Η μάχη κρίνεται στις λεπτομέρειες στο δρόμο, με τα δύο παπιά να έχουν ελαφρώς διαφορετικά χαρακτηριστικά.

    Στο δρόμο

    Τα παπιά αποτελούν τον απόλυτο κυρίαρχο στο αστικό πεδίο και ιδιαίτερα όταν το μποτιλιάρισμα αυξάνεται και οι χώροι μειώνονται. Το Astrea Grand σου λύνει πραγματικά τα χέρια, παίρνει από πάνω σου το οποιοδήποτε άγχος έχει να κάνει με το χρόνο και την ανάγκη για γρήγορη μετάβαση από το ένα σημείο στο άλλο και σε κάνει να ξεχνάς τα επιπλέον πρακτικά στοιχεία που μπορεί να έχει ένα scooter αντίστοιχου κυβισμού. Στο μποτιλιάρισμα, το παπί της Honda βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον και κάνει τους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα εύκολους και άνετους. Υπερ-ελαφριά αίσθηση, αλλαγή κατεύθυνσης με τη σκέψη και πολύ καλό κράτημα. Το χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας είναι το δυνατό του σημείο και αλλάζοντας τις ταχύτητες εκεί θα κινηθείτε σβέλτα και πολιτισμένα. Από τα 90 χλμ./ώρα και πάνω οι κραδασμοί του μοτέρ θα αρχίσουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στα μαρσπιέ, χωρίς όμως ποτέ να φτάνουν σε ιδιαίτερα ενοχλητικό σημείο με την τελική στα 105χλμ.ώρα. Το Crypton S είναι «πούπουλο» στο θέμα ελιγμών και ελέγχου. Εντός πόλης, απλά δεν θα κολλήσετε πουθενά. Το μοντέλο στρίβει με τη σκέψη, προσφέροντας μάλιστα καλή αίσθηση και σταθερότητα, για σίγουρες κινήσεις στο απαιτητικό αστικό περιβάλλον. Πιο έξω από την πόλη, η σταθερότητα παραμένει σε ευθεία και στροφές, αν και κάποια σημάδια νευρικότητας κάνουν την εμφάνισή τους από τα 90 χμ/ώρα και πάνω. Δεν πρόκειται για κάτι επισφαλές, αλλά για κάτι που απλά απαιτεί πιο ομαλούς χειρισμούς από τον αναβάτη και επαφίεται στις μαλακές αναρτήσεις, οι οποίες απορροφούν τα πάντα υποδειγματικά, ενώ δεν δείχνουν κόπωση αν πιεστούν. Αυτό συμβάλλει σε μια συνολικά πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άρα, έναν πιο ξεκούραστο αναβάτη. Η ισχύς του κινητήρα είναι απόλυτα επαρκής μέχρι την τελική των 110 χλμ/ώρα και αποδίδεται γραμμικά, με καλύτερη περιοχή λειτουργίας του κινητήρα να είναι οι μεσαίες στροφές. 


    Για να έχουμε μια πιο σαφή εικόνα, πραγματοποιήσαμε μετρήσεις επιδόσεων σε επιτάχυνση και φρένα. Το Astrea χρειάζεται 4,05 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 50χλμ/ώρα, με το Crypton να μένει ελάχιστα πίσω με 4,38 δευτερόλεπτα. Το Honda σπάει πρώτο το φράγμα των 80χλμ με 11,16 δευτερόλεπτα και συνεχίζει με 16,28 δευτερόλεπτα για τα 90χλμ. Το Crypton εξακολουθεί να βρίσκεται πίσω στα 80χλμ με 12,3 δευτερόλεπτα, και στα 90χλμ με 18,87 δευτερόλεπτα. Τα πράγματα αντιστρέφονται στις μετρήσεις των φρένων με το Crypton να χρειάζεται 36,2 μέτρα και χρόνο 3,7 δευτερόλεπτα για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 80χλμ. Το Astrea φρέναρε από τα 80 στα 0 μέσα σε 37,2 μέτρα, ενώ χρειάστηκε 3,75 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει την διαδικασία.  

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ

      ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?? ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΕΖΙΑ ΤΥΠΟΥ KEEWAY ?(ΑΧΡΕΙΣΤΟΣ ΕΜΕΤΟΣ) DAYTONA( ΤΡΙΖΗ ΣΑΝ ΚΟΚΑΛΑ ΝΕΚΡΟΥ ΕΧΗ ΑΧΡΕΙΣΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ) ΠΛΗΡΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΚΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑς ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ

        3
    • STAMOS

      Συχνά ακούω για μπιέλα στα honda από την εποχή των innova κάπου στις 15000 με 16000χλμ λες και είναι προγραμματισμένα γιαυτο.Το ίδιο για το 110.Και λεω:Αυτά τα μηχανάκια τα παίρνουν και δίνουν κάτι παραπάνω παιδιά όπου τα χρησιμοποιούν για να βγάλουν το μεροκάματο.Οταν λοιπόν κάνουν 2500 με 3000χλμ το μήνα αυτά τα παιδιά σε 6-7-8 μήνες θέλουν επισκευή. Και ξέρουμε πόσο στοιχίζει! Γιατί λοιπόν βάζεται μπροστά ότι καίει 2 λίτρα τα 100χλμ ενώ κάποιο άλλο καίει 3 και δεν αναφέρετε τις ζημιές που παθαίνουν.Η διαφορά τους στη βενζίνη είναι στα 15.000 χλμ 200 ευρώ περίπου. Μια επισκευή τόσο κάνει; Εαν λοιπόν υπάρχει προϊστορία γιατί εκθιαζετε με τέτοιο τρόπο την αξιοπιστία τους. Δεν λέω ότι όλα χαλάνε. Αλλά παίρνεις κάτι και το πληρώνεις και παραπάνω έχοντας στο μυαλό σου ότι μπορεί να γίνει η άσχημη.Μοντελα αλλα δεν αναφέρω, αλλά παληκαρι που κάνει δουλειά στο δρόμο έχει παπι που έχει κάνει 70000 χλμ χωρίς επισκευή εκτος από αναλωσιμα, πολύ φτηνότερο, χωρίς φθορες εξωτερικα.Ας βάλουν λοιπόν αυτές οι εταιρίες την εγγύηση στα 4 χρόνια εφόσον είναι σίγουρες για το προϊόν τους. Και κάτι άλλο βρε παιδιά. Ταμπούρο πισω εν έτει 2021;

        6
    • Giannis

      Ξέρει κανείς να μας πει στα ποσά χλμ βαράνε μπιέλα; στο προηγούμενο wave πάντος άμα σου βάραγε δεν υπήρχε σαν ανταλλακτικό η μπιελα σκέτη, η honda δίνει ολόκληρο τον στροφαλο μαζί με μπιέλα. Για το crypton δεν ξέρω

       
    • Papakias

      Ίχνος και γωνία κάστερ, διαφορές εκατοστών δευτερολέπτων στα 80χαω,,, μιλάμε για παπιά και μάλιστα των δυο πιο καταξιωμένων εταιριών. Όποτε δεν υπάρχουν συμπεράσματα, καβαλάς και πας....δηλαδή αν παρω μεγαλύτερου κυβισμού μηχανή θα πρέπει να κοιτάξω και τις αναλογίες όλων των μετάλλων που χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή του μοτέρ ανά τμήμα; Γεια σου Έλληνα ειδικέ των πάντων όπως έλεγε και ο Ζαμπέτας «στην Ελλάδα 10 εκατομμύρια προθυπουργοί, 10 εκατομμύρια υπουργοί , δασκάλους θέλεις ; 10 εκατομμύρια....»..από μηχανόβιους μάλλον έχουμε 20 εκατομμύρια

       
    • Andreas

      Πολυ ωραια η δοκιμη.Καλο θα ηταν νομιζω να γραφετε και το ιχνος-γωνια καστερ,εκει που γραφετε για μεταξονιο κλπ.Ως γνωστο με μια αναγνωση αυτων βγαζεις τα δικα σου συμπερασματα...

        2
    • Honda93Hrc

      Καταρχας συγχαρητηρια για το συγκριτικο. Θα ηθελα να σας ρωτησω για τις μετρησεις που κανετε στις επηιταχυνσεις που το πιο ωραιο κομματι του review κατα την αποψη μου. Πολλες εταιρειες δινουν ιπποδυναμεις που δεν αντικατοπτριζονται στο δρομο οποτε το οι μετρησεις ειναι πολυ σημαντικες. Ηθελα να σας ρωτησω αν το 0-80 χλμ πχ αφορα πραγματικα χλμ η χιλιομετρα κοντερ. Επισης η αποδοσβ της καθε ταχυτητας πχ 40-65-80-115 αφορα πραγματικα χλμ; Τελος το ατομο που κανει τις μετρησεις ειναι παντα το ιδιο. Γιατι ενα βαρυ ατομο θα βγαλει διαφορετικες μετρησεις απο ενα ελαφρυ. Η ερωτηση αυτη αφορα ξεχωριστα review. Για παραδειγμα το ιδιο ατομο που εκανε τις μετρησεις στο crypton s εκανε και τος μετρησεις του vf 185 η του pcx 125; Ευχαριστω εκ των προτερων.

        9
      • Mototriti

        Απάντηση: Όλες οι μετρήσεις αναγράφουν πραγματικά χιλιόμετρα, μετρημένα με VBOX μέσω δορυφόρου, δεν αναγράφουμε ενδείξεις κοντέρ στις μετρήσεις. Επίσης όλες οι μετρήσεις πραγματοποιούνται από το ίδιο άτομο, στο ίδιο σημείο και υπό τις ίδιες συνθήκες σε κάθε περίπτωση.

          64