Με το 2013 να βρίσκεται πλέον πίσω μας και τη «σκόνη» από τα γεγονότα που έλαβαν μέρος στο χώρο των δύο τροχών να έχει καταλαγιάσει, τι ήταν αυτό που σας έκανε μεγαλύτερη εντύπωση;
-Κάποιο μοντέλο ή μοντέλα από αυτά που παρουσιάστηκαν στις εκθέσεις ή μέσα από το Moto Τρίτη, ως δοκιμή, που σας προκάλεσε ιδιαίτερη εντύπωση τεχνολογικά ή αισθητικά ή σε κάποιο άλλο επίπεδο.
-Η ενέργεια ενός κατασκευαστή ή μια τεχνολογική καινοτομία που παρουσιάστηκε και μπορεί να κάνει την εμπειρία πάνω σε ένα δίκυκλο πιο ευχάριστη ή πιο ασφαλή.
-Η προσπάθεια, μια ενέργεια ή το αποτέλεσμα ενός αναβάτη από το χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Θα θέλαμε φυσικά να μοιραστείτε μαζί μας αλλά και με τους υπόλοιπους φίλους του Moto Τρίτη και το γιατί κάτι από τα παραπάνω (ή ό,τι άλλο νομίζετε εσείς) σας έκανε τέτοια εντύπωση. Το βήμα δικό σας!
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω και για αυτό μου προκαλεί τεράστια εντύπωση είναι το γιατί ο κόσμος δεν στρέφεται στις μικρές μοτοσικλέτες, τα παπιά και τα scooter μέσα στην περίοδο της κρίσης και συνεχίζει να κινείται με το αυτοκίνητο ή να νομίζει ότι είναι καλύτερο να κινείται με ΜΜΜ. Ειδικά αυτοί που έχουν αυτοκίνητο πόλης έπρεπε να είχαν ήδη κάνει τη μετάβαση στους δύο τροχούς. Να πήγαινε και η αγορά καλύτερα...Καλή χρονιά σε όλους.
Παιδιά αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα κάθε χρονιά είναι το γεγονός ότι υπάρχουν ακόμη πολλοί μοτοσικλετιστές ανάμεσά μας που εξακολουθούν να καβαλάνε χωρίς να φοράνε το κράνος τους χειμώνα-καλοκαίρι. Εν έτει 2014 το θεωρώ απαράδεκτο αφού το κράνος είναι το πιο σημαντικό μέρος του εξοπλισμού μας αποδεδειγμένα. Και όχι και τίποτα άλλο αλλά μετά οι ίδιοι διαμαρτύρονται για τα ακριβά πρόστιμα. Βάλτε το επιτέλους στο κεφάλι σας και μη δίνετε σε κανέναν αφορμή για τίποτα. Να είστε όλοι πάντα καλά.
Συμφωνώ με τον nixterida. Γενικά οι κινήσεις των κατασκευαστών που τρέχουν να προλάβουν παρουσιάζοντας οικονομικά μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες. Ειδικά οι πιο σκληροπυρηνικοί, όπως BMW, ΚΤΜ και Harley. Πιστεύω ότι θα δούμε και 300ρια από αυτούς σύντομα αλλά και scooter. Όπως έκανε και η Kawasaki που ήταν η τελευταία γιαπωνέζα που "βαστούσε".
Σημάδια των καιρών. Η παρουσίαση από τη Harley των μικρών V2 στα 500/750 κυβικά με υδρόψυκτα μοτέρ. Πριν από λίγα χρόνια απαξιούσε και κορόιδευε τους Ιάπωνες και τους υπόλοιπους που έκαναν ακριβώς το ίδιο πράγμα και τώρα το κάνει και αυτή. Ακούγεται ότι θα είναι και φτηνά. Βρε πως αλλάζουν τα πράγματα!
νομιζω η yamaha με τα νεα mt09 &07 σε πολυ λογικες τιμες,εκανε μια καλη κινηση.αναμενω να δω και ντυμενη εκδοση καθως και ενα νεο δικυλινδρο τενερε στα μεσσαι κυβικα.
Θετικη εντύπωση τη χρονιά που μας πέρασε μου προκάλεσε η προσοχή που έδειξαν όλοι οι μεγάλοι κατασεκυαστές στην παρουσίαση οικονομικών μοτοσικλετών στην αγορά και τη συντήρηση. Ειδικά η Honda που παρουσίασε τρεις προσιτές μοτοσικλέτες τα καινουρια CB που καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό τon μέσο αγοραστή. Τα εύσημα και στην ΚΤΜ για τα μικρά Duke.
Στο τομέα του σχεδιασμού νομίζω ότι η MV Agusta έδωσε ρέστα για άλλη μια φορά τον περοσμένο χρόνο με την Turismo Veloce. Από τις πιο όμορφες μοτοσικλέτες για όλες τις χρήσεις που έχω δει. Καλή χρονιά σε όλους!
Εμένα προσωπικά μεγαλύτερη εντύπωση το 2013 μου έκαναν τα ηλεκτρονικά που παρουσίασε η KTM για το Adventure 1190. Μακάρι να τα δούμε στο μέλλον και σε πιο φτηνές μοτοσικλέτες και μακάρι να δουλεύουν στην πράξη τόσο καλά όσο και στη θεωρία.
Η ΚΤΜ μου έκανε επίσης εντύπωση γενικότερα σαν εταιρία γιατί παρουσίασε πολύ ενδιαφέρουσες μοτοσικλέτες σε πολύ καλή τιμή ακόμη και για την Ελλάδα.
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω και για αυτό μου προκαλεί τεράστια εντύπωση είναι το γιατί ο κόσμος δεν στρέφεται στις μικρές μοτοσικλέτες, τα παπιά και τα scooter μέσα στην περίοδο της κρίσης και συνεχίζει να κινείται με το αυτοκίνητο ή να νομίζει ότι είναι καλύτερο να κινείται με ΜΜΜ. Ειδικά αυτοί που έχουν αυτοκίνητο πόλης έπρεπε να είχαν ήδη κάνει τη μετάβαση στους δύο τροχούς. Να πήγαινε και η αγορά καλύτερα...Καλή χρονιά σε όλους.
Παιδιά αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα κάθε χρονιά είναι το γεγονός ότι υπάρχουν ακόμη πολλοί μοτοσικλετιστές ανάμεσά μας που εξακολουθούν να καβαλάνε χωρίς να φοράνε το κράνος τους χειμώνα-καλοκαίρι. Εν έτει 2014 το θεωρώ απαράδεκτο αφού το κράνος είναι το πιο σημαντικό μέρος του εξοπλισμού μας αποδεδειγμένα. Και όχι και τίποτα άλλο αλλά μετά οι ίδιοι διαμαρτύρονται για τα ακριβά πρόστιμα. Βάλτε το επιτέλους στο κεφάλι σας και μη δίνετε σε κανέναν αφορμή για τίποτα. Να είστε όλοι πάντα καλά.
Συμφωνώ με τον nixterida. Γενικά οι κινήσεις των κατασκευαστών που τρέχουν να προλάβουν παρουσιάζοντας οικονομικά μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες. Ειδικά οι πιο σκληροπυρηνικοί, όπως BMW, ΚΤΜ και Harley. Πιστεύω ότι θα δούμε και 300ρια από αυτούς σύντομα αλλά και scooter. Όπως έκανε και η Kawasaki που ήταν η τελευταία γιαπωνέζα που "βαστούσε".
Σημάδια των καιρών. Η παρουσίαση από τη Harley των μικρών V2 στα 500/750 κυβικά με υδρόψυκτα μοτέρ. Πριν από λίγα χρόνια απαξιούσε και κορόιδευε τους Ιάπωνες και τους υπόλοιπους που έκαναν ακριβώς το ίδιο πράγμα και τώρα το κάνει και αυτή. Ακούγεται ότι θα είναι και φτηνά. Βρε πως αλλάζουν τα πράγματα!
νομιζω η yamaha με τα νεα mt09 &07 σε πολυ λογικες τιμες,εκανε μια καλη κινηση.αναμενω να δω και ντυμενη εκδοση καθως και ενα νεο δικυλινδρο τενερε στα μεσσαι κυβικα.
η επιστροφη του SR400 στην ευρωπαϊκη αγορα και η πιθανοτητα να δουμε κι αλλα κλασικα-ρετρο μοντελα στη χωρα μας...
Θετικη εντύπωση τη χρονιά που μας πέρασε μου προκάλεσε η προσοχή που έδειξαν όλοι οι μεγάλοι κατασεκυαστές στην παρουσίαση οικονομικών μοτοσικλετών στην αγορά και τη συντήρηση. Ειδικά η Honda που παρουσίασε τρεις προσιτές μοτοσικλέτες τα καινουρια CB που καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό τon μέσο αγοραστή. Τα εύσημα και στην ΚΤΜ για τα μικρά Duke.
Στο τομέα του σχεδιασμού νομίζω ότι η MV Agusta έδωσε ρέστα για άλλη μια φορά τον περοσμένο χρόνο με την Turismo Veloce. Από τις πιο όμορφες μοτοσικλέτες για όλες τις χρήσεις που έχω δει. Καλή χρονιά σε όλους!
Εμένα προσωπικά μεγαλύτερη εντύπωση το 2013 μου έκαναν τα ηλεκτρονικά που παρουσίασε η KTM για το Adventure 1190. Μακάρι να τα δούμε στο μέλλον και σε πιο φτηνές μοτοσικλέτες και μακάρι να δουλεύουν στην πράξη τόσο καλά όσο και στη θεωρία. Η ΚΤΜ μου έκανε επίσης εντύπωση γενικότερα σαν εταιρία γιατί παρουσίασε πολύ ενδιαφέρουσες μοτοσικλέτες σε πολύ καλή τιμή ακόμη και για την Ελλάδα.