• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο Marc Marquez θα ξεκινήσει από την pole position στον αυριανό αγώνα...

Ο Marc Marquez θα ξεκινήσει από την pole position στον αυριανό αγώνα...

Ο Marc Marquez θα ξεκινήσει από την pole position στον αυριανό αγώνα...

Moto GP, ΚΑΤ Le Mans: Μαθήματα στρατηγικής

 

Σε μια πίστα πέφτω – δεν πέφτω, με υγρά και στεγνά πατήματα, εξελίχθηκαν οι διαδικασίες των κατατακτηρίων δοκιμών Q1 και Q2, κατά την διάρκεια των οποίων Rossi και Marquez έδωσαν μαθήματα στρατηγικής (και θάρρους)…

Όλοι με ελαστικά βροχής και medium γόμα συμμετείχαν στο Q1 για μια θέση στον εξαφανισμένο από τον γαλλικό ουρανό ήλιο.
Zarco, Abraham, Morbidelli, Iannone, Crutchlow, Mir, Rins, Rossi, Rabat, Syahrin, Bagnaia, Oliveira ξεκίνησαντοπρώτο σκέλος και ο «γέροντας» με απίστευτο θάρρος αποφασίζει την τελευταία στιγμή να μπει με τα «στεγνά» soft ελαστικά. Οι υπόλοιποι με βρόχινα, στην πλειοψηφία τους με medium γόμες.
 
Στον τέταρτο γύρο ο Rossi είναι 1,5 δευτερόλεπτο εμπρός από τον δεύτερο Morbidelli και … συναγερμός στα paddocks… όταν καλούνται όλοι επειγόντως να … αλλάξουν ελαστικά…
 
Τέσσερα λεπτά πριν το τέλος όλοι κινούνται με μαλακές – στεγνές γόμες, όμως προσπαθούν να βρουν πατήματα την τελευταία στιγμή…
…και τότε επικρατεί το χάος…

Πατήματα δεν βρίσκονται, χάος στα boxes και αλλαγή πάλι σε βρόχινα medium.
Δεν άλλαξε τίποτα. Ο Valentino περίμενε ασφαλής το τέλος της διαδικασίας και παρέα με τον μαθητή του (πρώτον εκ των βρόχινων) Morbidelli πέρασαν στο Q2.
Οι υπόλοιποι ακόμα ψάχνονται…

Στο Q2 ξεκίνησαν όλοι με βρόχινα εκτός από τον Rossi, Vinales και τον Quartararo που επέμειναν στα «στεγνά»…
Στον αμέσως επόμενο γύρο και οι τρεις μπήκαν στα pits και άλλαξαν σε βρόχινα.
Ο Marquez πέτυχε τον βέλτιστο χρόνο στον πρώτο του γύρο και αμέσως μετά πέφτει στην 6, σηκώνει την RCV και συνεχίζει την προσπάθειά του, διερευνώντας τα πατήματα της αυριανής ημέρας.
Την ώρα που όλοι άλλαζαν λάστιχα ο Rossi συνέχιζε με τα βρόχινα να κατεβάζει χρόνους, καταλήγοντας στην πέμπτη θέση…
Ο Miller,παρΆ όλη την πτώση του, σημείωσε τρίτο χρόνο, σάντουιτς ανάμεσα σε Petrucci και Dovizioso.

Δύο ακόμη πτώσεις σημειώθηκαν: Pol Espargaroκαι Takaaki Nakagami…

Η ομάδα του Marquez είναι αυτή που επινόησε τον καλύτερο σχεδιασμό: ο χρόνος έπρεπε να επιτευχθεί στον πρώτο γύρο. Μετά ήταν αργά… ¶ρχιζε πάλι το ψιλόβροχο, μετατρέποντας τον ασφαλτοτάπητα σε παγοδρόμιο…

Qualifying 2:
Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 40.952s [Lap 2/8] 297km/h (Top Speed)
Danilo Petrucci ITA Ducati Team (GP19) 1m 41.312s +0.360s [Lap 3/7] 298k
Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP19) 1m 41.366s +0.414s [Lap 2/5] 299k
Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP19) 1m 41.552s +0.600s [Lap 5/8] 302k
Valentino Rossi ITA Monster Yamaha (YZR-M1) 1m 41.655s +0.703s [Lap 6/8] 292k
Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha SRT (YZR-M1) 1m 41.681s +0.729s [Lap 3/9] 290k
Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) 1m 42.059s +1.107s [Lap 3/6] 293k
Jorge Lorenzo ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 42.067s +1.115s [Lap 5/8] 298k
Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 42.450s +1.498s [Lap 2/8] 296k
Fabio Quartararo FRA Petronas Yamaha SRT (YZR-M1)* 1m 42.509s +1.557s [Lap 4/8] 289k
Maverick Viñales ESP Monster Yamaha (YZR-M1) 1m 42.555s +1.603s [Lap 4/8] 292k
Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory (RC16) No TIme

Qualifying 1:
Francesco Bagnaia ITA Pramac Ducati (GP18)* 1m 39.982s 293k
Johann Zarco FRA Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 40.029s 295k
Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 40.114s 301k
Miguel Oliveira POR Red Bull KTM Tech3 (RC16)* 1m 40.385s 293k
Karel Abraham CZE Reale Avintia Ducati (GP18) 1m 40.482s 294k
Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 1m 40.606s 293k
Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 40.706s 296k
Tito Rabat ESP Reale Avintia Ducati (GP18) 1m 41.351s 293k
Hafizh Syahrin MAL Red Bull KTM Tech3 (RC16) 1m 41.717s 296k
Andrea Iannone ITA Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 41.786s 295k
 

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ