Το τμήμα με τις λιγότερες αλλαγές. Καλύτερη η αίσθηση του μπροστινού λόγο... αλλαγής στη θέση οδήγησης! Τα φρένα κάνουν την δουλειά χωρίς να διεκδικούν δάφνες. Εξαιρετικά τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Bridgestone Trail Wing.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Δεν προβληματίζει πουθενά

    Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών δεν άλλαξε και πολύ καλά έκανε λέμε εμείς, καθώς αποτελεί ένα από τα δυνατά σημεία του V-Strom! «Τέρας» ακαμψίας, ελαφρύ και πολύ στιβαρό, αντέχει  δύο επιβαίνοντες με full αποσκευές και ταξιδιωτικό φορτίο, στρίβοντας με 160+ σε παρατεταμένες , χωρίς καν να «ιδρώσει το αυτί του». Πολύ απλά,  εξακολουθεί να αποτελεί το κορυφαίο πλαίσιο της κατηγορίας! 

    Στις αναρτήσεις τώρα, το πιρούνι παραμένει συμβατικό με διάμετρο 43 χλστ., έχει όμως απολέσει την δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου, ενώ το αμορτισέρ πίσω, εξακολουθεί να ρυθμίζεται με εξωτερική στρόφιγγα ως προς την προφόρτιση, προσφέροντας και ρύθμιση  της απόσβεσης επαναφοράς. Τα φρένα είναι ένα πεδίο όπου δεν σημειώθηκαν αλλαγές, δύο δίσκοι διαμέτρου 310 χλστ. συνεργάζονται με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος διαμέτρου 260 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα αναλαμβάνει την πέδηση πίσω. Φυσικά, το ABS εξακολουθεί να αποτελεί standard. 

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

    • Γιαννης

      Πολυ καλη ευελικτη. Αλλα οχι σαν την προηγουμενη. Σε κτυπα ο αερας απο παντου και μπορει να σε ριξει και κατω, Μαζεμενη πολυ και η σελα κοντη ωστε να εχεις προβλημα στα γεννητικα οργανα, επισης φρενα θα επρεπε να εχει 4πιστονες Brembo και πλουσια ηλεκτρονικα Gadjets με τα λεφτα αυτα και οχι na ta exoyn τα σκουτερ (kymco) !!! κατα τα αλλα τελεια!

        13