• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η συγκεκριμένη Brutale φέρνει αναμνήσεις απο το παρελθον

Η συγκεκριμένη Brutale φέρνει αναμνήσεις απο το παρελθον

MV Agusta Brutale 800 RR από άλλη εποχή

Αυτό το Brutale μεταμορφώθηκε με σκοπό η εμφάνιση του να τιμά την αγωνιστική παράδοση και τη μεγάλη ιστορία της Ιταλικής εταιρίας.

 
To MV Agusta Brutale 800RR είναι μια γυμνή μοτοσυκλέτα με απόδοση 140 ίππων και βάρος 168 κιλών. Όταν λοιπόν ο Woolie, υπεύθυνος της Deus Emporium απο την Καλιφόρνια ανέλαβε να κατασκευάσει ένα Brutale που να τιμά την αγωνιστική παράδοση της Ιταλικής εταιρίας, ήξερε οτι αυτή η δουλειά ήταν κομένη και ραμμένη για αυτόν. Η εταιρία ήθελε μια μοτοσυκλέτα αποκλειστικά για χρήση σε πίστα, επομένως  ο προβολέας, τα φλας, η πινακίδα κυκλοφορίας και υπόλοιπος  εξοπλισμός δρόμου βρέθηκαν στο σωρό των ανταλλακτικών χωρίς κανέναν ενδοιασμό.

Τα αγωνιστικά MV από τη χρυσή εποχή της εταιρείας είχαν  χαρακτηριστικά χειροποίητα ρεζερβουάρ και σέλα, όπως εξηγεί ο Woolie παρακάτω : Τα MV  δεν ήταν μόνο οι καλύτερες μοτοσικλέτες που κατασκευάστηκαν ποτέ, αλλά είχαν καταπληκτικούς κινητήρες και ένα μυστικό όπλο, το ταμπελάκι Primo Selotti. Ο Selotti προερχόταν από τη βιομηχανία των αεροπλάνων και ήταν επαναστατικός στα σχήματα των ρεζερβουάρ, τα οποία όχι μόνο φαίνονταν υπέροχα αλλά ήταν πολύ αεροδυναμικά με εργονομία ώστε  να ταιριάζουν στον αναβάτη.  

Στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα το ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένο από επτά ξεχωριστά κομμάτια κράματος  αλουμινίου, μια δύσκολη δουλειά, αφού ο Woolie ξεκίνησε την κατασκευή του από το μηδέν. Επίσης  τοποθετήθηκε μια ταιριαστή σέλα και τα ηλεκτρικά κρύφτηκαν επιμελώς στο πίσω κάλυμμα. Οι σωλήνες των εξατμίσεων ήταν μια ακόμη πρόσκληση.  Έτσι επιλέχθηκε μία εξάτμιση  megaphone από την Cone Engineering, αλλά 30 τμήματα της κόπηκαν και αλλάξαν διαμόρφωση, ώστε να ταιριάζουν με το νέο σχέδιο και με το τελικό  Roland Sands.

Τα ελαστικά είναι σλικ και το αμορτισέρ προέρχεται απο την Ohlins Αμερικής και κατασκευάστηκε ειδικά για αυτό το μοντέλο. Το υποπλαίσιο μετατοπίζει ελαφρώς τη θέση του αναβάτη, ο οποίος στη θέση  του πίνακα οργάνων αντικρύζει ενα μινιμαλίστικο στροφόμετρο απο την scitsu. 
 

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

MV AGUSTA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ