικές χειρολαβές δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα ακόμα και σε μακρινές αποστάσεις. Ο χώρος για το πόδια είναι ικανοποιητικός ακόμα και για μεγάλα αναστήματα το χαμηλό ύψος της σέλας κάνει εύκολη την πρόσβαση των κάτω άκρων στο έδαφος. 

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για την τοποθέτηση ενός full face και ενός jet κράνους. Δύο ντουλαπάκια αριστερά και δεξιά στο εσωτερικό της ποδιάς, εκτός από έξτρα χώρο για μικροαντικείμενα διαθέτουν υποδοχή USB για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Το μεγάλο μειονέκτημα είναι ότι δεν κλειδώνουν. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν οι θερμαινόμενες χειρολαβές, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, το χειρόφρενο που αποδεικνύεται σωτήριο σε πολλές περιπτώσεις και το keyless σύστημα που επιτρέπει την πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες του scooter, χωρίς τη χρήση κλειδιού, μέσω ενός κεντρικού διακόπτη. 

Ο πρωτότυπος πίνακας οργάνων αποτελείται από 3 ψηφιακές οθόνες με όμορφο σχεδιασμό. Στην αριστερή απεικονίζεται το στροφόμετρο, μερικοί και ολικός χιλιομετρητής, βολτόμετρο, ένδειξη πίεσης ελαστικών, μέση και στιγμιαία κατανάλωση. Στην δεξιά οθόνη είναι το ταχύμετρο, η ένδειξη καυσίμου και η θερμοκρασία κινητήρα. Στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει το σύστημα διασύνδεσης noodoe, που μέσω ειδικής εφαρμογής για smartphone δίνει πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες και σε χρήσιμες ενημερώσεις. Έτσι, στην κεντρική οθόνη ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει, με το πάτημα ενός κουμπιού, μεταξύ τεσσάρων απεικονίσεων. Τέλος, δύο φωτιζόμενες γραμμές, σε σχήμα μπούμερανγκ, δείχνουν το επιλεγμένο πρόγραμμα χαρτογράφησης. Μπλε φωτισμός για το full power και πορτοκαλί φωτισμός για το rain. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

  • STAMOS

    Λοιπόν κατά σύμπτωση έχω καβαλήσει όλα αυτά τα scooter που αναφέρετε. Ξεκαθαρίζω πρώτα πρώτα ότι αρέσει στον καθένα. Πάμε λοιπόν. Βίντεο συγκριτικό Τ ΜΑΧ 560 VS AK 550.Στο Mode το ΑΚ έχει το αργό τα 46 άλογα και τα βλέπεις δίπλα. Μόλις μπει το spor μην μπει κανένας στη διαδικασία σύγκρισης. Παλαιοτερα είχα το tmax 500. Πραγματικά 160χλμ.Τmax 530 163.TMax 560 171.ak 177.bmv 650 ο κινητήρας είναι loncin και όχι kymko. Για το forza δεν ξέρω δεν μιλάω. Οδηγώ λοιπόν μια φορά το aprilia 850 όπου στο ποτάμι σώνει και καλά ένα 560 να βρεθεί μπροστά.Εβαλα γελια γιατι κάποιοι πραγματικά δεν γνωρίζουν! Όλα τα κοντέρ έχουν απώλεια, αυτό το ξέρετε όλοι. Τρεις καινοτομίες υπήρχαν αυτή την δεκαετία στους κινητηρες:kymko με τους G5 κινητηρες(είχα το gti 300) το 400 και το ak550, γνώρισμα τους ή διαφορά αποδοσης από όλα τα άλλα. Beverly 350 με ξηρό Κάρτερ και πολύδισκο πίσω σχεδόν 34 άλογα (το έχω σαν δευτερο) και τέλος η honda με τα dct. Όλες οι άλλες έχουν μείνει πίσω και απλώς υπερκυβιζουν. Η yamaha πρωτοπορησε το 2001 και έκτοτε στο θέμα κινητηρα παίζει στα ίδια.Τελος αυτά τα μηχανάκια εάν δεν είχαν αυτές τις προδιαγραφές euro 3-4-5 και θα μας πάνε σε λίγο 7 και 8 θα είχαν άλλες επιδόσεις. Ξαναγράφω και πάλι ότι καλύτερο είναι αυτό που αρέσει στον καθένα. Μια φώτο από τα παλιά.

      1
  • Σπύρος

    Το έκανα test drive πριν από ένα μήνα. 1. Οι καθρέπτες του είναι πολύ μακριά και ώσπου να εστιάσεις τρως πολύτιμα δευτερόλεπτα. 2. Τα όργανα μικρά και δυσδιάκριτα. Μόνο ταχύτητα μπορείς να δείς άμεσα, τα υπόλοιπα στοιχεία που λένε είναι για τα πανηγύρια η ορατότητα. Αν προσπαθήσεις να δείς τις πληροφορίες χάνεις το δρόμο. Δε συζητάμε να πέφτει κι ο ήλιος πάνω.3. Η σέλα, στο μπροστινό της μέρος κάνει γωνίες και σε κόβει όταν κατεβάσεις τα πόδια στο φανάρι. Κατά τα άλλα για σκουτεράδες είναι μιά χαρά και απο τράβηγμα και από φρένα και από χώρους.

      4
  • Νικολας

    Μπορει να μας διαφωτισει καποιος ποσες εκδοσεις ak550 εχουν βγει και τι διαφορες υπαρχουν μεταξυ τους? Βλεπω για παραδειγμα αγγελίες για ak 2017,2018,2019,2020. Υπαρχουν υοσθαστικες διαφορες?

     
  • pan

    Άσε μας ρε fanouri !! Το ΑΚ σε πείραξε?? το Τ-μαχ που κοστίζει 3000€ παραπάνω και που και εκείνο δεν περνάει τα 162 - 164 η πραγματική του τελική δεν σε πειράζει !!! Όσο για το bmw και αυτό από κάτω Kymco είναι και εξάλλου είναι και 100 cc παραπάνω άσε που είναι ακριβό όπως και το Τ-μαχ !!! μην το αγοράζεις αν δε σου κάνει!! Ήθελες κάτι να πεις και συ !!

      35
  • fanourios

    δηλωσατε 176 χλμ τελικης ταχυτητας.. σαφως εννοειται αυτα που βλεπετε στο κοντερ του AK.. η πραγματικη του τελικη γνωριζετε ποια ειναι??? βαση το οποιον δοκιμων εχουν γινει και αναρτηθει σε σαιτ.. μετα βιας ακουμπαει τα 162χλμ πραγματικης τελικης...!! νομιζω οτι τελικα δεν ειναι και τοσο τουρινγκ που διαρκως ονομαζεται.. επισης κανενα απο τα περιοδικα της ελλαδας δεν αναφερει την ιπποδυναμη που φτανει στον τροχο του AK και εννοω την πραγματικη.. 46 47 αλογα καποια σαιτ εξωτερικου λενε.. αν ειναι εφικτο θα παρακαλουσα θερμα να απαντησετε σε ολα μου τα ερωτηματα... ημουν ετοιμος να αγορασω ΑΚ ... ειμαι υποψηφιος αγοραστης μεγκα σκουτερ σπορτ.. και τεινω προς αγορα του bmw c 650 sport highline.. ειναι πολυ πιο κοντα σε αυτα που δηλωνει η bmw.. και σε ιπποδηναμη.. οσο για την τελικη 180 με περιοριστη ταχυτητας!! ευχαριστω εκ τον προτερων..

      7