Ο κινητήρας των 350 κυβικών αποδίδει 34 ίππους και 3,5 κιλά ροπής.

2 δίσκοι 265 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός.

Διαθέτει ABS και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης.

Νέο ΒΜW C 400 X (+ Πλήρη Τεχνικά Χαρακτηριστικά)

Η BMW μας εξέπληξε ευχάριστα παρουσιάζοντας στην EICMA ένα νέο μεσαίου κυβισμού scooter με την ονομασία C 400 X.

Η BMW εξέπληξε τους πάντες όταν πριν από μερικά χρόνια αποφάσισε να μπει στην αγορά των premium scooters και παρουσίασε τα C 650 Sport και C 650 GT. Σήμερα, συνεχίζει να επενδύει στην αστική μετακίνηση και μάλιστα στοχεύει την πιο απαιτητική κατηγορία των μεσαίου κυβισμού scooter ρίχνοντας στη μάχη το νέο της όπλο με την ονομασία C 400 X.

Παρά το «400» στο όνομά του, η χωρητικότητα του μονοκύλινδρου κινητήρα είναι 350 κυβικά εκατοστά και αποδίδει 34 ίππους στις 7.500 σ.αλ. και 3,56 κιλά ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Το βάρος του γεμάτο είναι 204 κιλά και φυσικά χρησιμοποιεί αυτόματο κιβώτιο μεταβαλλόμενης σχέσης, ενώ η Βαυαρική εταιρεία ισχυρίζεται ότι μπορεί να πετύχει τελική ταχύτητα της τάξης των 140 χιλιομέτρων την ώρα.

Διαθέτει ένα ατσάλινο πλαίσιο με σωλήνες κυκλικής διατομής, το οποίο συνεργάζεται με ένα πιρούνι 35 χιλιοστών εμπρός και δυο αμορτισέρ πίσω, τα οποία σύμφωνα με τη BMW συνδυάζουν τη δυναμική, σπορ συμπεριφορά με ένα πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης. Στον τομέα των φρένων συναντάμε 2 δίσκους 265 χιλιοστών εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες και έναν ίδιας διαμέτρου δίσκο με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Για την ασφάλεια του αναβάτη φροντίζει το ABS, αλλά και το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που η BMW ονομάζει Automatic Stability Control. Τα φώτα του είναι τεχνολογίας LED, ενώ στη λίστα του έξτρα εξοπλισμού περιλαμβάνεται μια έγχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών, top case, προστατευτικά κάγκελα, προβολείς ομίχλης, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ, ψηλότερη ζελατίνα και άλλα.

Η BMW αναφέρει στο δελτίο τύπου: «Το νέο C 400 X δεν είναι απλά ένα έξυπνο μεσαίο scooter σχεδιασμένο να αποφεύγει τη μόνιμη κυκλοφορική συμφόρηση και να σας μεταφέρει γρήγορα από το  Α στο Β μέσα στη ζούγκλα της πόλης, αλλά μπορεί να αποδείξει ότι η καθημερινή μετακίνηση μπορεί να είναι διασκεδαστική. Με λίγα λόγια το νέο BMW C 400 X μπορεί να μετατρέψει μια διαδρομή μέσα στην πόλη από βαρετή σε ευχάριστη. Ο αναβάτης του δεν θα επιλέγει τη σύντομη διαδρομή, αλλά μια μεγαλύτερη για απολαύσει περισσότερη οδήγηση.»

Το νέο scooter της BMW αναμένεται στη χώρα μας τον Μάιο του 2018.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας                           Υδρόψυκτος μονοκύλινδρος, τετράχρονος , τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο            
Διάμετρος x διαδρομή          80 mm x 69,6 mm
Κυβισμός                             350 cc
Μέγιστη ισχύς                      25 kW (34 hp) στις 7.500 σ.α.λ.           
Μέγιστη ροπή                      35 Nm στις 6.000 σ.α.λ.                       
Σχέση συμπίεσης                11,5:1
Λίπανση                              Υγρό κάρτερ
Τροφοδοσία                        Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου BMS-E2     
Έλεγχος εκπομπών             Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης, συμβατός με το πρότυπο εκπομπών ρύπων EU4     
Τελική ταχύτητα                  139 km/h
Κατανάλωση                       3,5 λ/100
Τύπος καυσίμου                  95-οκτάνια (RON) premium αμόλυβδη ή ανώτερη     
Μπαταρία                           12 V / 9 Ah
Συμπλέκτης                         Φυγοκεντρικός, ξηρός συμπλέκτης           
Κιβώτιο ταχυτήτων               CVT     
Δευτερεύουσα μετάδοση      Γρανάζια & αλυσίδα    
       
Πλαίσιο / Φρένα
Πλαίσιο                                Χαλύβδινο σωληνωτό
Εμπρός  ανάρτηση              Τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 35 mm            
Πίσω ανάρτηση                   Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι, διπλή ανάρτηση με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου.           
Διαδρομή εμπρός/πίσω        110 mm / 112 mm     
Μεταξόνιο                             1.565 mm       
Ίχνος                                    81 mm       
Γωνία τιμονιού                      63,6°     
Τροχοί                                   Χυτοί από αλουμίνιο     
Διαστάσεις ζάντας, εμπρός        3,50 x 15"
Διαστάσεις ζάντας, πίσω             4,25 x 14"
Ελαστικό, εμπρός                   120/70 ZR 15
Ελαστικό, πίσω                       150/70 ZR 14
Φρένο εμπρός                        Διπλά δισκόφρενο, διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων     
Φρένο, πίσω                          Μονό δισκόφρενο διαμέτρου 265mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου     

Διαστάσεις / βάρη
Ύψος σέλας                              775 mm     
Εσωτερική καμπύλη ποδιών        1.760 mm     
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ          12,8 l 
Ρεζέρβα                                     4 l 
Μήκος                                       2.210 mm       
Ύψος (πάνω από τη ζελατίνα)     1.305 mm       
Πλάτος (με καθρέφτες)               835 mm        
Βάρος γεμάτο                             204 kg (χωρίς υγρά: 193 kg)
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος       405 kg     
 

  • ΠΕΡΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Ένα από τα πιο άσχημα σκούτερ που έχουν κυκλοφορήσει! Θυμίζει κάποιες παλιές κινέζικες κατασκευές.Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δεν είναι ανάλογα με τα κυβικά του.

      1