LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εμφανίστηκες έτσι σε βενζινάδικο της Ινδίας; Και δεν βάζεις βενζίνη, και "τρως" πρόστιμο!

Όχι κράνος; Όχι βενζίνη!

Ένα νέο μέτρο θα εφαρμοστεί στην Ινδία από 1η Αυγούστου, που έχει σκοπό να πείσει περισσότερους αναβάτες να φορούν κράνος, καθώς σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα μπορούν να πάρουν βενζίνη!

 
Φαίνεται ότι στην Ινδία ακολουθούν αρκετά επιθετικές πολιτικές, προκειμένου οι αναβάτες μοτοσυκλετών να φορούν κράνος. Πριν λίγο καιρό, διαβάσαμε για το… κούρεμα (κυριολεκτικό) μιας ολόκληρης παρέας που κυκλοφορούσε χωρίς κράνος, τώρα μας έρχεται και μια είδηση που θα συζητηθεί και θα εφαρμοστεί από 1η Αυγούστου. 

Σύμφωνα με νέο νόμο που εγκρίθηκε, στο Mumbai της Ινδίας από 1η Αυγούστου, όποιος μοτοσυκλετιστής εμφανιστεί σε πρατήριο καυσίμων χωρίς κράνος, δεν θα του επιτρέπεται να ανεφοδιαστεί! Μάλιστα, το μέτρο πηγαίνει αρκετά παρακάτω, αφού ο παραβάτης θα τιμωρείται με πρόστιμο επιτόπου, ενώ ακόμα και μετά την τιμωρία του, ο αναβάτης…θα πρέπει να βρει ένα κράνος, για να μπορέσει να αναχωρήσει από το βενζινάδικο! Το πώς θα το βρει, φυσικά, είναι δικό του θέμα…

Η αστυνομία του Mumbai δηλώνει ότι το μέτρο δεν έχει σκοπό να αρνηθεί τον ανεφοδιασμό σε παραβάτες, αλλά να ενθαρρύνει την διάδοση του κράνους σε κάθε μοτοσυκλετιστή στο δρόμο. Το μέτρο ήδη εφαρμόζεται στην δυτική Βεγγάλη, ενώ θα εφαρμοστεί και στην περιοχή της Kerala. 

Εσείς τι πιστεύετε; Μπορεί μια τέτοια μέθοδος να φέρει αποτέλεσμα; 

 
  • Thanasis

    Συμφωνώ πλήρως. Αν και θα μπορούσε ο καθένας να παίρνει το κράνος του, να βάζει την βενζίνη του και μετά να περνάει μια βόλτα από το σπίτι για να αφήσει το κράνος και να φτιάξει το μαλλί για την τσάρκα του...Η χαζομάρα προηγείται της πρόληψης.

      1
  • Innersense

    Επειδή όλος τυχαίως μόλις επέστρεψα από Ινδία (Νέο Δελχί - Νταραμσαλα - Κατρα - Σριναγκαρ) έχω να πω ότι σε όλες τις πόλεις οι μοτοσυκλετιστες (ο θεός να τους κάνει) που φοράνε κάποιου είδους κράνος (ο θεός να το κάνει) είναι σαν την μύγα μέσα στο γάλα, μιλάμε για διψήφιο νούμερο σε σύνολο εκατομμυρίων. Τα μηχανάκια τους όλα μέχρι 250 και σε μεγαλύτερο κυβισμό πάμε σε 350 και 500 Royal Enfield όπου και τερματίζουμε. Όσο για την κυκλοφορία στην Ινδία αφηνωντας στην άκρη την συνεχώς πατήμενη είναι τόσο χαωτική που από κάποια στιγμή και μετά συνειδητοποιείς ότι το να φτάσεις από το σημείο Α στο σημείο Β χωρίς ατύχημα είναι καθαρά θέμα τύχης!

     

COOL NEWS - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ