Η οδήγηση του LETBE Aurora ήρθε σαν μια μικρή έκπληξη. Δεν κερδίζει τις εντυπώσεις με τις επιδόσεις του λόγω της μειωμένης ιπποδύναμης και της αερόψυκτης φύσης του κινητήρα αλλά ούτε και είναι αυτός ο σκοπός του, μιας που μιλάμε για ένα δίτροχο, 125αρη εργάτη, ο οποίος διψάει να διεκπεραιώνει καθημερινά δρομολόγια ζητώντας τα ελάχιστα σε καύσιμο και συντήρηση και απευθύνεται και σε οδηγούς διπλώματος αυτοκινήτου που ψάχνουν το εισαγωγικό τους μέσο στους 2 τροχούς. Η ροπή, που αποδίδεται αρκετά χαμηλά, του προσδίδει ένα σπιρτόζικο χαρακτήρα σε χαμηλές και μέτριες ταχύτητες, ο οποίος υποστηρίζεται και από το δίδυμο «συμπλέκτης-κιβώτιο», που είναι ρυθμισμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να ταιριάζει στα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Δεν αφήνει πίσω του πολλά δίτροχα όταν το φανάρι γίνει πράσινο, αλλά είναι όσο σβέλτο χρειάζεται για να περνάει μπροστά καθώς και για ξεφεύγει από τους κινδύνους που λέγονται «απότομη αλλαγή λωρίδας χωρίς φλας», «οδηγός-βαρκάρης που χαζεύει στο κινητό» κ.ο.κ. Θα επιθυμούσαμε περισσότερα χιλιόμετρα τελικής, συνεπώς οι αυτοκινητόδρομοι δεν είναι το φόρτε του, όμως θα φέρει σε πέρας και τέτοιες αποστολές αγόγγυστα όταν του ζητηθεί χωρίς να κάνει εκπτώσεις στη σταθερότητα και στην ασφάλεια, χάρη μεταξύ άλλων και στις πολύ καλές αναρτήσεις. Οι τελευταίες, όσο του δίνουν τη δυνατότητα να αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση χωρίς να προξενεί ανησυχία, άλλο τόσο δεν το αφήνουν να γίνει βορά στις ορέξεις των απότομων ριπών του αέρα, από όποια κατεύθυνση κι αν προέρχονται. Και, όποτε απαιτηθεί, τα δυνατά φρένα είναι πρόθυμα να σταματήσουν με ασφάλεια το Aurora, με την ποιότητα του συστήματος πέδησης να διακρίνεται για την προοδευτική αίσθηση του μπροστινού και την αυξημένη δύναμη του πίσω, ανεξαρτήτως συνθηκών.