Στο αριστερό άκρο του τιμονιού βρίσκονται τα χειριστήρια για το traction control. Κανένα εργονομικό πρόβλημα συνολικά, ποιοτικοί όλοι οι διακόπτες.

Στον standrard εξοπλισμό η σχάρα, είναι καλοφτιαγμένη / στιβαρή και προσφέρει χειρολαβές στις προεκτάσεις της για τον συνεπιβάτη.

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής: Ίδιο με το 1000 και Made in Japan!

Η Suzuki αποφάσισε να προσδώσει κοινό «οικογενειακό» look σε όλη την σειρά των On-Off μοντέλων της, χρησιμοποιώντας ως πρότυπο το V-Strom 1000. Έτσι, το 650 υιοθέτησε αυτές τις γραμμές, με χαρακτηριστικότερο σημείο το προτεταμένο ρύγχος κάτω από τον προβολέα, ενώ υπάρχει σχεδιαστική ταύτιση σε όλα τα επί μέρους στοιχεία της μηχανής. Ακόμα και το τελικό της εξάτμισης, πέραν του ότι μοιάζει πλέον πάρα πολύ με αυτό του 1000, «κατέβηκε» από την ψηλή, δίπλα στην ουρά θέση  που είχε στις προηγούμενες εκδόσεις και πλέον βρίσκεται πιο χαμηλά, σχεδόν πλάι στο ψαλίδι. 

Οι διαφορές στην σχεδίαση είναι πολύ μικρές πλέον και μόνο ένα πολύ εκπαιδευμένο μάτι θα μπορέσει με την πρώτη ματιά να ξεχωρίσει το νέο 650 από το 1000! To V-Strom 650, κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ιαπωνία και αυτό φαίνεται είναι η αλήθεια! Αψεγάδιαστη η ποιότητα κατασκευής συνολικά, με την βαφή, την συναρμογή αλλά και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να μην αφήνουν κανένα περιθώριο για παράπονα. 
 

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

  • Γιαννης

    Πολυ καλη ευελικτη. Αλλα οχι σαν την προηγουμενη. Σε κτυπα ο αερας απο παντου και μπορει να σε ριξει και κατω, Μαζεμενη πολυ και η σελα κοντη ωστε να εχεις προβλημα στα γεννητικα οργανα, επισης φρενα θα επρεπε να εχει 4πιστονες Brembo και πλουσια ηλεκτρονικα Gadjets με τα λεφτα αυτα και οχι na ta exoyn τα σκουτερ (kymco) !!! κατα τα αλλα τελεια!

      13