Αλουμινένιο και ανοδιωμένο πλαίσιο.

Τηλεσκοπικό πιρούνι είναι 39 χιλιοστών με επικάλυψη DLC για μειωμένες τριβές και ελαφριά καλάμια από αλουμίνιο.

Carbon προστατευτικό λαιμού και καπάκι συμπλέκτη.

Αλουμινένιο ψαλίδι

Εξάτμιση τιτανίου

Montesa Cota 300RR

Αν είστε λάτρης του trial, λογικά, θα ενθουσιαστείτε από την Cota 300RR της Montesa. Μπορεί να μην έχει πολλές αλλαγές για το 2018, αλλά παραμένει μια από τις ομορφότερες της κατηγορίας.

Πρόκειται για μια κατασκευή που προορίζεται για αγωνιστική χρήση, είναι σχεδόν ένα κιλό ελαφρύτερη από την «πολιτική» 4RT260 και διαθέτει πολλά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως κομμάτια από ανθρακονήματα στο καπάκι του συμπλέκτη και το προστατευτικό του λαιμού της εξάτμισης, αλλά και το όμορφο αιχμηρό μασκάκι. Το πλαίσιό του είναι αλουμινένιο και ανοδιωμένο, όπως και το ψαλίδι,  ενώ οι πανάλαφροι αλουμινένιοι τροχοί της D.I.D διαθέτουν μαύρα ανοδιωμένα κέντρα και φορούν ελαστικά της Michelin.

Ο κινητήρας των 288 κυβικών προέρχεται από τη Honda και είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υδρόψυκτος με τροφοδοσία από ψεκασμό και έχει μεγαλύτερη διάμετρο και διαδρομή εμβόλου από το 4RT260. Το φρένο του κινητήρα έχει μειωθεί, τα ηλεκτρονικά είναι βελτιωμένα και διαθέτει ανασχεδιασμένο συμπλέκτη και αντλία βενζίνης. Συνεργάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων με κοντή κλιμάκωση, ενώ από έναν διακόπτη στο τιμόνι, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δυο χαρτογραφήσεων. Η εξάτμισή του είναι κατασκευασμένη από τιτάνιο για μείωση του βάρους και κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να προμηθευτεί το έξτρα HRC FI tuning kit, με το οποίο μπορεί να προγραμματίσει τον ηλεκτρονικό ψεκασμό και τους χάρτες, ώστε να ταιριάζουν στις εκάστοτε συνθήκες.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι του είναι 39 χιλιοστών, έχει επικάλυψη DLC για μειωμένες τριβές και διαθέτει ελαφριά καλάμια από αλουμίνιο, ενώ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς και δίνει διαδρομή 175 χιλιοστά. Πίσω διαθέτει ένα αμορτισέρ της Showa, επίσης ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς, που δίνει διαδρομή 170 χιλιοστά. Διαθέτει monoblock, τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και διπίστονη πίσω και μπορεί το ρεζερβουάρ του χωρά κάτι λιγότερο από 2 λίτρα καυσίμου, αλλά το βάρος του είναι μόλις 74 κιλά.