• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κορυφαίες λύσεις στα περιφερειακά με ανεστραμμένο πιρούνι στην ανάρτηση και τετραπίστονες δαγκάνες Brembo στα φρένα.

Κορυφαίες λύσεις στα περιφερειακά με ανεστραμμένο πιρούνι στην ανάρτηση και τετραπίστονες δαγκάνες Brembo στα φρένα.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Ιδανικές λύσεις

 

Η Kymco αποφάσισε να κατασκευάσει μόνη της για πρώτη φορά το διαιρούμενο αλουμινένιο πλαίσιο του ΑΚ. Είναι ιδιαίτερα ελαφρύ, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει την απαραίτητη ακαμψία για σπορ οδήγηση.  Όλα τα μηχανικά μέρη έχουν σχεδιαστεί με στόχο τη μέγιστη αντοχή με το ελάχιστο βάρος, με αποτέλεσμα την ιδανική κατανομή βάρους 50-50 στο εμπρός και πίσω μέρος. Δεν υπήρχε η παραμικρή παραχώρηση ούτε στον τομέα της ανάρτησης, καθώς το εμπρός μέρος εξοπλίζεται με ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών και πίσω τοποθετήθηκε ένα οριζόντιο αμορτισέρ με 3 στάδια αυξομείωσης και ένα διαιρούμενο ψαλίδι αλουμινίου.

Ένα σπορ μοντέλο δεν κάνει εκπτώσεις ούτε στον τομέα της πέδησης και έτσι το ΑΚ φόρεσε διπλούς wave δίσκους 270 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo για εμπρός και μονό wave δίσκο 260 χιλιοστών πίσω.  Για την επιβράδυνση από τα 100 στα 0, το ΑΚ χρειάζεται 41,2 μέτρα. Το δικάναλο ABS της Bosch είναι το ελαφρύτερο, που υπάρχει σήμερα στην αγορά και προσφέρει ασφάλεια σε περίπτωση ανάγκης. Οι τροχοί είναι 15 ιντσών και ντύνονται με ελαστικά Metzeler διάστασης 120/70 και 160/60 μπροστά και πίσω αντίστοιχα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • fanourios

    δηλωσατε 176 χλμ τελικης ταχυτητας.. σαφως εννοειται αυτα που βλεπετε στο κοντερ του AK.. η πραγματικη του τελικη γνωριζετε ποια ειναι??? βαση το οποιον δοκιμων εχουν γινει και αναρτηθει σε σαιτ.. μετα βιας ακουμπαει τα 162χλμ πραγματικης τελικης...!! νομιζω οτι τελικα δεν ειναι και τοσο τουρινγκ που διαρκως ονομαζεται.. επισης κανενα απο τα περιοδικα της ελλαδας δεν αναφερει την ιπποδυναμη που φτανει στον τροχο του AK και εννοω την πραγματικη.. 46 47 αλογα καποια σαιτ εξωτερικου λενε.. αν ειναι εφικτο θα παρακαλουσα θερμα να απαντησετε σε ολα μου τα ερωτηματα... ημουν ετοιμος να αγορασω ΑΚ ... ειμαι υποψηφιος αγοραστης μεγκα σκουτερ σπορτ.. και τεινω προς αγορα του bmw c 650 sport highline.. ειναι πολυ πιο κοντα σε αυτα που δηλωνει η bmw.. και σε ιπποδηναμη.. οσο για την τελικη 180 με περιοριστη ταχυτητας!! ευχαριστω εκ τον προτερων..

      2

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ