Κινητήρας 1.262 κυβικών απο XDiavel

Όσα πρέπει να ξέρεις

Η Multistrada 1260 του 2018 που είδαμε στην EICMA, μπορεί να μην είναι μια εξολοκλήρου νέα μοτοσυκλέτα, αλλά είναι βελτιωμένη σε πολλούς τομείς. Αυτά είναι τα 3 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για αυτή την Ιταλίδα.

Εμφάνιση
Η εμφάνιση πάντα καθόριζε την οικογένεια των Multistrada και η νέα έκδοση έχει ελαφρώς ανασχεδιασμένα πλαϊνά πλαστικά, ενώ οι χειρολαβές του συνεπιβάτη προέρχονται από τη 1200 Enduro και προσφέρουν καλύτερη στήριξη. Το υποπλαίσιο είναι καινούργιο και τα εμπρός φλάς είναι τοποθετημένα στις χούφτες, ενώ τα πίσω είναι πλέον τεχνολογίας LED.

Κινητήρας
Η δύναμη του κινητήρα της Multistrada 1200 παρουσίαζε μια μικρή κοιλιά στις μεσαίες στροφές, όμως οι τεχνικοί της Ducati μάλλον έλυσαν αυτό το πρόβλημα τοποθετώντας τον κινητήρα των 1.262 κυβικών του XDiavel S και επανασχεδιάζοντας την εισαγωγή και την εξαγωγή. Η ιπποδύναμη έχει φτάσει τους 158 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. αλλά το εντυπωσιακό είναι το 85% της ροπής των 13,1 κιλών αποδίδεται από τις 3.500 σ.α.λ. ενώ νέο είναι το ride by wire γκάζι με τα 4 προγράμματα λειτουργίας. Τέλος, το σύστημα φρένου κινητήρα υπολογίζει για τη λειτουργία του τη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ηλεκτρονικά
Από μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας δεν θα μπορούσε να λείπει ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών και αυτό του Multistrada 1260 περιλαμβάνει cornering ABS της Bosch, traction control, σύστημα ελέγχου της σούζας, smart key, cruise control, quickshifter και σύστημα υποβοήθησης για εκκίνηση σε ανηφόρα. Όλα τα επιμέρους συστήματα ελέγχονται μέσα από μια TFT οθόνη. Μέσω της εφαρμογής Ducati Link, ο αναβάτης μπορεί να καταγράφει και να μοιράζεται τις διαδρομές του με άλλους χρήστες.