Premium Scooter στα 100 καφετιά

Όταν η πολυτέλεια συνδυάζεται με την ευκολία και την άνεση, το συνολικό πακέτο δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Honda SH300: 5.590 ευρώ με TopBox
Kymco Downtown 350: 5.390 (+210.14 T.T) ευρώ / 5.085 τιμή μετρητοίς 
Piaggio Beverly 350: 5.320 ευρώ
Sym Cruisym 300: 4.895 ευρώ / 4.595 τιμή μετρητοίς 



Σχεδίαση – Ποιότητα
Τα τέσσερα scooter ξεχωρίζουν για την  εμφάνιση και τα υψηλά ποιοτικά στάνταρ τους. Η Piaggio ανανέωσε την αισθητική του Beverly 350 Sport Touring, αλλά με διακριτικό τρόπο, ώστε να μην προκαλέσει αντιδράσεις ανάμεσα στα υπόλοιπα Beverly. ¶λλωστε η αισθητική του παραμένει ιδιαίτερα σύγχρονη, σοβαρή και δημοφιλής. Το Beverly 350 έχει σοβαρή και μοντέρνα αισθητική, η οποία εμπλουτίζεται από γωνίες στα πλαστικά του και άλλες λεπτομέρειες που συνδυάζουν sport, αλλά και κλασικά στοιχεία. Το Ιταλικό μοντέλο διαθέτει εξαιρετικό φινίρισμα και συναρμογή καθώς και ποιοτικά υλικά που δεν θα δυσαρεστήσουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς αναβάτες. Το Cruisym ανήκει στην κατηγορία των GT Scooter και ως εκ τούτου διαθέτει μακρόστενη σιλουέτα που διαθέτει αρκετές σπορ πινελιές και διαμορφώνει μια μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση. Αιχμηρές γωνίες και επιθετικότητα, είναι διάχυτες σε όλο το υπόλοιπο σώμα της κατασκευής, από την μάσκα, την ποδιά έως και την ανασηκωμένη ουρά. Η έρευνα για ενδεχόμενες ατασθαλίες στην ποιότητα του Cruisym απέβησαν άκαρπες, καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα απόλυτα συμπαγές σύνολο το οποίο διακρίνεται για την άψογη συναρμογή όλων των πλαστικών μερών του και την ποιοτική βαφή του. Η αρχή έγινε με την νέα σχεδίαση του SH300i που είναι πιο «ρευστή», εισάγοντας σύγχρονα στοιχεία, χωρίς όμως υπερβολές προς χάριν άσκοπου εντυπωσιασμού. Το δίκυκλο συνεχίζει να αναγνωρίζεται ως SH, μόνο που παρουσιάζεται πιο δυναμικό σε σχέση με παλιά, εκπέμποντας παράλληλα έναν luxury αέρα. Εκεί που έμεινε σταθερή η Honda ήταν στην ποιότητα κατασκευής.  Το SH300i φωνάζει ποιότητα όπου και αν το κοιτάξεις, από τα υλικά κατασκευής μέχρι την συναρμογή των πλαστικών και από την βαφή, μέχρι... τις βίδες και τα παξιμάδια που έχουν χρησιμοποιηθεί. Κοιτάζοντας το νέο Downtown νιώθεις ότι έχεις μπροστά σου εκείνο που καταφέρνει πραγματικά να ξεχωρίσει ανάμεσα στα μοντέλα της KYMCO με τους σχεδιαστές της εταιρίας να έχουν δώσει τα ρέστα τους. Μάλλον είναι λιγότερο σπορ, κάτι που τελικά λειτουργεί ακόμη πιο θετικά για την εικόνα του που σου βγάζει υποσυνείδητα έναν αέρα δυναμικής πολυτέλειας. Είναι ένα από τα πιο καλοφτιαγμένα scooters μεσαίου κυβισμού, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Τα κενά μεταξύ των πλαστικών είναι τα ελάχιστα δυνατά, οι τριγμοί δεν κάνουν την εμφάνισή τους και η βαφή πείθει για την αντοχή της στο πέρασμα του χρόνου.

Εργονομία – Χώροι
Μεγάλους χώρους και άνεση προσφέρουν στον αναβάτη τα συγκεκριμένα μοντέλα. Πολύ προσεγμένο παρουσιάζεται το νέο GT scooter της KYMCO σε αυτούς τους δύο τομείς. Μεγάλη η σέλα σε μήκος αλλά ιδιαίτερα σε πλάτος, τοποθετεί τον αναβάτη σε ένα συγκεκριμένο σημείο και τον κρατά εκεί θυμίζοντας bucket κάθισμα αυτοκινήτου. Η σέλα του συνεπιβάτη φαντάζει ακόμη μεγαλύτερη, με τις χειρολαβές που τελειώνουν σε μια μικρή και πρακτική σχάρα να βρίσκονται σε καλό σημείο για τη σωστή στήριξή του. Δεξιά και αριστερά του τιμονιού υπάρχουν δύο ευρύχωρα ντουλαπάκια, που δεν κλειδώνουν, για να τοποθετήσετε εκεί τα πράγματα που χρειάζεται άμεσα. Στο αριστερό, μάλιστα έχει τοποθετηθεί και θύρα USB για το κινητό ή το GPS του. Πέρα από τα δύο ντουλαπάκια της ποδιάς, θα βρείτε άπλετο χώρο κάτω από τη σέλα. Ο χώρος αυτός είναι ικανός να φιλοξενήσει δύο κράνη κλειστού τύπου και κάποια ακόμη μικροαντικείμενα λύνοντας τα χέρια του αναβάτη. Στο SH300i όλα πέφτουν εκεί που θέλεις, η σέλα έχει μια χαρά ύψος και ο χώρος για τα πόδια χωρίς να είναι τεράστιος είναι ικανοποιητικός. Στη σέλα, η οποία έχει όσο σκληρό χρειάζεται αφρώδες για να σας φερθεί καλά κατά τη πολύωρη παραμονή πάνω της, μπορείς να κάτσεις είτε πολύ μπροστά σε θέση ρίχνομαι στη μάχη με την κίνηση, είτε πιο πίσω και.. αραχτά σε φάση και απολαμβάνω την βόλτα μου. Ούτε και ο συνεπιβάτης θα παραπονεθεί. Έχει στην διάθεση του αρκετό χώρο, φαρδιά μαρσπιέ σε φυσιολογικές γωνίες και εργονομικά άψογες χειρολαβές για να κρατιέται. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα, είναι ικανός να καταπιεί ένα XXL full face κράνος. Σε συνδυασμό με τo Τοp Box που ανήκει στον standard εξοπλισμό, το SH300i ισοφαρίζει και με το παραπάνω τις όποιες ελλείψεις χώρου υπάρχουν σε ποδιά και ντουλαπάκι. Το Cruisym διαθέτει  πλήθος χαρακτηριστικών, που προσφέρουν άνεση και ευκολίες στις μετακινήσεις του αναβάτη. Η σέλα του είναι ευρύχωρη, ως οφείλει να είναι σε ένα τουριστικό scooter που προορίζεται για πολλαπλές χρήσεις. Βέβαια, το αφρώδες θα μπορούσε να είναι περισσότερο, καθώς απ`ότι φαίνεται θυσιάστηκε για χάρη του χαμηλότερου ύψους της σέλας. Το πίσω τμήμα είναι αρκετά μεγάλο και σε συνδυασμό με τις μεγάλες χειρολαβές, θα βολέψουν άψογα τον συνεπιβάτη που θα ευχαριστηθεί την διαμονή του πάνω στο Cruisym. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για να φιλοξενήσει 2 full face κράνη, ενώ στο εμπρός μέρος υπάρχει ένα ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα, στο εσωτερικό του οποίου βρίσκεται μια υποδοχή για USB και μια υποδοχή 12V για φόρτιση των ηλεκτρικών συσκευών. Το 350 Sport Touring σε εκπλήσσει με τους αποθηκευτικούς του χώρους. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι μεγαλύτερος από όσο θα περίμενες από ένα scooter με τροχούς 16 ιντσών και μπορεί να φιλοξενήσει δύο jet κράνη ή ένα full face και αρκετά μικροπράγματα. Επιπλέον, στην ποδιά υπάρχει ένα ντουλαπάκι για κάποια μικροπράγματα ή χαρτιά και, φυσικά, δε λείπει ο γάντζος στην ποδιά και η πάντα χρήσιμη σχάρα. Και στον τομέα της άνεσης, ο αναβάτης δε θα μείνει παραπονεμένος. Δεν πρόκειται, βέβαια, για δίτροχη… πολυθρόνα, αλλά δε θα απογοητεύσει ή κουράσει. Η θέση οδήγησης δίνει όρθια θέση στον κορμό και ο χώρος για τα πόδια ικανοποιεί χωρίς να εντυπωσιάζει. Η προσοχή, πάντως, που έχουν δείξει οι Ιταλοί σε αυτόν τον βασικό τομέα γίνεται αντιληπτή από το γεγονός ότι, δύσκολα θα κουραστείς πάνω στη σέλα του Beverly 350.

Κινητήρες
Μονοκύλινδρα κινητήρια σύνολα που συνδυάζουν επιδόσεις και οικονομία κατανάλωσης. Η καρδία του Sym CruiSym, είναι ο γνωστός μας από τη θητεία του στα Citycom και GTS, , υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, χωρητικότητας 278 κυβικών, με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Αποδίδει 27,5 ίππους στις 7.750σαλ και 2,78 κιλά ροπής στις 6.750σαλ. Διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά δυνατός, αλλά παράλληλα οικονομικός σε κατανάλωση και σε συνδυασμό με το 12-λιτρο ρεζερβουάρ καυσίμων, προσφέρει αυξημένα επίπεδα αυτονομίας. Στον κινητήρα του SH300i δεν έχουν γίνει πολλές αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο πέρα της διαφορετικής ρύθμισης του, προκειμένου να αποδίδεται η ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές λειτουργίας, με αντίτιμο λίγη ισχύ από ψηλά. Η απόδοση φτάνει τους 25 ίππους στις 7.500σαλ και η μέγιστη ροπή είναι στα 2,6kgm στις 6.000σαλ. Στο δρόμο το scooter έχει γεμάτη και πειστική απόδοση στις στροφές λειτουργίας του κινητήρα όπου είναι χρήσιμες για κίνηση στην πόλη. Το μοτέρ του Beverly έχει χωρητικότητα 330 κ.εκ. και διαθέτει τετραβάλβιδη κεφαλή και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Ο νέος κινητήρας είναι ισχυρότερος, ελαφρύτερος (κατά 10 κιλά, σε σύγκριση με έναν 400 κ.εκ.) και διαθέτει και νέες τεχνικές λύσεις, οι οποίες μειώνουν τις διαστάσεις, τις μηχανικές τριβές, την κατανάλωση καυσίμου, αλλά και τα service που απαιτεί. Με 33,3 ίππους ισχύος στις 8.250 σ.α.λ. και 3,3 kgm ροπής στις 6.250 σ.α.λ., το νέο Beverly είναι το ισχυρότερο στα κυβικά του και κοιτά στα μάτια τους 400ρηδες ανταγωνιστές του. Ο νέος και μεγαλύτερος σε κυβισμό κινητήρας του Downtown βασίζεται πάνω σε αυτόν του προηγούμενου μοντέλου και με την ιπποδύναμη να έχει διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα, οι μηχανικοί της KYMCO έδωσαν έμφαση στην αυξημένη απόδοση στις χαμηλές στροφές αλλά και στην ακόμη πιο πολιτισμένη λειτουργία. Αποδίδει 30 ίππους στους 7.500σαλ και 3,2 kgm ροπής στις 5.750σαλ. Το μοτέρ έχει όντως ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία και μετάδοση που λειτουργεί ιδανικά για τον χαρακτήρα του Downtown, ενώ, παρά την αύξηση του κυβισμού παρουσιάζεται και αρκετά πιο φειδωλός σε κατανάλωση καυσίμου.

Συμπέρασμα
To νέο SH300i καταφέρνει αυτό που είχε βάλει ως στόχο η Honda. Διατηρεί όλα τα θετικά στοιχεία που έκαναν τόσο επιτυχημένη την προηγούμενη έκδοση και προχωράει το concept βήματα μπροστά, με βελτιώσεις επί του συνόλου και στα σημεία. Μεγαλύτερα του πλεονεκτήματα, ή απίστευτη ευελιξία του, καθώς και η ομοιογένεια του, ένα παραδοσιακό Honda χαρακτηριστικό. Η πρόθεση της Piaggio να αντικαταστήσει το Beverly 400 με το 350 Sport Touring αποδεικνύεται θετική, ειδικά μετά από μια βόλτα στη σέλα του. Οι επιδόσεις του είναι στα ίδια επίπεδα και η μείωση του βάρους (το 350 είναι κατά 20 περίπου κιλά ελαφρύτερο) λειτουργεί ευεργετικά στη συμπεριφορά του. Το καινούριο Dowtown έχει κάνει βήματα προς τα εμπρός σε όλους τους σημαντικούς τομείς, όπως είναι η άνεση, η ποιότητα και η συμπεριφορά, ενώ καταφέρνει να κερδίσει με ακόμη μεγαλύτερη άνεση τις εντυπώσεις χάρη στη μοντέρνα και δυναμική του σχεδίαση. Ένα μοντέλο υψηλών προδιαγραφών που θα καλύψεις όλες τις ανάγκες σας στην καθημερινή μετακίνηση. Το Cruisym Διαθέτει πλήθος ανέσεων και εξαιρετική ποιότητα ώστε να εξοστρακίσει τους πιθανούς αντιπάλους στην κατηγορία του. Μοντέρνο και απολαυστικό σε όλους τους τομείς, θα καταφέρει να καλύψει τις ανάγκες για μετακίνηση, ανεξάρτητα από το πεδίο χρήσης, με το δικό του ξεχωριστό τρόπο που δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα.