• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εμπνευσμένο απο το 3 1/2 του 1970

Ψαλίδι χωροδικτύωμα

Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις

Πλήρως ψηφιακή οθόνη

Φαλτσοκομμένα τελικά

1.187 κυβικά, 110 ίπποι

Moto Morini Milan

Μπορεί τα χρώματα και ο συνολικός σχεδιασμός να θυμίζουν το θρυλικό 3 1/2, όμως στα σπλάχνα του βρίσκεται ένας ολοκαίνουργιος δικύλινδρος κινητήρας 1.200 κυβικών, ενώ τα περιφερειακά του είναι πρώτης ποιότητος.

 

Το Milan παρουσιάστηκε στην έκθεση του Μιλάνο και μέσα από αυτό οι άνθρωποι της Moto Morini θέλουν να αποτείνουν φόρο τιμής στο εικονικό 3 1/2 των 350 κυβικών (εξού και το όνομά του) της δεκαετίας του 1970 που είχε σχεδιαστεί από το χέρι του Angel Lussiana. Βέβαια, από τότε έχουν περάσει αρκετά χρόνια και η τεχνολογία έχει βελτιωθεί, οπότε οι διαφορά που χωρίζει το μοντέλο του τότε με το σήμερα είναι χαοτική.

Ο V2 κινητήρας των 1.187 κυβικών αποδίδει 110 ίππους, ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την φιλική συμπεριφορά ακόμα και για αναβάτες με μικρή εμπειρία. Το ψαλίδι του είναι επίσης χωροδικτύωμα και αφήνει να φαίνεται μεγάλο μέρος της όμορφης αλουμινένιας ζάντας, ενώ πάνω του στηρίζεται ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ. Εμπρός συναντάμε ένα ανεστραμμένο επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι.

Στον τομέα των φρένων δεν έχουν γίνει εκπτώσεις με τις εμπρός τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo, να σφίγγουν δυο δίσκους 320 χιλιοστών, ενώ πίσω έχουμε έναν δίσκο 220 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα. Η μονάδα του ABS είναι η 9.1 της Bosch με τα δυο κανάλια, που δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα να την απενεργοποιήσει απο ένα κουμπί στο τιμόνι. Οι λευκές ζάντες των 17 ιντσών φορούν ελαστικά Pirelli Angel GT. 

 

ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

MOTO MORINI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ