Σε ένα παράλληλο σύμπαν όπου η λογική είναι άγνωστη λέξη υπάρχουν concept σαν και αυτό που παρουσιάζουμε σήμερα: Honda MSX με τουρμπισμένο κινητήρα από Ducati Panigale 1198R!
O Mario Kleff είναι ένας αρχιτέκτονας και ιδιοκτήτης κατασκευαστικής εταιρείας, με έδρα την Ταϋλάνδη. Έχοντας μάλλον λύσει το βιοποριστικό του πρόβλημα, ο Mario περνά τον ελεύθερο του χρόνο, "πειράζοντας" οτιδήποτε φέρει κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τίποτα το περίεργο μέχρι εδώ, ο άνθρωπος διασκεδάζει έχοντας ένα πολύ ωραίο Hobby.
To "κακό" με τον Mario, είναι ότι έχει μια ροπή προς την εκκεντρικότητα, οπότε αυτά που δημιουργεί, δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε νορμάλ πράγματα.
Το τελευταίο του πόνημα, είναι (ήταν… διαβάστε πιο κάτω) ένα Honda MSX στο οποίο τοποθετήθηκε τουρμπισμένος κινητήρας από Ducati Panigale 1198R. Ναι, καλά διαβάσατε, ο Mario πήρε ένα μοτοσικλετάκι της Honda και του προσάρμοσε τον V2 κινητήρα του Ιταλικού κτήνους με turbo! Αυτό σημαίνει 100 κιλά για 205 ίππους!
Και μην φανταστείτε ότι πέραν των αναγκαίων χωροταξικών αλλαγών για να προσαρμοστεί ο δικύλινδρος κινητήρας έγινε και τίποτα άλλο σοβαρό.
Αναρτήσεις και περιφερειακά έμειναν τα ίδια, πλην των φρένων, όπου τοποθετήθηκαν οι δαγκάνες από το Panigale, έτσι, για να έρχεται πλαίσιο και πιρούνι σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.
Αν ενδιαφέρεστε για το πώς συμπεριφέρεται αυτό το "πράγμα" στον δρόμο, θα σας απογοητεύσουμε. Ούτε ο ίδιος ο Mario δεν ξέρει, καθότι στην παρθενική του βόλτα υπήρξε διαρροή καυσίμου, πριν καλά - καλά ξεκινήσει να κινείται το μηχανάκι, με αποτέλεσμα να αρπάξει φωτιά και να καεί ολοσχερώς.
Αυτό δεν πτόησε βέβαια τον Mario, ο οποίος παρήγγειλε άμεσα άλλο ένα MSX και βρήκε και κινητήρα από Panigale, για να ξαναστήσει το project από την αρχή.