KTM 1290 Super Adventure

    Τιμή: Από 18.690 ευρώ

    Η νέα σχεδίαση ακολουθεί τις νόρμες της σπορ αισθητικής, ενώ ταυτόχρονα δεν χάνει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Adventure καταγωγής της. Βασιλικές ανέσεις θα απολαύσει όποιος βρεθεί στη σέλα του 1290 S. Σε αυτό συνεισφέρουν,  από τη μία το πλούσιο αφρώδες και από την άλλη η άνετη όρθια θέση οδήγησης. Ο κινητήρας προέρχεται από το μεγάλο Duke, ρυθμισμένος κατάλληλα για τον Adventure χαρακτήρα του 1290 S. Η χωρητικότητα παραμένει στα 1.301 κυβικά και η ιπποδύναμη ανέρχεται στους 160 ίππους στις 8.750σαλ με μέγιστη ροπή 14,3kg-m στις 6.750σαλ. Η δύναμη είναι άμεσα διαθέσιμη  και 11 κιλά ροπής είναι ολοζώντανα από τις 2.500σαλ! Τέσσερα διαθέσιμα riding modes: Street, Sport, Rain και Off Road, μεταβάλλουν την απόκριση του γκαζιού και ρυθμίζουν το ποσοστό παρέμβασης των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων,  το MSR (Motor Slip Regulation), αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού και το νέο  Quickshifter επιτρέπει αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Η ροπή αποδίδεται με εκκωφαντικό τρόπο και σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού τα ελαστικά δεινοπαθούν να κρατήσουν επαφή με την άσφαλτο. Επιταχύνσεις και ρεπρίζ που κόβουν την ανάσα και βάζουν τα γυαλιά σε πολλές σπορ κατασκευές άλλων κατηγοριών. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα  δουλεύουν υπερωρίες, όμως δρουν αθόρυβα στο παρασκήνιο, χωρίς να σου κόβουν την αίσθηση της οδηγικής απόλαυσης και αυτό είναι που τα κάνει τόσο ξεχωριστά. Ως γνήσιο ΚΤΜ έχει την περιπέτεια στο αίμα του και θα κινηθεί απροβλημάτιστα σε οποιοδήποτε τερέν. Απίστευτα γρήγορο σε ευθεία και στροφές με γεωμετρία νυστέρι και χειρισμούς ακριβείας, που δίνουν τρομερό feedback στον αναβάτη. Και όλα αυτά χωρίς κόπο, αβασάνιστα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • ChristosGR

      Όσοι έχετε λεφτά για κάψιμο καλώς. Οι υπόλοιποι με τα μισά η και λιγότερα χρηματα πάρτε ένα Tenere 700 που θα σας πάει σε μέρη που οι παραπάνω "νταλίκες" δεν φτάνουν με τι ποτά.

        13