Η Kawasaki παρουσίασε ένα μονοκύλινδρο Ninja 250RR (ή 250SL, όπως θα είναι γνωστό σε κάποιες αγορές), το οποίο προορίζεται για την Ινδονησία και άλλες ασιατικές χώρες.
Το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε ειδικά για την κίνηση στο απαιτητητικό περιβάλλον των μεγαλουπόλεων της Ασίας, διαθέτει κοινή βάση με το γνωστό μας δικύλινδρο Nιnja 250R, αλλά διαφέρει σε βασικούς τομείς, όπως το πλαίσιο και ο κινητήρας.
Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα και μειώνει σημαντικά το βάρος της μοτοσικλέτας. Μαζί με το νέο και ελαφρύτερο κινητήρα, το Ninja είναι ελαφρύτερο κατά 20 κιλά από το δικύλινδρο αδερφάκι του. Ωστόσο, είναι και πιο αδύναμο, καθώς αποδίδει 27,6 ίππους στις 9.700 σ.α.λ., αλλά πιο ροπάτο, καθώς η ροπή του αγγίζει τα 2,3 kgm στις 8.200 σ.α.λ..
Ο κινητήρας του, λοιπόν, είναι μονοκύλινδρος και ψεκαστός με χωρητικότητα 249 κ.εκ. και διάμετρο επί διαδρομή στα 72 επί 61,2 χλστ. Επιπλέον, στις αναρτήσεις του μονοκύλινδρου Ninja συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ. και μονό αμορτισέρ πίσω, με μοχλικό και πέντε επιλογές προφόρτισης. Για τα φρένα, τέλος, η Kawasaki επέλεξε διπίστονες δαγκάνες για τον δίσκο των 263 χλστ. μπροστά και των 193 χλστ. πίσω, καθώς και σύστημα ABS.
Όπως αναφέραμε, το νέο Kawasaki Ninja 250 προορίζεται για τις αγορές της Ασίας. Φυσικά, παρουσιάζει ενδιαφέρον και για τους αναβάτες της Ευρώπης, καθώς πρόκειται για ένα καθαρόαιμο αστικό μοτοσικλετάκι. Ωστόσο, η Kawasaki δεν εξέφρασε προς το παρόν τέτοιο ενδιαφέρον.