• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Dunlop Roadsmart III

     

    Το ελαστικό της Dunlop υπόσχεται μεγάλη πρόσφυση και ισχυρή απόδοση για μεγάλο χρονικό διάστημα.  Διαθέτει επανασχεδιασμένο σκελετό με λινά από ρεγιόν για ακριβέστερη οδική συμπεριφορά και νέα σύνθεση πέλματος MultiTread με βελτιστοποιημένο μίγμα τριών πολυμερών. Χρησιμοποιεί  διαφορετικούς τύπους γόμας ώστε το ίδιο ελαστικό να παρουσιάζει διαφορετικά χαρακτηριστικά στις μέγιστες γωνίες κλίσης και στην ευθεία, ενώ η χρήση πυριτίου, η τεχνολογία interconnecting groove design (iGT) και οι διαφορετικές αυλακώσεις σε εμπρός και πίσω ελαστικό φροντίζουν για την πρόσφυση στο βρεγμένο και την ταχεία απομάκρυνση του νερού.




     
    15:58 Πρώτη δοκιμή φρεναρίσματος στο στεγνό, από τα 100 χλμ/ώρα
    15:59 Επιτυχημένη η δοκιμή φρεναρίσματος από τα 100 χλμ/ώρα στο στεγνό. Το όργανο έδειξε 44,83 μέτρα. Πάμε για το τεστ στο βρεγμένο.
    16:00 Επιτυχημένο το φρενάρισμα στο βρεγμένο, από τα 80 χιλιόμετρα την ώρα. Το όργανο έδειξε 30,60 μέτρα.
    16:05 Προσωρινή κατάταξη:

    Στεγνό
    1) Dunlop 44,83 μέτρα
    2) Continental 46,13 μέτρα

    Βρεγμένο
    1) Continental 29,60 μέτρα
    2) Dunlop 30,30 μέτρα
    16:08

    Στην πίστα

    Dunlop Roadsmart III

    13:32Ο Γιώργος μπαίνει στην πίστα, για τους 5 γύρους προθέρμανσης.
    13:34Επιτυχημένοι οι 5 γύροι προθέρμανσης. Το ελαστικό ανέβασε 66, βαθμούς. Σειρά έχει ο χρονομετρημένος γύρος. Πάμε.
    13:35Επιτυχημένος και ο χρονομετρημένος γύρος, ο οποίος ανήλθε στο 1.08.53. Αλλάζουμε ελαστικό και επιστρέφουμε.
    13:38Προσωρινή κατάταξη

    Θερμοκρασία
    1) Dunlop Roadsmart III (66,1)
    2) Continental Conti Road Attack 3 (62,5 βαθμοί)  

    Γύροι
    1) Continental Conti Rad Attack 3 (1.07.74)
    2) Dunlop Roadsmart III (1.08.53) 


    13:39

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • ALEXANDROS

      Μετά από 26 χρόνια οδήγησης με μότο, μπορώ να πω με σιγουριά 100%. ¨Άλλο πίστα άλλο πραγματικές συνθήκες. Παρακαλώ επαναλάβετε το τεστ σε πραγματικές συνθήκες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

        2
      • Mototriti

        Απάντηση: Οι δοκιμές φρεναρίσματος έγιναν σε πραγματικές συνθήκες, απλά σε ελεγχόμενο περιβάλλον για προφανέστατους λόγους. (Αλήθεια, θα ήταν δεοντολογικό να δοκιμάσουμε φρένα πανικού σε δημόσιο δρόμο, άραγε;) Αν διαβάσετε καλά την ανάλυση της κάθε δοκιμής θα καταλάβετε ακριβώς με ποια λογική επιλέξαμε την κάθε δοκιμασία για το κάθε ελαστικό. Σκεφτείτε ότι το φρενάρισμα, πραγματοποιήθηκε σε άσφαλτο "δρόμου" και όχι πίστας, με ΚΡΥΑ ελαστικά, έτσι ώστε να έχουμε όχι απλά εικόνα πραγματικών συνθηκών, αλλά και την χειρότερη δυνατή εκδοχή για το φρενάρισμα. Και εμείς ευχαριστούμε. :)

         
    • Βαγγέλης

      Αυτό το τεστ είναι σίγουρα το καλύτερο που έχει γίνει για ελαστικά μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα. ¨Εδωσε πολύ χρήσιμα αποτελέσματα αλλά υπάρχει ένας τομέας που πρέπει να δοκιμαστεί και να σχολιαστεί απο εσάς κάποια στιγμή σε αυτά τα τεστ. Πέρα απο τις απόλυτες επιδόσεις σε περιβάλλον πίστας και καποιες μεμονωμένες δοκιμές σε ελεγχόμενο περιβάλλον πρέπει ένα λάστιχο με το που βγάινεις κρύο απο το σπίτι να κάνεις 4-5 χλμ ειδικά στους σαπουνόδρομους στην Αθήνα να μπορεί να δουλέψει και να συ δίνει εμπιστοσύνη. Αυτά τα λάστιχα που δοκιμάζετε εδώ κάνουν για αυτή τη δουλειά ή να τα προτιμήσουμε μόνο για ταξίδια. Εγω προσωπικά έχω ένα Tiger 1050 Και φοράω επάνω τα Dunlop Roadsmart 3 αλλά πήρα με την μηχανή με αυτά επάνω ήδη 2 ετών αν και με πολύ πελμα αλλά δεν ε΄χω σίγουρη άποψη. Δε ένα ψιλόβροχο γλύστραγε αρκετά στους βρώμικους δρόμους της Αθήνας αλλά σε ταξίδι και επαρχιακούς είναι πολύ καλό. Και σε καθημερινό στεγό δεν μπορώ να πω πως είναι κακό αλλά δεν δίνει αυτή την άμεση εμπιστοσύνη που μου είχαν δώσει π.χ. τα Pilot Road 4 σε παλαιότερη μηχανή. Τέτοια σχόλια μας ενδιαφέρουν επιπλέον πέρα απο την απόλυτη απόδοση.

       
    • Γιαννης

      καλο θα ηταν να βαλετε και αλλα ελαστικα οπως Bridgestone A40-A41, Metzeller Next tourance,Michelin Anakee κ.λ.π

        7
      • Mototriti

        Απάντηση: Καταλαβαίνουμε την ανάγκη σας κάθε φορά όμως συγκρίνουμε 1 κατηγορία ελαστικών, πολύ σύντομα θα έρθει και το επόμενο test ελαστικών σε νέα κατηγορία

          4
    • BBB

      Ωραίο άρθρο, μπράβο, αλλά λείπουν τα: Dunlop sportsmart (όπως είπε ο φίλος αναγνώστης νωρίτερα) Dunlop GP Racer Continental ContiRaceAttack Metzeler M5, M7 (δε θυμάμαι που έχει φτάσει η metzeler στα Μ) Pirelli Diablo

        7
      • Mototriti

        Απάντηση: Αγαπητέ ΒΒΒ, τα κριτήρια επιλογής των συγκεκριμένων ελαστικών του συγκριτικού τα αναγράφουμε σαφώς, μέσα στο κείμενό μας.

         
    • Χρήστος

      Αρχικά μπράβο για την δοκιμή! Πολύ χρήσιμη, αν και βλέπω σχετικά ίδια αποτελέσματα . Βέβαια μια δοκιμή στην σπορ κατηγορία ελαστικών (Παράδειγμα Dunlop sportsmart κ.α.) θα ήταν ποιο χρησιμη για τους ελληνικούς δρόμους. Καθώς οι περισσότεροι δρόμοι γλιστράνε σαν σαπούνι ειδικά μέσα στην πόλη. Το λάστιχο στην μοτοσυκλέτα είναι το Α & Ω για την ασφάλεια μας και δεν πρέπει να κάνουμε οικονομία εκεί. Δεν έχω κρατήσει πότε λάστιχο πάνω από 3 χρόνια και συνήθως το αλλάζω κάθε 2 χρόνια ανεξάρτητα των χιλιομέτρων που θα κάνω. Επίσης δεν χρησιμοποιώ ποτέ touring. Θεωρώ ότι τα ελαστικά της δοκιμής ( touring) είναι για ευρωπαϊκούς δρόμους τύπου Γερμανίας , Αγγλίας κ.α.)

        32

    ΕΛΛΑΔΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ