Aυτοκόλλητα και χρώματα, μας θυμίζουν την αγωνιστική ιστορία της Yamaha.

Τα clip - on είναι απαραίτητα σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα.

Η προσοχή στη λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά.

Το αλουμινένιο κάλυμμα του ρεζερβουάρ με την αγωνιστικού τύπου τάπα βενζίνης.

Χειροποίητο φαίρινγκ με στρογγυλό προβολέα

Η ουρά ξεχωρίζει και τραβάει τα βλέμματα.

Ρέπλικα TZ750 από XSR900

Η θρυλική TZ750 αναβιώνει μέσα από μια ξεχωριστή custom κατασκευή βασισμένη σε ένα XSR900.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Όσοι έχουν άσπρα μαλλιά, μάλλον θα θυμούνται το TZ750. Ήταν το όπλο που χρησιμοποιούσε η Yamaha στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στα μέσα της δεκαετίας του 1970. Ο Jeff Palhegyi θέλησε να κάνει ξεχωριστό ένα XSR900 και δημιούργησε αυτή τη μοναδική custom κατασκευή. Στόχος του ήταν να κάνει τη σύγχρονη μοτοσυκλέτα να μοιάζει με την αγωνιστική του `70 και του `80. Ο δημιουργός λέει ότι το σημαντικότερο σημείο της μοτοσυκλέτας είναι η ουρά και γύρω από αυτή κτίστηκε η υπόλοιπη κατασκευή. Η ουρά, το φαίρινγκ και το κάλυμμα  του ρεζερβουάρ είναι χειροποίητα και χρειάστηκε μεγάλη προσοχή στο σχεδιασμό και τη συναρμολόγηση, ώστε το αλουμινένιο κάλυμμα να ταιριάξει ακριβώς στο ρεζερβουάρ από κάτω. Το αποτέλεσμα όμως, με την αγωνιστικού τύπου τάπα, είναι εξαιρετικό.

Βέβαια, η εμφάνιση έπρεπε να συμβαδίζει με τις επιδόσεις, οπότε έγιναν αναβαθμίσεις σε αρκετά περιφερειακά. Οι τροχοί της Dymag είναι ίδιοι με αυτούς που χρησιμοποιούνται στο YZF-R1, το φίλτρο αέρα είναι της K&N, ενώ το αμορτισέρ προέρχεται από την Sato Racing. Τα clip-on δεν θα μπορούσαν να λείπουν από μια «αγωνιστική» μοτοσυκλέτα, ενώ τα αυτοκόλλητα και το χρώμα μας θυμίζουν άμεσα την ιστορία του μοτοσυκλετισμού.