Σπορ και λεπτή σιλουέτα

Εντυπωσιακό το ανοικτό γαλάζιο χρώμα

Οι λευκές ρίγες ταιριάζουν με το χρώμα του πλαισίου

Μόνο γνήσια ανταλλακτικά χρησιμοποιήθηκαν στον κινητήρα

Αλουνινένιο φαίρινγκ

Moto Guzzi V1000

Δυο Γάλλοι customizers είναι υπεύθυνοι για τη μετατροπή μιας V1000 σε ένα μοναδικό cafe racer. Μια σπορ μοτοσυκλέτα με πλήθος χειροποίητων εξαρτημάτων, σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητη και το ανοιχτό γαλάζιο χρώμα συμβάλει τα μέγιστα σε αυτό.

Οι Manuel και Yann χρησιμοποίησαν ως βάση μια τουριστική Moto Guzzi V1000 G5 της δεκαετίας του `70, για να την μετατρέψουν σε μια εντυπωσιακή cafe racer. Ο εγκάρσια τοποθετημένος V-2 κινητήρας των 949 κυβικών εκατοστών, έχει ανακατασκευαστεί αποκλειστικά με γνήσια ανταλλακτικά, με την απόδοσή του να έχει αυξηθεί ελαφρώς χάρη στα καρμπυρατέρ 40 χιλιοστών (από 30) της Dell`Orto, τα τελικά εξάτμισης της SC Project και την ηλεκτρονική ανάφλεξη Duna III της Dynatek. Αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα μια τελική ταχύτητα της τάξης των 200 χιλιομέτρων την ώρα. Ολόκληρη η καλωδίωση του ηλεκτρικού συστήματος έχει αλλάξει και έχει ενσωματωθεί ένα μικρό στρογγυλό όργανο της Koso.

Το εμπρός πιρούνι έχει αντικατασταθεί από ένα 43 χιλιοστών της Ohlins που στηρίζεται σε πλάκες από Yamaha R6, ενώ από την ίδια εταιρεία προέρχονται και τα δύο πίσω αμορτισέρ. Τα φρένα είναι της Beringer εμπρός και της Nissin πίσω. Οι αυθεντικές ζάντες φορούν ελαστικά Avon Roadrider AM26, τα οποία δίνουν την απαραίτητη vintage νότα. Το φαίρινγκ, το ρεζερβουάρ και η ουρά δείχνουν σαν ένα κομμάτι, εξαιτίας της πολύ καλής συναρμογής τους και είναι υπεύθυνα για τη λεπτή και σπορ σιλουέτα της μοτοσυκλέτας. Η εμφάνιση ολοκληρώνεται με ένα ανοιχτό γαλάζιο χρώμα με λευκές ρίγες που ταιριάζουν με το λευκό πλαίσιο. Για τη χειροποίητη σέλα έχει χρησιμοποιηθεί καφέ δέρμα.