Ο Pol Espargaro επί το έργον - προσέξτε το extreme στύλ του, όσον αφορά την τοποθέτηση του σώματός του.

Πως τα πάει η ΚΤΜ;

Η ΚΤΜ συμμετέχει για πρώτη φορά φέτος στα MotoGP, όντας μάλιστα διαφοροποιημένη σε σημεία-κλειδιά από τις άλλες εταιρείες. Τι λέει λοιπόν ο Pol Espargaro, αναβάτης της ομάδας, μετά από 9 αγώνες;

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Ο Pol Espargaro, o οποίος μαζί με τον Bradley Smith αποτελεί την ομάδα της KTM στα Moto GP, αναφέρεται στην λειτουργία της RC16, μετά από την μισή πλέον σεζόν. Όπως λέει και ο Smith, αλλά και ο αναβάτης δοκιμών Mika Kallio, η αγωνιστική μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ είναι δύσκολη στο θέμα των στροφών, απαιτώντας μεγάλη σωματική προσπάθεια.

«Πάντα το στυλ οδήγησης μου ήταν να κρεμιέμαι από την μοτοσυκλέτα και αυτό φαινόταν και στην Yamaha. Τώρα όμως είναι πολύ περισσότερο.Έπρεπε να το αυξήσω γιατί η μοτοσυκλέτα στρίβει λιγότερο και πρέπει να την πιέσω», δήλωσε ο Ισπανός αναβάτης. «Μέχρι να βελτιώσουμε αυτό το πρόβλημα πρέπει να βλαζω πολλή δύναμη και αυτό, σωματικά, είναι πολύ κουραστικό. Αλλά έτσι είναι , πρέπει να προσαρμοστώ. Κάθε φορά που μπαίνω στην πίστα, μαθαίνω και κάτι καινούργιο για το στυλ οδήγησής μου και για τα όρια της RC16»

«Και οι 3 μας δουλεύουμε σε αυτό το θέμα και, ειδικά στο Sachsenring, το πρόβλημα ήταν φανερό; Τι φταίει; Είναι δύσκολο να πεις ακριβώς. Με την πρόσφυση δεν έχουμε θέμα, όταν έχουμε νέο λάστιχο. Μια στροφή είναι συνδυασμός πολλών παραγόντων και, κατά την γνώμη μου, το ζήτημα είναι σε όλα τα σημεία από λίγο.»

Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, ωστόσο, οι αναβάτες της ΚΤΜ φέρνουν καλά αποτελέσματα αφού, στον αγώνα της Γερμανίας οι Smith και Espargaro πήραν βαθμούς, ενώ και ο Mika Kallio κόντεψε να τερματίσει εντός βαθμολογίας. Σύμφωνα με δηλώσεις του Kallio, στην πίστα της Αυστρίας αναμένονται καλά αποτελέσματα λόγω των λίγων και αργών στροφών που έχει –μια πίστα η οποία θα έχει και ιδιαίτερη σημασία για την ΚΤΜ λόγω χώρας!