4 μοτοσυκλέτες με άνεση...πολυθρόνας!

Kawasaki Versys-X 300: H πιο άνετη μοτοσυκλέτα μέχρι 300 κυβικά.

Suzuki V-Strom 650: ¶νεση για όλους και για όλες τις χρήσεις στα 600-800 κυβικά.

ΚΤΜ 1090 Adventure: ¶νετο αλλά και...πυροβολάει, στα 800-1.100 κ.εκ.

R1200RT: Τουρισμός και πολυτέλεια χωρίς συμβιβασμούς, στα 1.100 κ.εκ. και άνω.

Μοτοσυκλέτες...πολυθρόνες!

Αναζητάτε μοτοσυκλέτα που το δυνατότερο προσόν της να είναι η άνεση; Σας παρουσιάζουμε εδώ τις πιο άνετες μοτοσυκλέτες που δοκιμάσαμε σε 4 διαφορετικές κατηγορίες κυβικών!

Πολλοί είναι οι αναβάτες που, επιλέγοντας μοτοσυκλέτα, δεν θέλουν να κάνουν κανένα συμβιβασμό στην άνεση τους. Είτε επιλέξουν μοντέλο μικρού κυβισμού, είτε μεγάλου κυβισμού, επιθυμούν να φτάνουν στον προορισμό τους...ατσαλάκωτοι και ξεκούραστοι. Αν λοιπόν και εσέις αναζητάτε το ίδιο, αυτές είναι οι 4 μοτοσυκλέτες – πολυθρόνες, σε 4 διαφορετικούς κυβισμούς, που ξεχωρίσαμε για σας.

Έως 300 κ.εκ. - Kawasaki Versys-X 300: On-offάκι με τα όλα του

To φρέσκο on-off της Kawasaki επιδιώκει να μεταφέρει στον αναβάτη την αίσθηση οδήγησης μιας μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας της κατηγορίας. Αυτό το καταφέρνει με την άνετη θέση οδήγησης, την ικανοποιητική σε μέγεθος σέλα και όχι μόνο. Ο αναβάτης τοποθετείται σε όρθια στάση και το εργονομικό τρίγωνο μαρσπιέ-σέλας-τιμονιού δεν θα κουράσουν τα χέρια και τα πόδια του. Ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί και αυτός άνετα στην μικρή Versys, με τις χειρολαβές που προσφέρονται για αυτόν να συμβάλλουν στην ευχάριστη παραμονή του στην μοτοσυκλέτα. Στο δρόμο, οι αναρτήσεις απορροφούν με μεγάλη επιτυχία τις κακοτεχνίες δίνοντας σταθερότητα στο μικρό Versys και προσθέτοντας περαιτέρω στην άνεση που προσφέρει. Φυσικά και ο κινητήρας επηρεάζει την όλη εικόνα, καθώς είναι ελαστικός, αρκετά ροπάτος και δεν παράγει κραδασμούς που ενοχλούν. Ακόμα ένα ατού, η ικανοποιητική ανεμοκάλυψη που το μοντέλο προσφέρει, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό αν ο αναβάτης αποφασίσει να βγει εκτός των τειχών της πόλης με ένα ταξιδάκι ή εκδρομή. Αν σκοπεύετε να αγοράσετε μικρή σε κυβισμό, αλλά μεγάλη στην άνεση μοτοσυκλέτα, μην κοιτάξετε αλλού!

600-800 κ. εκ. – Suzuki V-Strom 650: Στη σφαίρα του θρύλου

Η Suzuki V-Strom 650 δεν είναι τυχαία μια από τις πιο επιτυχημένες μοτοσυκλέτες όλων των εποχών. Ανέκαθεν πολύ άνετη, προσανατολισμένη στην πολυχρηστικότητα αλλά με έντονες τουριστικές βλέψεις, η V-Strom 650 προσφέρει μια εμπειρία οδήγησης που δυσκολεύει πολύ τον ανταγωνισμό της. Μια μοτοσυκλέτα έτοιμη για μικρές και...πολύ μεγάλες διαδρομές πρέπει να εξοπλίζεται με μια αντίστοιχη σέλα και αυτή του V-Strom 650 αριστεύει σε αφρώδες, μέγεθος, σχήμα και τοποθέτηση. Αναβάτης και συνεπιβάτης θα νιώσουν άνετα πάνω της για πολλές ώρες. Η εργονομία των μαρσπιέ και του τιμονιού επιτρέπει την επίτευξη άνετων γωνιών για τα χέρια και τα πόδια του αναβάτη, ενώ ο συνεπιβάτης έχει μεγάλες χειρολαβές στην διάθεσή του. Στο δρόμο το V-Strom, που μάλιστα ανανεώθηκε για το 2017, είναι ένα ιδανικό πολυχρηστικό μοντέλο που θα εκτελέσει μικρές και μεγάλες διαδρομές. Οι αναρτήσεις συνδυάζουν την στιβαρότητα με την άνεση και ο κινητήρας έχει πάντα αρκετή και άμεσα διαθέσιμη ισχύ. Το V-Strom εξακολουθεί να είναι μια από τις πιο σημαντικές μοτοσυκλέτες της αγοράς.

800-1100 κ.εκ. – ΚΤΜ 1090 Adventure: Μια πολυθρόνα που...πυροβολάει!

Στις μεγάλες μοτοσυκλέτες κυβισμού μέχρι 1.000 κ.εκ., επιλέξαμε την KTM 1090 Adventure η οποία είναι μια μεγάλη on-off με τα όλα της και...κάτι παραπάνω. Η ΚΤΜ μελέτησε πολύ προσεκτικά το τι επιθυμούν οι αναβάτες από μια μοτοσυκλέτα έτοιμη για πολλά χιλιόμετρα ανά πάσα στιγμή. Αποτέλεσμα, προσφέρει στην 1090 Adventure ρυθμιζόμενα μαρσπιέ και τιμόνι που δίνουν στον αναβάτη την δυνατότητα να πετύχει το ιδανικό στην θέση οδήγησης. Η σέλα είναι άνετη τόσο για αναβάτη όσο και συνεπιβάτη και θα κάνει ακόμα και τα μεγαλύτερα ταξίδια μια απόλαυση. Η ζελατίνα που ρυθμίζεται σε ένα εύρο 25 χιλιοστών προστατεύει αποτελεσματικά τους επιβαίνοντες στο 1090 από τον άνεμο ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Το στοιχείο που κάνει το 1090 Adventure ξεχωριστό, είναι ο πολύ ισχυρός κινητήρας του. Χάρη στην ισχύ και την πλούσια ροπή του, ο αναβάτης μπορεί να ανεβάσει τους ρυθμούς του, απολαμβάνοντας σπορ συμπεριφορά χωρίς να νιώσει ανασφάλεια ή να κουραστέι, αφού οι αναρτήσεις της WP φροντίζουν για την ιδανική πρόσφυση της μοτοσυκλέτας. Μια πρόταση για...πιπεράτα ταξίδια, χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση.

Πάνω από 1.100 κ.εκ. – BMW R1200RT: Για πολύ απαιτητικούς αναβάτες

Όταν ο κυβισμός ξεπεράσει τα 1.100 κυβικά και φτάσει τα 1.200, τα δεδομένα αλλάζουν. Πλέον μιλάμε για μοτοσυκλέτες με τεράστιες δυνατότητες, άκρατη ισχύ και, πολλές φορές, γενναία δόση πολυτέλειας. Στην περίπτωσή μας, η BMW R1200RT έχει τις αρετές αυτές στον υπερθετικό βαθμό. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για μεγάλο τουρισμό και θα κάνει αναβάτη και συνεπιβάτη να νιώθουν σαν να βρίσκονται σε αυτοκίνητο πολυτελείας. Η διπλή σέλα είναι πολύ αναπαυτική και άνετη και ενδείκνυται για πολκύ ωρες διαδρομές, ενώ είναι θερμαινόμενη ξεχωριστά για αναβάτη-συνεπιβάτη. Την εμπειρία του ταξιδιού με μία RT συμπληρώνουν ευκολίες όπως τα δύο ντουλαπάκια στο εμπρός μέρος, η παροχή ρεύματος 12 Volt αλλά και το ηχοσύστημα με ραδιόφωνο και δυνατότητα αναπαραγωγής MP3. Στην οδήγηση έχουμε να κάνουμε με μία γνήσια «προπέλα», που αυτο σημαίνει εξαιρετική ποιότητα κύλισης με μεγάλη άνεση από τις αναρτήσεις και μπόλικη ροπή από τον boxer κινητήρα. Ο εξτρά εξοπλισμός του R1200RT είναι πολύ πλούσιος, ενώ αξίζει αν αναφέρουμε ότι το μοντέλο εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες, ημιενεργητικές αναρτήσεις. Αν θέλετε μια μοτοσυκλέτα-λιμουζίνα, η R1200RT ανταποκρίνεται πλήρως στον ρόλο αυτό!  
 
  Kawasaki Versys-X 300 Suzuki V-Strom 650 KTM 1090 Adventure BMW R1200RT
Κινητήρας 4T 2K, Υ/Ψ 8Β 4Τ, V2, Υ/Ψ 8Β 4Τ V2, Y/Ψ 8B 4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β
Κυβισμός(κ.εκ.) 296 645 1.050 1.170
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 40/11.500 69,7/8.800 125/8.500 125/7.750
Ροπή (kgm/σαλ) 2,6/10.000 6,3/6.500 10,9/6.500 12,7/6.500
Κατανάλωση (λτ/100 χλμ) <4,5 4,7 6,3 6,2
Βάρος (κιλά) 175 213 205 276
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 165 200 225+ 240
 
Τιμή (ευρώ) 5.990 8.895 13.880 Από 20.000