Νέο Triumph Rocket III 2019 – Όσα ξέρουμε μέχρι τώρα

Πολύ ισχυρότερο, τελείως διαφορετικό και με την αποκάλυψή του να έρχεται σύντομα – Δείτε περισσότερα.

Πριν λίγες ημέρες ήμασταν ένα από τα λίγα περιοδικά στον κόσμο, που μπόρεσε να αποκαλύψει τα σχέδια της Triumph για μια νέα Rocket III. Τώρα, τα ρεπορτάζ πληθαίνουν και οι πληροφορίες παίρνουν πιο σοβαρή μορφή, με λεπτομέρειες να έρχονται στην φόρα! Τι μαθαίνουμε λοιπόν;

Οι Βρετανοί συνάδελφοι, αναφέρονται πολύ λεπτομερώς στο νέο μοντέλο –αν σκεφτεί κανείς δηλαδή, ότι έχουμε δει μόλις ένα 3D Render. Η νέα μοτοσυκλέτα λοιπόν, λέγεται ότι θα αποκαλυφθεί εντός του 2019. Θα έχει ακόμη μεγαλύτερο κινητήρα, με τον κυβισμό του να ανέρχεται στα 2.5 λίτρα (!) και την διάταξή του να παραμένει ίδια. Τα νούμερα ισχύος που ανακοινώνονται εντυπωσιάζουν: 180 και άνω, αναμενόμενοι ίπποι και ροπή που θα φτάνει τα 23 ολόκληρα kgm, κάτω από τις 3.000 στροφές! (Ναι, αγγίζουμε τιμές πετρελαιοκινητήρων…)

Με τις προδιαγραφές αυτές, το Rocket III ετοιμάζεται να γίνει το ισχυρότερο power cruiser, ενώ δεν είναι μυστικό πως ανταγωνίζεται άμεσα (και στοχοθετεί) το Ducati Diavel. Με αυτά τα στοιχεία όμως, εμφανίζεται κατά 20 ίππους τουλάχιστον ισχυρότερο από αυτό, με 80% περισσότερη ροπή.

Σε επίπεδο στησίματος, η Triumph αναμένεται να χρησιμοποιήσει νέο τιμόνι, τιμονόπλακες και φρένα Brembo M50  με δίσκους 330 χιλιοστών, νέο πίσω τροχό και μονόμπρατσο ψαλίδι προκειμένου η μοτοσυκλέτα να έχει την απαραίτητη δυναμική για σπορ οδήγηση. Η σέλα του αναβάτη θα είναι ειδικά διαμορφωμένη για καλύτερη στήριξη του τελευταίου, με τα μαρσπιέ να φημολογούνται ότι θα έχουν 2 θέσεις κατ επιλογή του αναβάτη: Στην μέση και εμπρός, για την ανάλογη αίσθηση.

Σε τεχνολογικό επίπεδο, τα πιο εξελιγμένα συστήματα αναμένεται να χρησιμοποιηθούν στο μοντέλο, όπως αισθητήρας IMU και η ανάλογη σουίτα ABS-Traction Control. Φυσικά γίνεται λόγος για όργανα οθόνης TFT με συνδεσιμότητα Bluetooth, απεικόνιση πλοήγησης και φωτισμό LED εξολοκλήρου.

Τέλος, γνωστοποιείται ότι το νέο Rocket III θα γίνει διαθέσιμο σε περισσότερες από μια εκδόσεις, για να ικανοποιήσει κάθε πιθανό αναβάτη. Για να δούμε λοιπον, τι από όλα θα πραγματοποιηθεί τελικά!