Εντυπωσιακό διπλό τελικό εξάτμισης.

Ακτινωτοί τροχοί με ελαστικά Pirelli

Λεπτομέρειες απο αλουμίνιο

Moto Morini Scrambler

Μια νέα μοτοσυκλέτα παρουσίασε η Moto Morini με την ονομασία «Scrambler», η οποία διαθέτει χωμάτινα λάστιχα στην περίπτωση που κάποιος θέλει να πατήσει χώμα με μια γυμνή μοτοσυκλέτα 1.200 κυβικών.

Για το 2018 το Scrambler της Moto Morini έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και πλέον διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο χωροδικτύωμα, αλλά και ψαλίδι χωροδικτύωμα. Ως γνήσιο Scrambler, είναι εμπνευσμένο από τις χωμάτινες μοτοσυκλέτες του 1970, με ψηλό τιμόνι και ενιαία σέλα, όμως οι μηχανικοί της Moto Morini, το έχουν φέρει στο σήμερα με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και άλλες μοντέρνες πινελιές.

Ο κινητήρας του είναι V2 με 1.187 κυβικά, όμως, η απόδοσή του στα Milano και Scrambler έχει μειωθεί στους 110 ίππους, ενώ στην περίπτωση του streetfighter Corsaro ZZ, αποδίδει 139 ίππους. Οι τροχοί του είναι 17 ιντσών με ακτίνες και φορούν ελαστικά με τακούνια Pirelli Scorpion Rally STR, για όποιον σκοπεύει να πάει στο χώμα.

Η ανάρτηση, τα φρένα και η μονάδα του ABS είναι ίδια με του Milano, που είδαμε πριν λίγες μέρες. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω. Οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός «δαγκώνουν» δυο δίσκους 320 χιλιοστών και η διπίστονη πίσω, έναν δίσκο 220 χιλιοστών. Συνεργάζονται με τη μονάδα ABS 9.1 MP της Bosch, που δίνει δυνατότητα απενεργοποίησης.