H Νέα Yamaha WR450F

H Νέα Yamaha WR450F

H Νέα Yamaha WR450F

H Νέα Yamaha WR450F

H Νέα Yamaha WR450F

Νέα Yamaha WR450F

Πιο δυνατή και με αλλαγές που στοχεύουν σε μεγαλύτερο έλεγχο και ακόμη περισσότερη οδηγική απόλαυση! Τι νέο φέρνει η νέα Yamaha WR450F;

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Η Yamaha ενόψει της φετινής Intermot, προχώρησε μεταξύ άλλων και στην αποκάλυψη της νέας WR450F. To μοντέλο του 2019 είναι ολοκαίνουργιο και η Yamaha κάνει λόγο για μείωση βάρους και μεγέθους, αλλά και αύξηση των δυνατοτήτων της enduro μοτοσυκλέτας.

Ο νέος κινητήρας της μοτοσυκλέτας, εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την τεχνολογία ανεστραμμένου κυλίνδρου και προέρχεται απευθείας από το μοτέρ της YZ450F. Ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για την μέγιστη απόδοση ισχύος με την καλύτερη δυνατή αίσθηση πρόσφυσης από τον αναβάτη, προκειμένου να εξασφαλίζεται αντίστοιχα το βέλτιστο των επιδόσεων. Ο κινητήρας εξοπλίζεται με δύο εναλλασσόμενες χαρτογραφήσεις, διαθέσιμες στον αναβάτη για αλλαγή κατά την διάρκεια της οδήγησης μέσα από έναν διακόπτη.


Νέο είναι το χαρακτηριστικό «Power Tuner», το οποίο είναι διαθέσιμο προαιρετικά. Με αυτό, ο αναβάτης μπορεί να πραγματοποιεί αλλαγές στην χαρτογράφηση ανάφλεξης και ψεκασμού, χρησιμοποιώντας το κινητό του τηλέφωνο και σύνδεση Wifi, που ανοίγει δυνατότητες για ασύρματες ρυθμίσεις από την μία άκρη της πίστας στην άλλη. Παράλληλα, ο αναβάτης έχει την δυνατότητα να κοινοποιήσει και να ανεβάσει τα δεδομένα του στο διαδίκτυο, αλλά και να καταγράφει διαγνωστικά δεδομένα και στοιχεία συντήρησης σε πραγματικό χρόνο.

Το εμπρός πιρούνι της Kayaba  με ξεχωριστό σύστημα αέρα-λαδιού έχει νέα ελατήρια μεγαλύτερου μήκους και νέα εσωτερικά εξαρτήματα, ενώ το πίσω αμορτισέρ έχει στέλεχος διαμέτρου 11,5 χιλιοστών και 350 γραμμάρια ελαφρύτερο από το προηγούμενο. Παράλληλα, η χωρητικότητα του εξωτερικού δοχείου στο αμορτισέρ έχει αυξηθεί κατά 30 κ.εκ., με σκοπό την καλύτερη ψύξη και τις βελτιωμένες επιδόσεις.



Αυξημένος είναι ο όγκος του νέου ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο πλέον έχει χωρητικότητα 7,9 λίτρων, ενώ καταλαμβάνει χώρο και στο κεντρικό μέρος της μοτοσυκλέτας για καλύτερη κατανομή μαζών. Αλλαγμένο είναι επίσης και ολόκληρο το πλαίσιο, το οποίο μειώνει τον όγκο της μοτοσυκλέτας και συγκεντρώνει περισσότερο την μάζα προς το κέντρο, ενώ νέα είναι και η προστατευτική ποδιά του κινητήρα, από πλαστική ρητίνη.

Η μοτοσυκλέτα αποκτά επίσης νέο φιλτροκούτι και στοιχείο φίλτρου, νέο συμπλέκτη πιο ανθεκτικό και ελαφρύτερο, αλλά και νέο 5τάχυτο κιβώτιο. Τέλος, λεπτότερη είναι η σέλα του μοντέλου, ενώ έχει τοποθετηθεί χαμηλότερα, για μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων του αναβάτη επάνω της.

Η μοτοσυκλέτα θα γίνει διαθέσιμη από αυτόν τον μήνα, όπως δηλώνει η Yamaha Ευρώπης.