Μοντέρνα και σπορ σχεδίαση

34 ίπποι και 2,78 κιλά ροπής

Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα

LED διπλοί προβολείς

Οθόνη LCD

Όμορφο πίσω φωτιστικό σώμα

Νέο TVS Apache RR310

Όπως είχε ανακοινωθεί πριν λίγες ημέρες, παρουσιάστηκε επίσημα το νέο σπορ μονοκύλινδρο Apache RR 310 της TVS.

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα BMW G310R με πλήρες φαίρινγκ, οπότε ξέρουμε περίπου πώς θα είναι μια G310 RR, αν αποφασίσει η Αυστριακή εταιρεία να λανσάρει μια μικρού κυβισμού supersport μοτοσυκλέτα.

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας είναι ίδιος με του BMW, και η χωρητικότητά του ανακοινώνεται στα 312.2 κυβικά, ενώ αποδίδει 34 ίππους στις 9.700 σ.α.λ. και 2,78 κιλά ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Η απόδοση είναι ελαφρώς διαφοροποιημένη σε σχέση με το BΜW, ίσως λόγω διαφορετικού χάρτη ανάφλεξης.

Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι το ίδιο με του G310R, αλλά το υποπλαίσιο είναι διαφορετικό και σε αυτό στηρίζονται τα μαρσπιέ συνεπιβάτη. Όπως αρμόζει σε μια μοτοσυκλέτα που θέλει να λέγεται σπορ, η Apache έχει κλιπ-ονς, πιο πίσω τοποθετημένα μαρσπιέ και η σέλα βρίσκεται πιο ψηλά στα 810 χιλιοστά από το έδαφος. Το μεταξόνιο των 1.365 χιλιοστών είναι λίγο πιο κοντό από του BMW, για μεγαλύτερη ευελιξία.

Εντυπωσιακή είναι η LCD οθόνη που είναι κάθετα τοποθετημένη με τη μπάρα του στροφομέτρου να ανεβαίνει από κάτω προς τα πάνω, ενώ παρέχει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, όπως την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. Οι δαγκάνες των φρένων του προέρχονται από την ByBre, θυγατρική της Brembo και ενεργούν σε κυματιστούς (wave) δίσκους. Το ABS ανήκει, φυσικά, στον στάνταρ εξοπλισμό.

Το πλήρες φαίρινγκ που καλύπτει τη μοτοσυκλέτα μπορεί να ανεβάζει το βάρος της στα 170 κιλά, αλλά βελτιώνει την αεροδυναμική και έχει σαν αποτέλεσμα το Apache να μπορεί να πιάσει τα 160 χιλιόμετρα την ώρα. Είναι κατανοητό ότι απευθύνεται στην αγορά της Ινδίας και για να δούμε κάτι αντίστοιχο στην Ευρώπη θα πρέπει να περιμένουμε κάποια κίνηση από τη BMW.