Ιδού το νέο Yamaha WR250F 2020

Ιδού το νέο Yamaha WR250F 2020

Ιδού το νέο Yamaha WR250F 2020

Ιδού το νέο Yamaha WR250F 2020

Ιδού το νέο Yamaha WR250F 2020

Ιδού το νέο Yamaha WR250F 2020

Νέο Yamaha WR250F 2020

Ολοκαίνουργιο έρχεται για το 2020 το enduro μοντέλο της Yamaha, WR250F με πολλές αλλαγές εφ όλης της ύλης. Δείτε περισσότερα.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Η Yamaha ανακοίνωσε την παρουσίαση της νέας WR250F για το 2020. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα της enduro σειράς της Yamaha και, για το 2020, ανακοινώνεται ότι είναι εντελώς νέα με πολλές αλλαγές σε όλη της την έκταση.

Η μοτοσυκλέτα φέρει κινητήρα βασισμένο σε αυτόν της αγωνιστικής motocross YZ250F, που φέρει νέο σφυρήλατο πιστόνι, βελτιστοποιημένο χρονισμό στον εκκεντροφόρο εξαγωγής και νέες έδρες βαλβίδων εισαγωγής, ενώ η σχέση συμπίεσης του ανέρχεται στο 13.8:1. Νέο είναι το μπεκ ψεκασμού 12 οπών και το σώμα των 44 χιλιοστών από την Mikuni, ενώ ανασχεδιασμένος είναι ο αυλός εισαγωγής και το φίλτρο αέρα. Ο κινητήρας έχει επίσης νέο αντίβαρο στροφάλου, ενώ έχει ρυθμιστεί να αποδίδει περισσότερη ισχύ στις υψηλότερες στροφές. Νέος είναι και ο συμπλέκτης, για μεγαλύτερη ανθεκτικότητα.

Ο κινητήρας φέρει 2 χαρτογραφήσεις απόδοσης, που μπορούν να εναλλαχθούν με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ ο αναβάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει την ειδική εφαρμογή «Power Tuner» στο κινητό του τηλέφωνο, για να δημιουργήσει τις δικές του χαρτογραφήσεις  τις οποίες μπορεί μετά να αξιοποιήσει μέσα από την μονάδα επικοινωνίας μοτοσυκλέτας-κινητού CCW.

H WR250F χτίζεται πάνω σε ένα εντελώς νέο πλαίσιο, με νέες βάσεις κινητήρα και, σύμφωνα με την Yamaha, προσφέρει αυξημένη ακαμψία κατά 15%. Στις αναρτήσεις, η WR250F χρησιμοποιεί πιρούνι AOS της Kayaba, με διαχωρισμό ροής ελαίου-αέρα, βαλβίδα μεσαίας ταχύτητας MSV και μεγαλύτερο εσωτερικό σωλήνα κατά 1 χιλιοστό. Πίσω, το αμορτισέρ προέρχεται επίσης από την Kayaba, με ελαφρύτερο ελατήριο κατά 350 γραμμάρια και μεγαλύτερο εξωτερικό ρεζερβουάρ λαδιού.

Το WR250F φέρει επίσης νέο ρεζερβουάρ καυσίμου, χωρητικότητας 7,9 λίτρων, ενώ εμφανισιακά εξοπλίζεται με νέο κοστούμι και ανανεωμένα γραφικά. Παράλληλα, η σέλα είναι νέα, πιο επίπεδη και χαμηλότερη. Στο χαμηλότερο μέρος της WR, η νέα ποδιά από πλαστική ρητίνη προστατεύει τα μηχανικά μέρη.

Η μοτοσυκλέτα θα γίνει διαθέσιμη από τον Οκτώβριο, παράλληλα με την μεγαλύτερη WR450F.