1157 κυβικά

Ζάντες ζάντες μαγνησίου 17 ιντσών

Τα δυο από τα τέσσερα τελικά ανεβαίνουν ψηλά στην ουρά.

Από Suzuki Bandit σε έργο τέχνης

Μια ξεχωριστή μοτοσυκλέτα που δεν θέλει να είναι διακοσμητική, αλλά να χρησιμοποιείται καθημερινά και να τραβάει τα βλέμματα.

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

Ο Sergio Giordano της Dream Motorcycles έχει πάθος με την κατασκευή όμορφων μοτοσυκλετών και του αρέσουν ιδιαίτερα οι αγωνιστικές των περασμένων δεκαετιών. Αφιερώνει πολύ χρόνο στο σχεδιασμό και την εξέλιξη, γιατι δεν θέλει οι επιδόσεις των μοτοσυκλετών του να θυσιάζονται στο βωμό της εμφάνισης.

Η Lucky X δημιουργήθηκε για να αποτείνει φόρο τιμής στον Marco Lucchinelli που αγωνιζόταν στο πρωτάθλημα των 500 κυβικών το 1982. Όμως, αντί να επιλέξει έναν δίχρονο κινητήρα μισού λίτρου, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ως βάση μια Suzuki Bandit 1200. Μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα, θα του εξασφάλιζε την αξιοπιστία και την ιπποδύναμη που ζητούσε.

Υπεύθυνο για την εντυπωσιακή αλλαγή στην εμφάνιση είναι το φαίρινγκ με τα αεροδυναμικά βοηθήματα στη μάσκα, αλλά και το 4 – 1 – 4 σύστημα εξάτμισης που φέρνει τα δυο από τα τέσσερα τελικά ψηλά στην ουρά. Το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων δεν έχει δεχθεί επεμβάσεις, αφού ταιριάζει με τις υπόλοιπες αναλογίες της μοτοσυκλέτας και προσφέρει την απαιτούμενη αυτονομία.

Στον τομέα των περιφερειακών, τα εργοστασιακά έχουν δώσει τη θέση τους σε νέα υψηλής ποιότητας εξαρτήματα με τις αναρτήσεις να είναι της WP, η τρόμπα του φρένου της Brembo και οι ζάντες μαγνησίου των 17 ιντσών με τα ελαστικά Diablo Corsa της Pirelli.