Μίνιμαλ εμφάνιση, όπως αρμόζει σε ένα cruiser.

Η βάση πινακίδας φιλοξενεί τα πίσω φλας.

39,4 ίπποι και 3,56 κιλά ροπής

Νέο Benelli 402S

Η Benelli δεν σταματά να επεκτείνει τη γκάμα της κάνοντας δύσκολη τη ζωή του ανταγωνισμού σε ακόμα περισσότερες κατηγορίες, αφού από την επόμενη χρονιά μπαίνει στα χωράφια των cruiser με το καινούργιο 402S.

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

Εμφανισιακά φαίνεται να δανείζεται στοιχεία από το Diavel της Ducati, αλλά στο σχεδιασμό του έχει ορισμένες όμορφες πινελιές που το κάνουν να ξεχωρίζει. Έχει δοθεί μεγάλη βαρύτητα στο σχεδιασμό της ουράς με στόχο να είναι όσο πιο μίνιμαλ γίνεται. Έτσι το μικρό υποπλαίσιο στηρίζει τη μικροσκοπική σέλα του συνεπιβάτη, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα να μοιάζει με μονόσελη. Τα πλαστικά είναι τα ελάχιστα δυνατά, ενώ όμορφη λεπτομέρεια είναι το διπλό φωτιστικό πίσω και η βάση της πινακίδας, που στηρίζεται στο ψαλίδι και φιλοξενεί τα φλας.

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας του είναι υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος με 399,3 κυβικά εκατοστά και αποδίδει 39,4 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 3,56 κιλά ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα κατηφορίζει προς τη σέλα και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός και μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω. Την απαραίτητη ισχύ πέδησης προσφέρουν οι δυο τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός, που «δαγκώνουν» δίσκους 260 χιλιοστών, ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα. Φυσικά, το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

Το βάρος του είναι 160 κιλά και διαθέτει αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών που φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70-17 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ του είναι 16 λίτρα. Θα είναι διαθέσιμο το δεύτερο εξάμηνο του 2018 και αναμένουμε η τιμή του να είναι ανταγωνιστική, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας.