Τα 10 125αρια Scooter με τα καλύτερα φρένα
Τα 125cc scooter: Αδιάσειστοι κυρίαρχοι της αγοράς
Φρένα άγκυρες για το Kymco Skytown, με το 80-0 στα 27,4 μέτρα
Με κατανάλωση από 2,1 έως 3,0λ/100χλμ σέβονται το πορτοφόλι
Και στο 0-80χλμ/ω την κορδέλα θα κόψει πρώτο το Skytown 125
KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
Τα 125cc scooter: Αδιάσειστοι κυρίαρχοι της αγοράς
Γνωρίζουμε όλοι πλέον πως τα scooters 125 κυβικών εκατοστών έχουν κατακτήσει κυριολεκτικά την αγορά, άλλωστε αρκεί να κυκλοφορήσει κανείς έξω ακόμα και με τα πόδια, καθώς όπου και να κοιτάξει θα υπάρχει ένα τέτοιο μικρό και οικονομικό scooterακι. Κάποτε την θέση αυτή κατείχαν τα παπιά, αλλά η άνεση που προσφέρουν τα scooters σε συνδυασμό με την ευχρηστία τους, καθώς δεν μπλέκεις με αλλαγές ταχυτήτων έχοντας και τα δύο σου πόδια ελεύθερα και τα φρένα στις μανέτες, αλλά και τους αποθηκευτικούς χώρους, τα παραγκώνισαν. Αρκεί απλώς να αναφερθούμε σε νούμερα, αφού για το πρώτο τετράμηνο του 2024 στο σύνολο των 21.917 δικύκλων που έχουν ταξινομηθεί, τα scooters αποτελούν το 65,02% (14.251) συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών, με αυτά έως 125cc να αποτελούν το 30% ολόκληρης της αγοράς (6.596) και το 47,37% εντός της κατηγορίας των - Βενζινοκίνητων - scooters.
Φρένα άγκυρες για το Kymco Skytown, με το 80-0 στα 27,4 μέτρα
Μάρκα | Μοντέλο | Τιμή | Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ | 0 - 80 Km/h (sec.) | 80 - 0 Km/h (Μέτρα) | Μέση Κατανάλωση |
---|---|---|---|---|---|---|
KYMCO | SKY TOWN 125 | 7 | 13,1 | 27,4 | 2,7 | |
HONDA | SH Mode 125 | 5.6 | 15,1 | 28,9 | 2,4 | |
HONDA | FORZA 125 ABS | 11.7 | 16,7 | 30,3 | 2.1 | |
VOGE | SR 1 | 8 | 152 | 30,3 | 2.8 | |
YAMAHA | NMAX 125 | 7,1 | 13,4 | 30,5 | 2,7 | |
YAMAHA | X-MAX 125 | 13,2 | 13,6 | 30,8 | 2,9 | |
HONDA | PCX 125 | 8.1 | 13,2 | 30,9 | 2,4 | |
PEUGEOT | DJANGO 125 STANDARD ABS | 8.5 | 17,1 | 31,1 | 2,5 | |
DILETTA | D-MAX 125 | 8,5 | 17,3 | 31,2 | 3 | |
ZONTES | M 125 | 12 | 14,9 | 31,2 | 2,7 |
Η πέδηση αποτελεί για πολλούς ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο για την αγορά ενός scooter, καθώς αποτελεί το πρωταγωνιστικό σύστημα ασφαλείας για τον αναβάτη. Στα scooters 125cc που μετρήσαμε στις δοκιμές μας το νέο Kymco Skytown 125 είναι ο βασιλιάς, αφού ακινητοποιήθηκε από τα 80χλμ/ω σε 27,4 μόλις μέτρα. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι κατάφερε αυτή την επίδοση εφοδιαζόμενο με CBS (συνδυασμένη πέδηση, όπως επίσης και το αμέσως επόμενο) και όχι το κοινώς αποδεκτά ανώτερο ABS. Το βάθρο ολοκληρώνουν τα Honda SH Mode 125, Honda Forza 125 και Voge SR1, με τα τελευταία δύο να μοιράζονται την τρίτη θέση, με 28,9 και 30,3 μέτρα αντίστοιχα. Ακολουθεί το πετυχημένο Yamaha N-Max 125, μία αγαπητή επιλογή από τους διανομείς της χώρας μας, με 30,5 μέτρα, το Yamaha XMAX 125 με την άνετη GT εργονομία και φρενάρισμα 30,8 μέτρων και το Honda PCX 125, με φρενάρισμα 30,9 μέτρων, κατέχει την πρώτη θέση στις ταξινομήσεις μεταξύ των 10 του συγκριτικού, με 547 πωλήσεις μόλις μέσα στο τετράμηνο Ιανουαρίου-Απριλίου. Την δεκάδα ολοκληρώνουν τα Peugeot Django 125 με 31,1 μέτρα και τα Zontes M125 και Diletta D-MAX 125 (CBS) με 31,2 μέτρα και τα δύο. Τα υπόλοιπα 7 scooters μεταξύ των 10 εξοπλίζονται με ABS.
Το νέο Skytown 125 της Kymco με εξαιρετικές επιδόσεις
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με κατανάλωση από 2,1 έως 3,0λ/100χλμ σέβονται το πορτοφόλι
Εκτός από το φρενάρισμα αποτελεί και η οικονομία σημαντικό παράγοντα για την απόκτηση ενός scooter 125cc, αφού το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα το αγοράσει κανείς με σκοπό να κάνει ταξίδια, ή να ικανοποιήσει τις δόσεις αδρεναλίνης που αποζητά, αλλά για να έχει ένα εύχρηστο και οικονομικό μέσο για τις καθημερινές του μετακινήσεις που του εξοικονομεί ταυτόχρονα πολύ χρόνο. Αν αναλογιστεί κανείς πως μπορεί κάλλιστα να μετατραπεί το commuting μίας ώρας για τη δουλειά με το αυτοκίνητο, σε ένα μισάωρο με ένα δίκυκλο, σε ένα έτος πενθήμερης εργασίας, μπορείς να εξοικονομήσεις 9 ολόκληρες μέρες (9 24ωρα!), 13 ώρες και 55 λεπτά στο πήγαινε-έλα, που θα ήσουν κολλημένος στην κίνηση, πληρώνοντας παράλληλα υποδιαίρεση χρημάτων για καύσιμα, συντήρηση και αναλώσιμα. Το scooter της 10αδας με την χαμηλότερη κατανάλωση είναι το Honda Forza 125 με μόλις 2,1λ/100χλμ μετρημένο σε μικτή οδήγηση και ακολουθούν τα SH Mode 125 & PCX 125 στα 2,4λ/100 χλμ, με την Honda να κρατά αποφασιστικά και επιδεικτικά ψηλά το λάβαρό της στον τομέα της χαμηλής κατανάλωσης. Ακολουθεί το Django της Peugeot με 2,5λ/100χλμ και την δεκάδα ολοκληρώνει το Diletta D-MAX που πίνει λίγο παραπάνω αγγίζοντας τα 3,0λ/100χλμ.
Και στο 0-80χλμ/ω την κορδέλα θα κόψει πρώτο το Skytown 125
Αυτό που βλέπουμε πολύ συχνά στον δρόμο είναι τα scooters να φεύγουν μπροστά στα φανάρια, σε μεγάλο βαθμό λόγω της συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσής τους (CVT), που απαιτεί από εσένα να γυρίσεις απλώς την γκαζιέρα. Η επίδοση που είναι σημαντική για ένα scooter είναι το 0-50 και το 0-80χλμ/ω, αφού δύσκολα θα ξεπεράσεις αυτές τις ταχύτητες εντός αστικού περιβάλλοντος και πιθανότατα μόνο σε λεωφόρους, (Κηφισίας, Κατεχάκη, όταν είναι άδειες βέβαια). Και στην επιτάχυνση λοιπόν βγαίνει μπροστά το νέο Skytown 125 της Kymco φτάνοντας τα 80χλμ/ω από στάση σε 13,1 μόλις δευτερόλεπτα, μία πολύ καλή επίδοση για τα κυβικά του. Ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής το ελαφρύ PCX 125 της Honda με 13,2 δευτερόλεπτα και το NMAX 125 με 13,4 στην τρίτη θέση. Ακολουθεί ένα ακόμα μοντέλο της Yamaha, το XMAX 125 με 13,6δλ, ενώ δυνατή επιλογή είναι και το Zontes M125 με 14,9δλ. Τελευταίο σε επίδοση, όχι με μεγάλη διαφορά, αλλά και ένα από τα πιο φθηνά scooter της λίστας, είναι το Diletta D-MAX 125 με 17,3δλ για το 0-80. Στο πινακάκι μπορείτε να δείτε και τις τιμές όλων των μοντέλων, ενώ πατώντας επάνω στα links, μεταφέρεστε στην αναλυτική μας δοκιμή για το καθένα από αυτά. Η επιλογή είναι δική σας.