Από όποια μεριά και να το κοιτάξεις, εκπέμπει μία πολυτέλεια με την πρώτη ματιά. Ο «Βενιαμίν» SR1 της οικογένειας Voge έρχεται με φόρα να αναστατώσει την κατηγορία των μικρών κυβικών εκατοστών Scooter. Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος SOCH κινητήρας των 124,9κ.εκ αποδίδοντας 11,6 ίππους στις 8.500 στροφές ανά λεπτό και με ροπή που ανέρχεται στα 11Nm στις 6.500σ.α.λ., τροφοδοτούμενος με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch και σχέση συμπίεσης 11:1, έρχεται να προσφέρει οικονομικές μετακινήσεις με Premium αέρα. Αν υποθέσουμε ότι η μεικτή κατανάλωση (σύμφωνα με άλλα μοντέλα) θα κυμαίνεται στα 2,7λτ/100 χιλιόμετρα, το ρεζερβουάρ των 8 λίτρων θα αγγίξει μία αυτονομία της τάξεως των 300 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα. Στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού, ο «φύλακας» των ολισθηρών οδοστρωμάτων είναι εκεί για να μας κόψει τη «φόρα», ο λόγος γίνεται για το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού (Traction Control System), το οποίο μπορεί και να απενεργοποιηθεί μέσω ενός κομβίον που υπάρχει στο αριστερό γκρίπ.
Τίποτα πλέον δεν θα πάει χαμένο, καμία διαδρομή, μιας και το SR1 έχει τοποθετημένη στο μούτρο του, μια κάμερα καταγραφής διαδρομών (Dash Cam) για να μην χάσουμε ούτε στροφή από την διαδρομή που κάνουμε. Η LED έγχρωμη οθόνη μας προσφέρει ένα πλήθος ενδείξεων, όπως είναι μερικός-ολικός χιλιομετρητής, ταχύμετρο, στροφόμετρο, στάθμης καυσίμου, θερμοκρασίας κινητήρα, τάση μπαταρίας, πίεση ελαστικών, ρολόι, μέση κατανάλωση και εναπομείναντα χιλιόμετρα καυσίμου. Ξεχνάμε σιγά σιγά τα συμβατικά κλειδιά για το γύρισμα του διακόπτη και παίρνει τη θέση τους η Keyless λειτουργία για την ενεργοποίηση του οχήματος. Στο εσωτερικό της ποδιάς στην αριστερή μεριά, θα βρούμε ένα μικρό, πρακτικό ντουλαπάκι με θύρα USB 2,0, για να μην ξεμείνουμε από μπαταρία στις ηλεκτρονικές μας συσκευές. Πάνω στον διακόπτη ενεργοποίησης του Scooter θα συναντήσουμε και 2 κουμπιά για το ηλεκτρικό άνοιγμα της σέλας και της τάπας για το δοχείου καυσίμου. Τα LED φωτιστικά σώματα έχουν απλές και καθαρές γραμμές με τους μπροστινούς προβολείς να έχουν και λειτουργία DRL φώτων ημέρας.
Δεν σταματάμε με τα βοηθητικά συστήματα ασφαλείας. Η κύλιση στα γνωστά και άγνωστα τερέν που κινούμαστε γίνεται ομαλά με τη βοήθεια του μπροστινού τηλεσκοπικού πιρουνιού και των δύο πίσω αμορτισέρ που είναι υπεύθυνα να φιλτράρουν τις ανωμαλίες που μας μεταφέρουν, οι πεντάδιπλοι τροχοί από χυτό αλουμίνιο, των 14 ιντσών μπροστά και 13 πίσω, με διαστάσεις 110/70 και 130/70 αντίστοιχα. Εξοπλισμένο με το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, το οποίο είναι υπεύθυνο για να επέμβει όποτε χρειαστεί, μέσω του μπροστινού δίσκου των 240 χιλιοστών με μια διπίστονη δαγκάνα και πίσω σε έναν δίσκο των 220 χιλιοστών με μια μονοπίστονη δαγκάνα. Μιας και το φαινόμενο της ξαφνικής επιβράδυνσης είναι αυτό που απασχολεί συχνά πυκνά τους αναβάτες των πόλεων, φέρει σύστημα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος ESS, αναβοσβήνοντας τα πίσω LED φωτιστικά σώματα κατά την πίεση των μανετών. Ως αριθμοί διαστάσεων του SR1, μεταφράζεται το μήκος σε 1.945χλστ, το πλάτος σε 740χλστ και το ύψος της σέλας από το έδαφος να είναι στα 775 χιλιοστά. Με συνολικό βάρος να ανέρχεται στα 139 κιλά (πλήρες υγρών) θα αποτελέσει γερές βάσεις για αναβάτες που θέλουν για να κινούνται καθημερινά με ένα ελαφρύ σύνολο.
Η στάθμευση γίνεται παιχνίδι, καθώς έχει διπλό σταντ και μονό για γρήγορες στάσεις. Ενσωματωμένες είναι και οι χειρολαβές που είναι ένα σώμα με τη σχάρα, βοηθώντας τον συνεπιβάτη να κρατηθεί όποτε αυτό χρειαστεί. Οι λιτές, αλλά εκλεπτυσμένες γραμμές που έχει, δένουν αρμονικά με τα πίσω πατάκια με φορά και σχήμα που γίνονται ένα με το υπόλοιπο σύνολο. Το πάτωμα του αναβάτη έχει και κεκλιμένα πατητήρια για επιπλέον ξεκούραστες θέσεις των ποδιών. Ο αποθηκευτικός χώρος που έχει κάτω από τη σέλα ο κουβάς, είναι 29 λίτρα, ο οποίος χωράει ένα Jet κράνος και Full face χωρίς να είναι με έντονα στοιχεία αεροδυναμικών γραμμών. Πάνω στο χειριστήριο θα βρούμε το ανάλογο κουμπί για τον εντοπισμό του SR1 σε απόσταση μέχρι και 30 μέτρα.