Το συγκεκριμένο πρωτότυπο ακολουθεί τη λογική αυτή που θέλει τη μοτοσικλέτα να είναι ικανή να κάνει τα πάντα: να ταξιδέψει, να κινηθεί στην πόλη και να πατήσει στο χώμα. Με αισθητική που παραπέμπει στο NC700X, το CX-01 (το CX σημαίνει crossover) απευθύνεται περισσότερο σε νέους αναβάτες. Ο σχεδιασμός του είναι εντυπωσιακός και σχεδόν φουτουριστικός, με τη μίνιμαλ φιλοσοφία, τις έντονες γωνίες και τα LED φώτα να επικρατούν.
Το CX-01 είναι σίγουρα όμορφο, αλλά τι προσφέρει από εκεί και πέρα; Δυστυχώς, η Honda δε θέλησε να μας διαφωτίσει ακόμη στον τομέα των τεχνικών χαρακτηριστικών του. Δε γνωρίζουμε καν για τη χωρητικότητα του κινητήρα ή τις επιδόσεις του.
Οι φωτογραφίες, πάντως, μας προσφέρουν κάποια στοιχεία, αλλά και συμπεράσματα. Η τρομερά λεπτή του σιλουέτα το καθιστά ιδανικό για κίνηση στην πόλη, ενώ η μεγάλη απόσταση από το έδαφος θα επιτρέπει και παιχνίδι στο χώμα. Επιπλέον, βλέπουμε το CX-01 εξοπλισμένο με ανεστραμμένο πιρούνι, δίδυμα τελικά εξάτμισης (το οποίο μας κάνει να πιστεύουμε πως ίσως πρόκειται για δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα), μονό αμορτισέρ πίσω και οθόνη LCD.
Φυσικά, δε γνωρίζουμε κι άλλα σημαντικά στοιχεία, όπως τις προθέσεις της Honda για το συγκεκριμένο πρωτότυπο. Αποτελεί το πρώτο βήμα μιας πορείας προς τη μαζική παραγωγή; Θα το δούμε να παρουσιάζεται κι επίσημα ως μοντέλο του 2015; Κι αν ναι, για την ινδική και μόνο αγορά; Ή για τις αγορές όλου του κόσμου;