Η συγκεκριμένη πατέντα αποκαλύφθηκε από το ισπανικό περιοδικό Solomoto. Πρόκειται για ένα σχέδιο που δείχνει μια μοτοσικλέτα, η οποία μπορεί να αλλάξει σχήμα και γεωμετρία, χωρίς να επηρεαστεί η αρχιτεκτονική του πλαισίου!
Όπως φαίνεται, η συγκεκριμένη πατέντα είναι κατάλληλη για ηλεκτρικά μοντέλα και διαθέτει κινητό πίσω μέρος, το οποίο μετατρέπει τα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας. Αναλυτικότερα, το ψαλίδι και ο κινητήρας είναι προσαρμοσμένοι με ειδικούς συνδέσμους στο πλαίσιο, με αποτέλεσμα να είναι δυνατή η μεταβολή της θέσης τους, σε σχέση με αυτό. Επιπλέον, ένας ακόμη τέτοιος σύνδεσμος είναι προσαρμοσμένος στο πάνω μέρος του πλαισίου, ενώνοντάς το με το λαιμό του τιμονιού.
Χάρη σε αυτούς τους συνδέσμους, η αρχιτεκτονική του πλαισίου παραμένει αμετάβλητη. Παράλληλα, το τιμόνι και το ψαλίδι (το οποίο γειτονεύει με τον ηλεκτρικό κινητήρα) αλλάζουν θέση, σε σχέση με το πλαίσιο, αλλάζοντας τη γεωμετρία της μοτοσικλέτας και τη θέση οδήγησης. Ο αναβάτης, λοιπόν, μπορεί να βρεθεί σε μερικά λεπτά στη σέλα μιας διαφορετικής μοτοσικλέτας, με διαφορετικό ύψος, μεταξόνιο και θέση οδήγησης, μεταξύ άλλων.
Φυσικά, δε γνωρίζουμε κατά πόσο οι συγκεκριμένοι σύνδεσμοι μπορούν να υποσχεθούν σταθερότητα στη μοτοσικλέτα, καθώς και τη συμπεριφορά που θα έχει αυτή. Στην περίπτωση, πάντως, που και στις δυο περιπτώσεις τα αποτελέσματα είναι ικανοποιητικά, μιλάμε για μια πολύ ενδιαφέρουσα τεχνολογία που μπορεί να εφαρμοστεί σε ηλεκτρικές μοτοσικλέτες.
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Τα 4 πιο φθηνά γυμνά ρετρό, με δίπλωμα αυτοκινήτου
Yadea Fierider: Ένα νέο κεφάλαιο στην ηλεκτροκίνηση
Νέα Royal Alloy Gran Turismo: Με φουλ εξοπλισμό κάτω από 3.000 ευρώ
Παρουσίαση κάλυμμα σέλας Winger: Θερμομονωτικό & αδιάβροχο, με μόλις 10 ευρώ
Hyosung Bobber 300 Evo: Κλασική Bobber εμφάνιση με V-twin κινητήρα
Malcom Smith: Η αιώνια διαδρομή ενός «χωμάτινου» θρύλου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr