• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ποιο είναι το «δέκα το καλό» κάθε εταιρίας;

 

Ποιο είναι το μοντέλο ορόσημο κάθε εταιρίας και αν η κάθε μια από αυτές έφτιαχνε μόνο ένα μοντέλο, ποιο θα θέλατε να ήταν;

Με τους κατασκευαστές πλέον να εφοδιάζουν  τα περισσότερα μοντέλα της γκάμας τους με υπερπλήρη εξοπλισμό και ηλεκτρονικά, θα μπορούσαμε να πούμε ότι μας πουλάνε την ίδια μοτοσυκλέτα με διαφορετική φορεσιά ή διαφοροποιήσεις στον κυβισμό και την κατηγορία αν προτιμάτε. Αν υποθετικά μιλώντας, θα έπρεπε από δω και στο εξής κάθε εταιρία να παράγει ένα και μόνο μοντέλο που θα εμπεριείχε όλα όσα αυτή αντιπροσωπεύει, ποιο θα ήταν αυτό;
 
Ας αρχίσουμε με τα προφανή. Αν η BMW έπρεπε να περιοριστεί σε μια μόνο μοτοσυκλέτα, αυτή θα ήταν αναμφίβολα το R 1250 GS, εξαιτίας και της πολυχρηστικής του ιδιότητας. Σαφώς οι αναβάτες με πιο σπορτιφ προφίλ θα προτιμούσαν το ΧR ή το RS, όμως το GS που βρίσκεται στο ίδιο περίπου κόστος παραγωγής με τα υπόλοιπα είναι αυτό που αφήνει τα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους και κατέχει μερίδιο αγοράς σε όλες τις ηπείρους.
 
Για την Ducati το πράγμα γίνεται πιο δύσκολο. Θα έλεγε κανείς ότι αν η Ιταλική εταιρία κατασκεύαζε ένα μοντέλο, αυτό θα ήταν το Multistrada, παρόλο που το Monster ήταν αυτό που μεσουρανούσε το προηγούμενα χρόνια. Τώρα το Multi είναι αυτό που οδηγεί τις εξελίξεις. Τώρα κατά πόσο μπορεί να κρατήσει τη μάρκα στα πόδια της μόνο του, είναι δύσκολο ερώτημα, δεδομένου του μεγάλου ανταγωνισμού στην κατηγορία και του χαμηλού περιθωρίου κέρδους.
 
Πιθανώς στην περίπτωση της ΚΤΜ η απάντηση να είναι απλή: το Duke όντως θα ήταν αρκετό τόσο για την αγορά όσο και για την μάρκα. Το CB 500 από την άλλη πιθανώς να μην είναι τόσο σίγουρο όταν μιλάμε για Honda, αφού ανεξάρτητα από τις υψηλές πωλήσεις, ίσως θα ήθελε να κρατήσει ένα μοντέλο όπως το Africa με τόσο βαρύ όνομα και εμπορική επιτυχία.  
 

Για την Kawasaki; To Ζ με τις διάφορες παραλλαγές του και τον δυναμικό χαρακτήρα του ή το Versys που φέρνει έσοδα χάρη στα καλύτερα νούμερα που κάνει; Και για την Triumph; Το Tiger φυσικά, όμως δεν θα μπορούσε να υπάρξει χωρίς τα ρετρό μοντέλα  της εταιρίας να κρατάνε τα έσοδα και το πρεστίζ ψηλά. Η Suzuki θα έμενε με το V-Strom, ένα Adventure μοντέλο; Τι θα γινόταν σε αυτή την περίπτωση με τα GSX-R και Hayabusa που έχτισαν τη δική τους ιστορία στην κατηγορία των supersport; Και η Yamaha θα κρατούσε το Tracer ως το ένα και μοναδικό μοντέλο της, την ώρα που το R1, XSR και ΜΤ αποτελούν σημαντικά μέρη της γκάμας;
 
Εσείς τι λέτε; Ποια μοντέλα πιστεύετε πως θα υπήρχαν σε κάθε εταιρία, αν αυτή αναγκαζόταν να κατασκευάσει μόνο ένα; Ποιο είναι το μοντέλο ορόσημο κάθε εταιρίας;
 
 
 

 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ