850 κυβικά και 80 ίπποι απο τον νέο δικύλινδρο της Moto Guzzi.

Μετάδοση με άξονα

Το πρωτότυπο φοράει ανεστραμμένο πιρούνι της Ohllins.

Πλήρως εκτεθειμένο υποπλαίσιο

Moto Guzzi V85 Concept

Η Moto Guzzi παρουσίασε στην EICMA το πρωτότυπο V85 και στοχεύει στο να επανέλθει στην δημοφιλή κατηγορία των μεγάλου κυβισμού on – off μοτοσυκλετών.

Πριν λίγο καιρό η Ιταλική φίρμα κατάργησε από τη γκάμα της την Stelvio που ήταν μια ιδιαίτερης σχεδίασης adventure touring μοτοσυκλέτα. Όμως, δεν θέλει να βγει από το παιχνίδι των μεγάλων on – off και για το λόγο αυτό παρουσίασε το πρωτότυπο V85. Πρόκειται για ένα enduro μοντέλο που χρησιμοποιεί τον ολοκαίνουργιο κινητήρα των 850 κυβικών, απόδοσης 80 ίππων της Moto Guzzi και πρόκειται να συμπληρώσει το κενό μεταξύ των V7 / V9 και των cruiser των 1400 κυβικών στη γκάμα της εταιρείας.

Περιμέναμε οι Ιταλοί να αποκαλύψουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη μοτοσυκλέτα που ετοιμάζουν, αλλά δεν το έκαναν, οπότε γνωρίζουμε ότι θα έχει πλήρως ψηφιακά όργανα και φώτα ημέρας LED. Το καινούργιο πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες και χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα, ως ενεργό μέρος του και συνεργάζεται με ένα αλουμινένιο ψαλίδι με ασύμμετρο σχεδιασμό, προκειμένου να φιλοξενεί τον άξονα που μεταφέρει την κίνηση στον πίσω τροχό.