Το Revolt RV400. Φαίνεται και η αφαιρούμενη μπαταρία του.

Το Revolt RV400. Φαίνεται και η αφαιρούμενη μπαταρία του.

Το Revolt RV400. Φαίνεται και η αφαιρούμενη μπαταρία του.

Revolt RV400: Νέο μοντέλο με αφαιρούμενη μπαταρία

Μια νέα μοτοσυκλέτα από την Ινδία που κατατάσσεται στα μοντέλα των 125 κυβικών και προτείνει το δικό της σύστημα αφαιρούμενων μπαταριών. Δείτε περισσότερα.

Από μια ακόμα startup εταιρεία με το όνομα Revolt, εμφανίζεται αυτή η μοτοσυκλέτα που βλέπετε: Πρόκειται για την Revolt RV400, που κατατάσσεται σε επίπεδο επιδόσεων ανάλογο με τα 125 κυβικά και έχει μια νέα πλατφόρμα αφαιρούμενων μπαταριών να προτείνει.

Η Revolt είναι μια Ινδική startup που σκοπεύει να βάλει σύντομα το RV400 σε ευρεία παραγωγή. Η μοτοσυκλέτα σε στυλ street προσφέρει επιδόσεις που την κάνουν κατάλληλη για οδήγηση από κατόχους διπλώματος Α1, με μια τελική ταχύτητα στα 85 χιλιόμετρα την ώρα. Η αυτονομία που η Revolt δηλώνει για το νέο μοντέλο ανέρχεται στα 156 χιλιόμετρα το μέγιστο, χωρίς όμως να αποκαλύπτει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον κύκλο χρήσης που απαιτείται, για να αγγίξει κανείς αυτή την αυτονομία.

Πέρα από τις δύο αυτές πληροφορίες μάλιστα, η Revolt δεν αποκαλύπτει κάτι παραπάνω και αφήνει αρκετά ερωτηματικά – στοχευμένα ίσως, θέλοντας να κάνει την «σφυγμομέτρηση» της αγοράς προτού προχωρήσει σε παραγωγή.

Μια έξυπνη ιδέα που έχει η RV400, είναι ένα σύστημα παραγωγής ήχου κατά την λειτουργία της, όχι για την… αισθητική απόλαυση του αναβάτη, αλλά για την ασφάλειά του. Όπως όλοι ξέρουμε, ένα βασικό πρόβλημα των ηλεκτροκίνητων για τα σημερινά δεδομένα, είναι ότι η αθόρυβη λειτουργία τους τα καθιστά μη αντιληπτά στο περιβάλλον δημιουργώντας δυνητικά επικίνδυνες καταστάσεις. Στην RV400, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει έναν από 4 διαθέσιμους ήχους, που η μοτοσυκλέτα θα παράγει ενώ κινείται για να γίνεται αντιληπτή.



Παράλληλα, η RV400 φέρνει και ένα ακόμη σύστημα αφαιρούμενων μπαταριών με δυνατότητα διαμοιρασμού, στα πρότυπα των συστημάτων της Gogoro και της KYMCO με το Ionex. Το σύστημα της Revolt είναι ακόμη σε πρώιμο στάδιο, καθώς για την λειτουργία μιας τέτοιας πλατφόρμας χρειάζονται σταθμοί μπαταριών και η Revolt δεν τους έχει ακόμα, θέτει όμως υποψηφιότητα σε ένα μέλλον στο οποίο το battery sharing πιθανόν θα είναι ο κύριος τρόπος διακίνησης ηλεκτρικής ενέργειας.

Δεν έχει ανακοινωθεί κάποια τιμή ή στιγμή διαθεσιμότητας του RV400, ωστόσο θεωρείται πιθανό ότι θα το δούμε και στην Ευρώπη.